penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NGV sanoi:
Noh on tuossa hyvä pointti, mutta kun lukee pena ketjua niin tulee semmoinen olo, että mikään muu ei olisi tärkeä. Kyllä se kyykky on miehen mitta eikä pena, tosin tästäkin voi olla monta erimieltä.
Kyllä sinäkin NGV sitten baari-iässä huomaat ettei niitä tyttöjä kyykkytulokset kiinnosta ;)

Ei vaan en minäkään nyt hirveästi penkkitulosta hehkuta eikä sen maximin nostaminen kehomielessä ole juurikaan merkittävää. Mutta mielestäni penkin tahkoaminen kuuluu olennaisena osana varsinkin nuorempien reeniin ja siitä saa roimasti lisämotivaatiota reeniin kun saa uudet maximit ylös. Eihän se ole ollenkaan sama asia vanhoille salikörmyille joiden penkkiraudat liikkuu siellä 140 kg:n tienoilla, se on melko sama nostaako 140 vai 142,5 kiloa penkistä. Nuoremmilla se on vaan niin hieno juttu kun saa lyhyessä ajassa hilattua sitä penkkiä kohti sitä maagista satasta :) Itekin tässä nyt oon sen verran taas tankopenkkiä tehnyt että ennen kesää voin laittaa huntin tankoon ja nostaa sen ylös, sen jälkeen varmaan taas loppuu tankopenkin tekeminen siihen ja kikkailen ennemmin kässäreillä :)

Tortilla90.. aika samoissa mennään näköjään! viime treenissä penkiltä otin 8*65! Tavotteita ei ole pahemmin rautamäärissä mutta tietysti voisi se 90kiloa kesälle olla kova sana! Vielä kiinnostais tietää maastaveto tuloksia?

NGV sanoi:
Kyllä se kyykky on miehen mitta eikä pena, tosin tästäkin voi olla monta erimieltä.

Miks just kyykky? :)
Eikös maastavetokin oo aika kova sana. Siinähän vahvistuu alaselkä, yläselkä, reidet, takareidet, forkut, hauikset, pohkeet, hartiat...

Hummerivirta sanoi:
Kyllä sinäkin NGV sitten baari-iässä huomaat ettei niitä tyttöjä kyykkytulokset kiinnosta ;)

Ei vaan en minäkään nyt hirveästi penkkitulosta hehkuta eikä sen maximin nostaminen kehomielessä ole juurikaan merkittävää. Mutta mielestäni penkin tahkoaminen kuuluu olennaisena osana varsinkin nuorempien reeniin ja siitä saa roimasti lisämotivaatiota reeniin kun saa uudet maximit ylös. Eihän se ole ollenkaan sama asia vanhoille salikörmyille joiden penkkiraudat liikkuu siellä 140 kg:n tienoilla, se on melko sama nostaako 140 vai 142,5 kiloa penkistä. Nuoremmilla se on vaan niin hieno juttu kun saa lyhyessä ajassa hilattua sitä penkkiä kohti sitä maagista satasta :) Itekin tässä nyt oon sen verran taas tankopenkkiä tehnyt että ennen kesää voin laittaa huntin tankoon ja nostaa sen ylös, sen jälkeen varmaan taas loppuu tankopenkin tekeminen siihen ja kikkailen ennemmin kässäreillä :)

Erittäin hyvin sanottu! Tottakai pitää pyrkiä treenaamaan alusta asti monipuolisesti, mutta parempi että yleensä tekee jotain kun olla kokonaan tekemättä.

Eipä muakaan harmita se että tein pentuna penkkiä paljon, tuli sitä nostettua se 100 kg joskus 16 vuoden iässä vai oliko sitäkään ihan. Lähinnä se on harmittanut, että jos ois silloin tajunnut tehdä muutakin niin se kehitys olisi ollut niilläkin osa-alueilla vähintään yhtä hyvää.

Oliko niin että NGV ei itsekään kyykkää? Smith kyykky on lapsille, naisille ja heikoille. ;) :provo:
Mun mielestä kaikki voima -ja painonnosto liikeet ovat erittäin miehekkäitä. Kyykky, pena, mano (mave), tempaus, työntö. :haart:

Edit: Ei tää nyt mihinkään liittyny, kunhan heitin jotain. :)

jaa. nyt onki sarjapainot lähteny nousemaan vauhilla (tai liikkeestä riippuen toistot)

mutta elo paino jämähti mun oman vaa'an mukaan 44 jään... vaikka syönkin ihan riittävästi, n 3000 kal.

toisen vaa'an mukaan taas nousee kilo viikossa (fysioterapeutin vaa'an)

enpä tiiä mitä tässä uskois sit mut liikkeiden painot alkanut nousemaan :D se on hyvä!

ehkä kohta tulee taas stoppi et ei kehity mikää muu ku paino :P

NGV sanoi:
Noh on tuossa hyvä pointti, mutta kun lukee pena ketjua niin tulee semmoinen olo, että mikään muu ei olisi tärkeä. Kyllä se kyykky on miehen mitta eikä pena, tosin tästäkin voi olla monta erimieltä.

avautuu NGV joka urallaan kiekkoreippaassa panosti jalkapunttiin ja nosti kyykyn yli 100n mutta penkki "laahasi" perässä ollen 72,5kg :)

Hummerivirta sanoi:

...siis kysyvätkö naiset oikeesti baarissa salituloksia (penkki)? :eek: :eek:

Slarto sanoi:
Hyvin harvoin kyllä. Jos omaa massiivisen hauberin tai keskustelu ajautuu jostain syystä punttaamiseen niin penkkitulos on ainoa asia mitä jopa punttaamisesta mitään tietämättömät naiset osaavat kysyä :D Tosin kehoilusta ei kannata alkaa baarissa naiselle juttelee ellei halua päästää vaivoin pyydystettyä lohta takaisin koskeen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hummerivirta sanoi:
Hyvin harvoin kyllä. Jos omaa massiivisen hauberin tai keskustelu ajautuu jostain syystä punttaamiseen niin penkkitulos on ainoa asia mitä jopa punttaamisesta mitään tietämättömät naiset osaavat kysyä :D Tosin kehoilusta ei kannata alkaa baarissa naiselle juttelee ellei halua päästää vaivoin pyydystettyä lohta takaisin koskeen :D

Ja ikää sulla just se 18-v. :D Oha siinä varmaan pari kertaa kerinny baarissakin käydä. :)

Joo sanoi:
Ja ikää sulla just se 18-v. :D Oha siinä varmaan pari kertaa kerinny baarissakin käydä. :)

voi olla että hän on vaikka huomenna täyttämäs 19v, ja vuodessa kerkee baarissa käydä vaikka 52krtaa ;)

Joo sanoi:
Enhän mä omasta kokemuksen määrästä mitään puhunutkaan :D Nii että en minä mutta ku noi kaverit vaa puhuneet silleen nii ettää...:rolleyes: :D
Mutta joo, jos oon laskuissa pysynyt niin tän parin kuukauden aikuisuuden aikana oon käyny baarissa neljä kertaa ja kahtena kertana on kysytty penkkiä. Ensimmäisen kerran taidettiin puhuu bodareista jotain sinne päin (ei kovin hyvä muistikuva :D) ja toisen kerran leikkimielisen kädenvääntömatsin jälkeen..jonka viel hävisin :david: :D

Niin ja tämähän oli melkoosen turha :offtopic:

NGV sanoi:

:) mä veikkaan et jos oisit hyvä penkkaamaan ja kyykky laahais nii sanoisit päin vastoin.

ristikkäis talja on miehen mitta :david:

ko toi paino nyt jämähtäny niin ajattelin et se on vaa sitä ku en syö tarpeeks.

laitoin nyt eilisen ja tän päivän +1000 kcal...

kannattaako jatkaa tolla 3000 kalorilla päivässä? ku kulutus urheilut mukana on 2000.

ku kuitenki tota painova sais nostaa niin reippaasti et turha kai sitä on alkaa pelkää et jos tulee sitä läskiä mukana?

No kyllä minun mielestäni jo kannattaisi vähän rajoittaa jos noin paljon tulee energiaa! Suurin osa tulee varsin kovasti ylimääräisenä,läskinä, joka ei ehkä tässä vaiheessa tunnu pahalta mutta vuoden päästä tuntuu.

Läskiä tulee mukana joka on tosiasia.

Slarto sanoi:

Ei naiset mitään penkkiä kysy, enemmän ne kokeilee lihaksia. Tai jos joku ihan small talkkina kysyy niin ei se niistä luvuista mitään tiedä. Ihan sama jos sanoo 100kg, 200kg tai vaikka 300kg niin sama vaikutus, "ai jaa, se on varmaan paljon!" :D

P.S miehet kyllä kysyy baarissa penkkiä koko ajan

Suositut

Back
Ylös Bottom