penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hölkkääjä sanoi:
pah. paskaaa. paska päivä perkele. tuli hurja nelonen sillä 27.5kg:lla..

tosin prässissä alko uus satanen :rock:

syömään ->

e: niin meni myös posteissa uus satanen rikki :kippis1:
Kyl se siit, noit huonoja päiviä tulee aina silloin tällöin...:thumbs:

idea!

pyydän tyttö kaverin reenaa samalle salille nii on PAKKO nostaa niitä sarja painoja. :hyper:

sit se kuitenki lämmittelee niil painoil :itku:

siinä kohassa sanoisin et ''tää peli on pelattu'' laittaisin 300 kyykky tankoon menisin alle ja kuolen.. :(

typerää, asiaan joo kiitos vaa kannustuksesta taasen, toivotaan et maanantaina mennöö ku on koko viikon loppu aikaa palautua :wall:

hölkkääjä sanoi:
idea!

pyydän tyttö kaverin reenaa samalle salille nii on PAKKO nostaa niitä sarja painoja. :hyper:

sit se kuitenki lämmittelee niil painoil :itku:

siinä kohassa sanoisin et ''tää peli on pelattu'' laittaisin 300 kyykky tankoon menisin alle ja kuolen.. :(

typerää, asiaan joo kiitos vaa kannustuksesta taasen, toivotaan et maanantaina mennöö ku on koko viikon loppu aikaa palautua :wall:
Voi loppua suhde aika äkkiä, kun vahingossa valmistautuessasi penkkiin ja jo selkää kaaristaessasi tokaiset tuttuun tapaan "Ei jaksais näit neitien painoja nostella", ja sit jää tanko kurkulle. Siinä vaiheessa ei ees muijakaveris tuu auttaan. Mä yleensä salilla, kun yritän jotain kovaa saavutusta tokaisen ton lausahduksen ja vielä perään "ykkönen" oikeen kovaan ääneen. Koko sali alkaa tuijottaa, mutta aina on onnistunu. Pelkään sitä päivää kun tanko jää rinnalle....:eek:

tänään meni 100kgx12 :)

en tiedä onko samanlainen prässi kun sul.

meijän salil teen sellasel painopakka prässillä, niinku kyykkäis mut vaaka tasos, jos tajuut yhtää mitä tarkotan :)

MrIks sanoi:
Voi loppua suhde aika äkkiä, kun vahingossa valmistautuessasi penkkiin ja jo selkää kaaristaessasi tokaiset tuttuun tapaan "Ei jaksais näit neitien painoja nostella", ja sit jää tanko kurkulle. Siinä vaiheessa ei ees muijakaveris tuu auttaan. Mä yleensä salilla, kun yritän jotain kovaa saavutusta tokaisen ton lausahduksen ja vielä perään "ykkönen" oikeen kovaan ääneen. Koko sali alkaa tuijottaa, mutta aina on onnistunu. Pelkään sitä päivää kun tanko jää rinnalle....:eek:

hahhah :hyper: :D

se suhde ois ohi siinä kohas :D voi vittu mikä nöyryytys

edit: VAI ON MULLA NEITIEN PAINOT?!?! :curs: :curs:

prssi1sl.jpg

Tollanen...Uskoisin että teidän salilla on sellainen missä se vaijeri menee vielä tuosta pakasta takaisin alas, kun eikös silloin se vastus puoliinnu... tai sitten sinulla on vahvat jalat. Nimittäin itse teen sellaisella ~70kg:llä jotain 2x10. Voihan siis olla että sinulla on vahvemmat jalat.

Ensikertalainen sanoi:
prssi1sl.jpg

Tollanen...Uskoisin että teidän salilla on sellainen missä se vaijeri menee vielä tuosta pakasta takaisin alas, kun eikös silloin se vastus puoliinnu... tai sitten sinulla on vahvat jalat. Nimittäin itse teen sellaisella ~70kg:llä jotain 2x10. Voihan siis olla että sinulla on vahvemmat jalat.
Onpas outo prässi on tuommoinen meidänkin salilla, mutta siihen en koske vaant treenaan sillä kunnon prässillä. Siitä menee 220x12+prässi itse eli noin 50kg.

eeei ehei ei lainaan tollanen, ei siinä painot puoliinnu sillä kun aloitin nii 40kg meni 8 toistoa ja normi prässissä meni sillai et kummaski pääs on 5kg nii 12 toistoa eli siinä oli n.40kg myös. :)

jalkoihin parhaiten pihviki tarttuu, 60kg tullu sarjapainoihin lisää :)

hölkkääjä sanoi:
hahhah :hyper: :D

se suhde ois ohi siinä kohas :D voi vittu mikä nöyryytys

edit: VAI ON MULLA NEITIEN PAINOT?!?! :curs: :curs:
Hei kaikilla on neitien painot ja sen hokeminen vain provosoi ja antaa lisää agrea suorittaa nosto. Mä oon parhaimmillani tos prässis ottanut kutosen 200kg.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa jaa, noh...itse en olekkaan treenannut jalkoja kovin kauaa. Ehkä kuukauden.

Asiaan. Penkki tulos edelleen se 2x6 sellaisella ~40.5kg:llä. Eilen ei päässy salille, koska liikkaopet olivat unohtaneet avata ovet ja kiinteistönhuoltomiehet eivät tulleet avaamaan (olisi pitänyt soittaa johtajalle, ei jaksettu sitä pyytää). Tänään oli/on flunssa ja pää kipiä niin ei viiti rehkiä. Ensi torstaina varmaankin pitäisi saada se 42,5kg tankoon..

Ensikertalainen sanoi:
Jaa jaa, noh...itse en olekkaan treenannut jalkoja kovin kauaa. Ehkä kuukauden.

Asiaan. Penkki tulos edelleen se 2x6 sellaisella ~40.5kg:llä. Eilen ei päässy salille, koska liikkaopet olivat unohtaneet avata ovet ja kiinteistönhuoltomiehet eivät tulleet avaamaan (olisi pitänyt soittaa johtajalle, ei jaksettu sitä pyytää). Tänään oli/on flunssa ja pää kipiä niin ei viiti rehkiä. Ensi torstaina varmaankin pitäisi saada se 42,5kg tankoon..
onnea koitokseen, mun pitäis huomen lähtee yrittää 70kg jotain perus pumppii.....saa ny nähä, tänään otin aika hyvän persetreenin: kyykky(jalat leveellä), askelkyykky ja sjmv!

Heitän nyt tähän vähän mutua lukiofysiikan pohjalta:
Käsittääkseni tuon kuvan mukaisella vaijerisysteemillä tulee 75% pakasta (+pyörien pyörittämiseen vaadittava energia ja kitka) ja eräästä toisesta threadistä luin, että ns normaalilla prässillä tulee 71% painoista (+pyörien pyörittämiseen vaadittava energia ja kitka)
Eli ero laitteilla vain muutamia kiloja.

hölkkääjä sanoi:
eeei ehei ei lainaan tollanen, ei siinä painot puoliinnu sillä kun aloitin nii 40kg meni 8 toistoa ja normi prässissä meni sillai et kummaski pääs on 5kg nii 12 toistoa eli siinä oli n.40kg myös.

ei varmasti missään prässissä kelkka paina vain 30kg,

Pesupallo sanoi:
Heitän nyt tähän vähän mutua lukiofysiikan pohjalta:
Käsittääkseni tuon kuvan mukaisella vaijerisysteemillä tulee 75% pakasta (+pyörien pyörittämiseen vaadittava energia ja kitka) ja eräästä toisesta threadistä luin, että ns normaalilla prässillä tulee 71% painoista (+pyörien pyörittämiseen vaadittava energia ja kitka)
Eli ero laitteilla vain muutamia kiloja.

Milläs perusteella tossa tulis vastukseks 75% painopakasta? Toi vaijeri on suoraan painoista kiinni tossa paskassa ja ihan 100% + (ylim. vastukset) tulee kokonaisvastukseksi.

härrkä sanoi:
Milläs perusteella tossa tulis vastukseks 75% painopakasta? Toi vaijeri on suoraan painoista kiinni tossa paskassa ja ihan 100% + (ylim. vastukset) tulee kokonaisvastukseksi.
No kun se menee kahen väkipyörän kautta ni siitä pitäis tulla jotain muuta ku 100%.
Edit: niin ja se prosentti oli sitä mutua

Pesupallo sanoi:
No kun se menee kahen väkipyörän kautta ni siitä pitäis tulla jotain muuta ku 100%.
Edit: niin ja se prosentti oli sitä mutua

Ihan suora vastushan tuossa tulee.. aivan vastaava kun esim normaali alatalja. Sitten jos vaijeri menee pakan ohi ylimääräiseen pisteeseen kiinni ja pakaa nostetaan vaijerin varassa liukuen (pakka ei liiku samaa matkaa kun mitä kahvoista vedetään) kuten esimerkiksi puolikkaissa ristitaljoissa, niin vastus jakaantuu pienemmäksi...

Eli tämmösessä tilanteessa paino jakaantuisi (vaijeri kiinnittyy tuonne missä on haparoiva nuolentapanen :D...

Liitteet

• prssi1sl.webp
    prssi1sl.webp
    3,7 KB · Katsottu: 87
eli ne mun painot on noin 97kg :P?

tai siis jos ero laitteil on vaa muutamii kiloja.

PS: paljon sit ne kelkat painaa?

hölkkääjä sanoi:
eli ne mun painot on noin 97kg :P?

tai siis jos ero laitteil on vaa muutamii kiloja.

PS: paljon sit ne kelkat painaa?

No tota kelkan painoahan tässä justiisa on koitettu selvittää. :) Ja voithan sä tehdä silleenkin että lasket ne levyt paljonko on kelkassa ja lisäät vaan sitten "+kelkka", jos sulla on vaikka reenipäivyri mihin merkitä painoja.
Näin:

100kg + kelkka

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom