penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mimosan Hipiä sanoi:
Rintaa ei myöskään saa niin paljon koholleen jos jalat ovat ilmassa(ainakaan minä en tähän pysty).Vaan jalat tuodaan penkin viereen, että saisi mahdollisemman hyvän tuen.
Sitähän tässä oon koko ajan yrittäny sanoo

Down bye one sanoi:
Sanokaas missä vika penkissä kun jos on tiukkaa niin jalat nousee maasta?

tekniikasta. itelläni oli sama ongelma alkuaikoina ja niin on myös treenikaverillakin. loppui kun kiinnitin huomiota lapojen yhteen vetämiseen.

Down bye one sanoi:

Mulla oli sama vika kun penkkasin ennen lahnana. Nyttemmin kun olen kiinnittänyt tekniikkaan enemmän huomiota, ongelma on poistunut. En sinänsä tiedä missä vika, mutta purista pakarat penkkiin ja takareidet tiukkana jalat maahan. Varmasti eivät nouse tuolloin. Mä pidän sitäpaitsi nykyään jalkoja ihan penkin jaloissa kiinni, se tukevoittaa lisää.

rhp sanoi:
Et kai oikeesti tarkottanu 100g

Kyllä tarkoitin. ;) Se oli siis vähintään, kyllä sitä prodeakin yleensä tulee sellanen 150g/d, mutta mulle ihan sama vaikkei tuliskaan. Ei se ole niin tarkkaa.

niklas86 sanoi:
Kyllä tarkoitin. ;) Se oli siis vähintään, kyllä sitä prodeakin yleensä tulee sellanen 150g/d, mutta mulle ihan sama vaikkei tuliskaan. Ei se ole niin tarkkaa.
No okei, mut on vähä vaarallista sanoo tommosta alottelija osiolla, jos joku ottaa mallia ja ajattelee, että jos se sata g just ja just tulis:D , kun kuitenkin suurin osa vetää proteiinia jotai 2-3g/painokilo
ps. en kyllä itekään jaksa laskee proteiinia, mutta syön proteiinipitosia ruokia ja lasken että kaloreita tulee joku 3500, niin se jo varmistaa, että proteiinia tulee tarpeeks.

hah. sainpas yhden yhden toiston lisää. vielä yksi lisää niin saa nostaa niitä sarjapainoja :)

äläs nyt, se on iso saavutus. nyt kestän taas 2vko ennen ku murrun ja tuun kitisee tänne et ei penkki nouse mihinkää

Eo oo mitään vithuilua päinvastoin. Tuollainen tarmo ja tekemisn meininki jos tarttuu taas meikäläiseenkin niin pois alta risut ja muikunruodot :D. Thrediäsi seurataan! :thumbs:

Down bye one sanoi:

Lavat yhteen ennenku otat tangon telineestä. Jos ei kädet yllä sopivaan oteleveyteen niin tankoa alemmas. Älä nosta tankoa telineestä "jatkamalla" olkapäillä. Pidä koko liikkeen ajan lavat yhdessä, älä anna olkapäiden karata yhtään ylöspäin! Kaari syntyy luonnostaan kun on perse penkissä ja lavat yhdessä.

ToughGrip sanoi:
Eo oo mitään vithuilua päinvastoin. Tuollainen tarmo ja tekemisn meininki jos tarttuu taas meikäläiseenkin niin pois alta risut ja muikunruodot :D. Thrediäsi seurataan! :thumbs:

ai, no kiitos vaan! saapa lisä potkua treeniin ku kelaa et pakko kertoo tänne parempi tulos:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ihan totta jos persus penkissä ja lavat yhessä ei jalat nouse.
Esimerkki:Mulla oli tänää aika kova kiire ja en ehtiny panostaa treeniin 100%,joten heitin treenin läpi ja toi tekniikan kattominen jäi vähä vähemmälle.Ja heti nous jalat penkistä vaikka en maksimeja nostanutkaan ku ei tekniikka ollu iha kohillaan kiireessä

