penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
en mä löydä vaik etin pual tuntii... tota tääl pakkiksel oli joku sellanen kuva et hakuu vaa jos kovin kiinnostaa ;)

en tajuu miks et tajuis, se on niinku kyykkäisit mut siin on jaloilla tuki niinku hack kyykyss ja olkapää pehmusteet niinku hack kyykys mut se on täysin vaaka tasossa.

siihen ei laiteta levypainoja vaan siinä on painopakka

hölkkääjä sanoi:
en mä löydä vaik etin pual tuntii... tota tääl pakkiksel oli joku sellanen kuva et hakuu vaa jos kovin kiinnostaa ;)

en tajuu miks et tajuis, se on niinku kyykkäisit mut siin on jaloilla tuki niinku hack kyykyss ja olkapää pehmusteet niinku hack kyykys mut se on täysin vaaka tasossa.

siihen ei laiteta levypainoja vaan siinä on painopakka
Hei tuommoinen oli vanhalla salillani. Siis semmoinen kuten hack-kyykky mutta vaakatasossa? Hyvä vehje harmi, että sitä ei enään ole.

perkeleen kiva ku ei tarvi pelätä et jää painojen alle. :)

:offtopic: NGW millane paino ero sulla oli siinä koneessa normaali prässii. siis sarja paino ero

lol :P

NGV millanen paino ero sulla oli siinä koneessa normaali prässiin. siis sarjapaino ero?

penkki kuulumisa, se saatana junnaa paikallaan toista viikkoa, täsmälleen samat toistot :(
saaatana. kertokaa joku hyvä voima treeni sihen penkkiin? ku voin tehä massa liikkeenä ristikkäis taljan. rupee aivan vitusti nakertaa tuo ku ei nouse painot eikä edes toistot mihkää

Älä hölkkääjä hermostu, kyllä se kaikkien rakastama penkki jumittaa kaikilla silloin tällöin. Omat sarjapainot ovat nousseet marraskuun -05 jälkeen 2,5kg. :)
On mulla toki ollut mm. etuolkapään tulehdus, taka -sekä etuolkapäiden ja kiertäjäkalvosimen kipeytymisiä ym paskaa. Että kyllä se on tässä jo monta kertaa laskenut yli viisikin kiloa kerralla. Kaikki tosin lasketaan silti, ole onnellinen että sulla ei ole ongelmia olkapäiden kanssa. Nyt on kuitenkin edellisestä notkahduksesta tultu jo monta kiloa ylöspäin, kyllä se siitä.

:( paska juttu tuollaset vaivat..

tsemiä vaa :peukku:

mut itel kato on siin 27.5kg ne sarjapainot ja vituttaa ku lössit repeilee jossai selän takan et ''toi on se jätkä joka laittaa kahvi lautasen kokoset kiekot tankoo''

''joo vittu se nostaa sen 6 kertaa!! sille ei kannata aukoo''

hölkkääjä sanoi:
:( paska juttu tuollaset vaivat..

tsemiä vaa :peukku:

mut itel kato on siin 27.5kg ne sarjapainot ja vituttaa ku lössit repeilee jossai selän takan et ''toi on se jätkä joka laittaa kahvi lautasen kokoset kiekot tankoo''

Ei niistä kannata välittää. Niillehän voi ruveta vetämään omaa show:ta, jos tuntuu, että porukkaa kiinnostaa liikaa.
Hirveä ähinä ja puhina päälle, ja sitten pukkaa pelkällä tangolla hirveän irvistyksen kanssa ykkösen, ja huutaa perkelettä päälle.

Siinä vaiheessa ollaan treenaamisen kanssa väärillä poluilla, kun mietitään mitä muut miettii omasta treenistä. Sinne mennään tekemään itselleen niitä juttuja, ja saamaan itselleen hyvä olo. Kait se treeni jumii vähemmästäkin, kun koko ajan miettii, mitä nuo mahtaa ajatella, kun minä pakerran pelkän tangon kanssa yms. Ja sitten vielä jälkeenpäin puidaan niitä netissä.
Kannattaa sekin energia käyttää treeniin, ja antaa ihmisten puhua mitä puhuu. Ei se sinun häpeä ole, jos joillakin ei ole järkeä päässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
totta se on ja mä tiiän et ei niist piträs välittää.. vituttaa vaa.

noh mut ei kellää jotai hienoa voima treeniä joka toimiski? :)

kyl se tästä

Jätä se penkki vaikka viikoksi pois jos ei tulosta tule! Tai vaikka olet viikon pois salilta, syöt hyvin ja sitte uudestaan. Nimim. 5kg penkin sarjapainoihi viikon reenitauolla

hölkkääjä sanoi:
lol :P

NGV millanen paino ero sulla oli siinä koneessa normaali prässiin. siis sarjapaino ero?

penkki kuulumisa, se saatana junnaa paikallaan toista viikkoa, täsmälleen samat toistot :(
saaatana. kertokaa joku hyvä voima treeni sihen penkkiin? ku voin tehä massa liikkeenä ristikkäis taljan. rupee aivan vitusti nakertaa tuo ku ei nouse painot eikä edes toistot mihkää

Nyt jätkä kärsivällisyyttä!!! Sä mitään voimatreenia tarvi vaan KÄRSIVÄLLISYYTTÄ. Jos oot ollut puolet elämästäs kipee, ja painat saman verran mitä 10-vuotias tyttö, ni mitäpä veikkaat kuinka nopeeta tulee tulosta? Sun lihakses opetteelee nyt vasta tekemään jotain eikä kasvamaan. Ei täältä semmosta neuvoa löydy millä saa penkin hetkessä nousemaan. Treenaat, syöt ja lepäät hyvin niin homma hoituu varmasti. Elä turhaan mieti mitään, eläkä tuskaile vaikka välillä on samat painot... Katotaan vuoden päästä uudestaan mikä on meininki...

Edit: Ja mikä v*#¤n mittari se penkki taas on.....

hölkkääjä sanoi:
perkeleen kiva ku ei tarvi pelätä et jää painojen alle. :)

:offtopic: NGW millane paino ero sulla oli siinä koneessa normaali prässii. siis sarja paino ero
Enpä tiedä, kun en ole kokeillut, mutta varmasti merkittävä. Ja jos "pelkäät" että jäät painojen alle niin kysy ihmeessä joku isompi kaveri varmistamaan, itse meinasin jäädä alle, mutta onneksi pyysin Hokkasen Jussia varmistamaan ja mieshän pakotti, mut tekemään failureen asti ja jopa pitemmällekin. Eli ihan rohkeasti pyydät jotain mukavan tuntuista kaveria sieltä jeesiimään, jos kaveri on vähäänkään ystävällinen niin kyllä sä varmistajan saat.

Ja hölkkääjä jos tuut joku kerta Lahteen niin mennään treenaamaan jalat niin mä ainenkin voi taatta, että sie et jää painojen alle ainenkaan prässissä.

Edit: hölkkääjä penkistä sen verran, että ei siihen joka viikko eikä joka toinen viikko saa ladottua lisää romua, nimim. joulukuussa meni 6x50 ja nyt 12x50 eli tulosta ei tapahdu muutamassa viikossa ei ainenkaan penassa.

hölkkääjä sanoi:

Jos salilla tosiaan on tollasia tyyppejä, ei voi ku ihmetellä. Jokainenhan sitä on jostain lähtenyt liikkeelle. Itse alottaessani tein kyykyssä sarjaa 40kg:lla, kyllä jotkut katteli kummissaan mutta mitä sitten? Ei tollasiin asioihin kannata kiinnittää mitään huomiota. Pellejähän ne tollaset toisille naureskelijat on.

En usko että tarvitset mitään voimaohjelmaa, tarvitset itseluottamusta, kovaa treeniä, sikabulkin (:D) ja lepoa. Mitä sitten jos pari viikkoa junnaa paikoillaan, jos kerran kuussa nousee 2,5kg sarjapainot, se on jo 25kg vuodessa. Tsemppiä treeneihin! :)

Ihan samaa mieltä olen. Mulla on kans nyt 3 viikkoa koht junnannu penkki paikallaan. On ollu ennenkin sama juttu ja se kyllä menee ohi.

se muuten on 25kg vuodessa :O

hyvää kommenttia tuli ja jopa maanpinnalle palauttamista, kiitos siitä.

sikabulkki päälle.. riittääkös sellanen 2500-2800 kalorii päivässä mun kokoselle? Q peruskulutus on 1600-1700 ja siihe liikunnasta tulleet hyödyt jotka on sellasta 300-400?

Töpseli sanoi:
Jätä se penkki vaikka viikoksi pois jos ei tulosta tule! Tai vaikka olet viikon pois salilta, syöt hyvin ja sitte uudestaan. Nimim. 5kg penkin sarjapainoihi viikon reenitauolla

Oikeastikko? Itselläni nimittäin juuri viikon tauko menossa ja todellakin toivon saavani tuon penkin takaisin raiteilleen... Miten yksi helvetin liike voi tuottaa näin paljon vaivaa..!

No kyllä tuo on jo varmasti riittävä ruokamäärä. Muista että maltti on valttia äläkä nyt koita gainia sitä massaa hullun nopeasti tai kohta tajuat että olet pullamössä :D

niin btw. miks penkissä aina junnaa sarjapainot? lol2

hölkkääjä sanoi:
se muuten on 25kg vuodessa :O

hyvää kommenttia tuli ja jopa maanpinnalle palauttamista, kiitos siitä.

sikabulkki päälle.. riittääkös sellanen 2500-2800 kalorii päivässä mun kokoselle? Q peruskulutus on 1600-1700 ja siihe liikunnasta tulleet hyödyt jotka on sellasta 300-400?
Itse asiassa jos saat 2,5kg per kuukausi niin 2,5*12=30kg eikä 25kg eli vuoden päästä sähän oot jo pena guru. Ja sinuna kokeilisin eka silleen, että oletat vaikka, että pesukulutus on vaikka 1500 ja lisää tuohon päälle liikunnan ja siihen päälle 300-500 kaloria ja punnitset itsesi aamulla tyhjällä rakolla. Jos ei paino nouse nosta tuota peruskulutustasi noin 200-300 kaloria ja tee sama niin kauan kunnes olet plussalla joka viikko joku 0,3kg-1kg.

Ja älä sä hölkkääjä ala puhumaan penkistä, että nolottaa. Kaikki koulussani pane ja hauis pellet nostaa jo jotain 80-100kg penasta ja sitten ku kysyy multa niin totean häpessäni noh jotain 6-8x60kg..:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom