penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hölkkääjä sanoi:
se muuten on 25kg vuodessa :O

hyvää kommenttia tuli ja jopa maanpinnalle palauttamista, kiitos siitä.

sikabulkki päälle.. riittääkös sellanen 2500-2800 kalorii päivässä mun kokoselle? Q peruskulutus on 1600-1700 ja siihe liikunnasta tulleet hyödyt jotka on sellasta 300-400?

No riittää, kunhan et rupea niitä sipseistä ottamaan. Kun kerran kuitenkin olet aivan laiha ja nuori niin minun mielestä saat ihan huoletta vetää evästä tuon verran ja vielä useamman kuukaudenkin putkeen. Jos ei ole taipumusta lihomiseen, niin et tuossa iässä kerkeä puhdata ruokaa syömällä lihomaan liiaksi vaikka bulkkaisit sen 1000 kaloria yli kulutuksen pitkänkin aikaa.

nii aivan :P jos mul joka viikko nousis painot 2.5kg nii se tekis 120 kiloa vuodessa.

tuosta noin 200 kalorii tulee cociksesta.. mut muuten rahkasta ja sen sellasesta.
juu ei ole taipumusta lihomiseen.

Haha, pieni ajatusvirhe tosiaan. Sori :D eli 12*2,5 on tosiaan 30.. :D
Mä olen itse saanut eniten tulosta salilla reilulla bulkilla. Läskiäkin tulee mukana mutta ei se mua ainakaan haittaa. Parempi syödä reilusti että on varmasti plussalla ku laskea että tuleeko tästä nyt sitten se 100kcal ylimäärä jonka käytän lihaskasvuun. Eihän kukaan edes ylipäänsä tiedä noin tarkkaan sitä omaa kulutusta, saati sitten paljonko se lihaskasvu vie energiaa. Mä katon vain että tulee varmasti yli 3000 kcal ja proteiinia yli 100g hyvistä lähteistä, enempää ei jaksa kiinnostaa kun en kisalavoille tähtää ja silti on tullu kehitystä.

Edit: Luulis sen reilu 2500 kaloria sun kokoiselle riittävän. :)

NGV sanoi:
Itse asiassa jos saat 2,5kg per kuukausi niin 2,5*12=30kg eikä 25kg eli vuoden päästä sähän oot jo pena guru. Ja sinuna kokeilisin eka silleen, että oletat vaikka, että pesukulutus on vaikka 1500 ja lisää tuohon päälle liikunnan ja siihen päälle 300-500 kaloria ja punnitset itsesi aamulla tyhjällä rakolla. Jos ei paino nouse nosta tuota peruskulutustasi noin 200-300 kaloria ja tee sama niin kauan kunnes olet plussalla joka viikko joku 0,3kg-1kg.

Ja älä sä hölkkääjä ala puhumaan penkistä, että nolottaa. Kaikki koulussani pane ja hauis pellet nostaa jo jotain 80-100kg penasta ja sitten ku kysyy multa niin totean häpessäni noh jotain 6-8x60kg..:nolo:

ihan hyvä raudat sulla! :thumbs:

ekhä itelki tosiaan vuoden kuluttua on samat. nyt on tarkalleen 2.5kg tullu lisää kuukaudessa ja tää kuu aikaa nostaa ne siihe 30kg:hen.

vaa'an saankin uuden ku tuo edellinen oli ihan paska vaikka uusi olikin.

paino pysy jossai 42.9kg koko ajan vaikka toisella vaa'alla jolla joka kerta fysioterapiassa mitataan niin se näyttää 46kg ja joka viikko tullut noin 700grammaa lisää painoa :)

plussalla oon ollu 600-800. tosin olen ihan arvioinut ruokamäärät.
ja heittänyt kalorilaskuriin.tuskin siinä voi olla kovinkaan suurta eroa todelliseen

Millsellas ohjelmalla hölkkääjä teet tota penttiä eiku penkkiä nykyää.