:rock:

Jessssssssss!!!! :):rock: :kippis1:

nyt meni helppo 8 sil 27.5kg :whip:

kutosen kohal tuntu et joo viel yks jos menee ja sit se nous! sit seuraava nousu ilman vaikeuksia :rock: :hyper:

mahtava fiilis! ens kerral 30kg tankoon

hölkkääjä sanoi:
Jessssssssss!!!! :):rock: :kippis1:

nyt meni helppo 8 sil 27.5kg :whip:

kutosen kohal tuntu et joo viel yks jos menee ja sit se nous! sit seuraava nousu ilman vaikeuksia :rock: :hyper:

mahtava fiilis! ens kerral 30kg tankoon

monta penkkitreeniä teet viikkoon? ei meinaan oo hyvä mennä failureen joka kerta

mä teen 1 jakosel kolmesti viikossa ja 2 sarjaa joka liikettä. sillä timban 1jakosel aika pitkälti

hölkkääjä sanoi:
mä teen 1 jakosel kolmesti viikossa ja 2 sarjaa joka liikettä. sillä timban 1jakosel aika pitkälti

epäilyttää vaa, et onko tossa mitää järkee.. 3 penkkitreenii viikossa failureen.. vie kaiken lisäks potkun ojentaja, rinta ja olkapääliikkeistä. kannattas varmaa ainaki se keskimmäinen penkkitreeni pudottaa ja niissä kahessa jättää aina pari toistoo varastoon. aloittelija kehittyy varmasti millä tahansa treenillä, mutta ei toi mun mielest silti oo millää tapaa järkevää, seinä tulee vastaan ihan liian nopeesti.

kaNi- sanoi:
epäilyttää vaa, et onko tossa mitää järkee.. 3 penkkitreenii viikossa failureen.. vie kaiken lisäks potkun ojentaja, rinta ja olkapääliikkeistä. kannattas varmaa ainaki se keskimmäinen penkkitreeni pudottaa ja niissä kahessa jättää aina pari toistoo varastoon. aloittelija kehittyy varmasti millä tahansa treenillä, mutta ei toi mun mielest silti oo millää tapaa järkevää, seinä tulee vastaan ihan liian nopeesti.

Mä teen joka kolmannen rintatreenin jollakin eristävämmällä liikkeellä, eli esim. ristitalja on hyvä tähän. Ei ole niin kovalla rääkillä olkapäät kun ei aina punnerreta. Samoin olkapäille tehdään myös vipareita pelkästään jonakin päivänä, joten siinäkin säästyy "punnerruskoneisto" hyvin. Ei ole minunkaan mielestäni kovi järkevää runtata kaikkia mahdollisia punnerrusliikkeitä läpi koko kroppa kerralla treenissä.

kaNi- sanoi:
Just näin tein 8kk putkeen, penkki 80kg -> 115kg, minkä jälkeen olkapää meni, mutta onneks parani reilun kuukauen tauon jälkeen

no se meinaa että teen perjantaina helpon päivän.

-ristikkäis talja
-reiden ojennukset ja koukistukset (yleensä prässi ja mave)
muuten sama

hitmään sanoi:
Joo ihan totta jos persus penkissä ja lavat yhessä ei jalat nouse.
Esimerkki:Mulla oli tänää aika kova kiire ja en ehtiny panostaa treeniin 100%,joten heitin treenin läpi ja toi tekniikan kattominen jäi vähä vähemmälle.Ja heti nous jalat penkistä vaikka en maksimeja nostanutkaan ku ei tekniikka ollu iha kohillaan kiireessä

:rock:
Miksi ylipäätään lähtee treenaamaan kiireisenä jos ei kiireessä pysty pitämään tekniikkaa kunnossa? Jos lihasärsykettä haluaa niin isot raudat+todellapuhdas tekniikka=mahdollisimman suuri ärsyke lihakselle.

Suositut

Back
Ylös Bottom