:kippis1: :david:

minäkö?

oletan et kysyit multa.

eli kapee penkki 2x6 ja sit ku menee nii 2.5kg lissää
ja normi penkki 1x8 + yks sarja nii mont ku menee. ja aina ku ekal sarjal menee 8 nii 2.5kg lisää.

ja teen yks jakosella

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niklas86 sanoi:
Haha, pieni ajatusvirhe tosiaan. Sori :D eli 12*2,5 on tosiaan 30.. :D
Mä olen itse saanut eniten tulosta salilla reilulla bulkilla. Läskiäkin tulee mukana mutta ei se mua ainakaan haittaa. Parempi syödä reilusti että on varmasti plussalla ku laskea että tuleeko tästä nyt sitten se 100kcal ylimäärä jonka käytän lihaskasvuun. Eihän kukaan edes ylipäänsä tiedä noin tarkkaan sitä omaa kulutusta, saati sitten paljonko se lihaskasvu vie energiaa. Mä katon vain että tulee varmasti yli 3000 kcal ja proteiinia yli 100g hyvistä lähteistä, enempää ei jaksa kiinnostaa kun en kisalavoille tähtää ja silti on tullu kehitystä.

Edit: Luulis sen reilu 2500 kaloria sun kokoiselle riittävän. :)
Et kai oikeesti tarkottanu 100g:D

jos jalat nousee ni on liikaa painoo ja ainaki omalla kohdalla se sattuuu saatanasti selkään.Eli ehdotan et siin vaihees ku tekniikka alkaa pettää ni kippaa tanko rinnalta maaha.

Ja Hölkkääjä jos noi painot junnaa pitkään ni koitapa vahvistaa rintoja sillee et pidät noin 75 cm leveän otteen tangosta ja kippaa jalat penkille,sillee saa hyvän tuntuman rintoihin.Koitin ite viimeks tänään.:rock:

hölkkääjä sanoi:
varmaa liikaa painoo.. nouseeko perse?
Jos jalat nousee, niin tuskinpa sitä persettä nousemaan saa. Ei myöskään tuo jalkojen nostaminen mitenkään painoja saa nousemaan keveemmin, joten tuskin liian suurista painoista kyse ja lisäks mitä se ees haittaa jos jalat nousee.

rhp sanoi:
Jos jalat nousee, niin tuskinpa sitä persettä nousemaan saa. Ei myöskään tuo jalkojen nostaminen mitenkään painoja saa nousemaan keveemmin, joten tuskin liian suurista painoista kyse ja lisäks mitä se ees haittaa jos jalat nousee.
Jaloilla tuetaan nostoa

75cm? sellane ku siin on siin tangossa ne sileet sormen levyset kohat nii niis on mun pikkurilli. varmaa tarpeeks levee.. leveempi ote tuntuu vähä luonnottomalta.

sotilaspenkki tyylillä vois rupee tekee jos se sit vahvistais rintaa enemmän.. tuskin suurta merkitystä

hitmään sanoi:
Ja Hölkkääjä jos noi painot junnaa pitkään ni koitapa vahvistaa rintoja sillee et pidät noin 75 cm leveän otteen tangosta ja kippaa jalat penkille,sillee saa hyvän tuntuman rintoihin.Koitin ite viimeks tänään.:rock:
Totta, mutta ei kannattas kyllä mennä tekee noin leveellä, varsinkin kun Hölkkääjällä tuskin on kovin pitkät kädet -> 75cm ote liian levee -> ongelmia olkapäiden kanssa

Mimosan Hipiä sanoi:
Jaloilla tuetaan nostoa
Niin eli edelleen jos jalat nousee, nii se ei kevennä painoja vaan tukee entistä huonommin -> painoa ei edelleenkään liikaa
edit. no joo nyt kun tarkemmin luin mistä quottasit nii olitkin siis takertunu siihen että mitä haittaa jos jalat nousee. Kieltämättä huonosti sanottu, mutta yritin lähinnä todistella sitä, että kyseessä ei olleet liian suuret painot, jos jalat nousee koska se ei helpota nostoo

rhp sanoi:
jos jalat nousee koska se ei helpota nostoo
En tiedä onko tuokaan niin hyvää suomen kieltä, mutta ei jäädä siihen.
Rintaa ei myöskään saa niin paljon koholleen jos jalat ovat ilmassa(ainakaan minä en tähän pysty).Vaan jalat tuodaan penkin viereen, että saisi mahdollisemman hyvän tuen.
Edit:Lukekaa tuolta isompien poikien teksteistä ne osaa ja tietää tarkemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom