penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eiköhän se 60kg nouse jo kesällä... kunhan vain muistaa treenata.
Itselläni tavoite että 60kg nousee, vielä kun olen 15v, eli 20. päivänä ensi kuuta. Silloin on salipäivä ja seuraavana päivänä täytän 16 (alle 1kk synttäreihin!!!111oneoneone11!!11!). Ja kesäloman jälkeen 80kg.

kiitos kannustuksesta ensikertalainen ja TouchGrip :curs:

ennen kuin toisin todistetaan :david:

painoa nyt 44... minkä painosena dieetti kannattas aloittaa?

vaikka vielä ei ole juuri läskiä tullut. lihaa kylläkin vähän :rock:

Sanoisin, että ei vielä pitkään aikaan... Odotat vähän aikaa, että kasvat. Jos tuolla 15-16v iässä on ylipainoa niin silloin voit alkaa. Tietääkseni/muistaakseni olisi terveellisempää, että ei treenaa ennen/samaan aikaan kuin on "kasvuvaihe".

hölkkääjä sanoi:

Älä nyt helvetissä dieettaa tossa iässä ja noissa massoissa. Diettailet sitten kun oot 18 ja painoa yli 90 :)

hölkkääjä sanoi:

Älä missään nimessä vielä diettejä mieti, taino miettiä voi mutta älä toteuta keräilet nyt massaa ja voimaa maltillisesti.. Ja tuskimpa sitä fläsää sinun kokoisella jätkällä edes on joten treeniä ja sapuskaa vaan : )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensikertalainen sanoi:
Itekkään en diettaa vaikka tota mahaa onkin, mutta kyllä vähän tulee rajoitettua karkin syöntiä...

Jeps, pelkällä ruokavalion siistimisellä (kaikki paska pois, kuten karkit jne) saa jo ihmeitä aikaan.

Ensikertalainen sanoi:
Eiköhän se 60kg nouse jo kesällä... kunhan vain muistaa treenata.
Itselläni tavoite että 60kg nousee, vielä kun olen 15v, eli 20. päivänä ensi kuuta. Silloin on salipäivä ja seuraavana päivänä täytän 16 (alle 1kk synttäreihin!!!111oneoneone11!!11!). Ja kesäloman jälkeen 80kg.
On sul aiankin motiivi kohdallaan! Ite alotin reenaamisen joskus 15v ja sillon ei noussu penkist ees 40kg. Kesällä täytän 18v ja penkistä nousee 100-110kg. Siin yhen vuoden aikana sain penkin nouseen 60kg-100kg! Eli syö vaan kunnolla ja muista reenata, se palkitaan myhemmin. Vaikka läskiä kertyikin, niin se on sen arvoista. Nytten olen saanut vajaan vuoden mittaisella niinsanotulla laihdutuksella kaiken entisen läskin ja paljon lisääkin vielä pois. Olen siis kiinteämmässä kunnossa kuin koskaan, ja mitä siitä palkkiona: Penkki noussu yli 60kg parin vuoden aikana... Testaa vaan kaikkee erilaista, nöin nuorena sil ei oo viel niin välii. Koita mikä toimii ja sit ku se ei enää toimi ni sit koitat taas jotain muuta... älä vaan koskaan luvuta; näissä asioissa on aina kyse vain matematiikasta: jos syöt kovaa, reenaat tunnollisesti ja muistat pyhittää lepopäivän, on lihaksen saanti varma kuin että 1+1=2. Laskutoimitus joudutaan ehkä toimittamaan vähän pidemmän kautta, mutta samaan vastaukseen päädytään aina!:D
Jatka samaa rataa, i'm with you!

Muistan vielä sen yhden sali kerran jolloin testasin eka kerran penkkiä, tanko(20kg) nouse :rock: ja nousi jopa tanko+5kg (eli 25kg)...nipin napin, nyt teen tuolla kevyitä lämmittelyjä... Oi niitä aikoja.

Kohta on iso haba ja penkistä nousee 100kg :D (vitsi).

Itselläni tuo 2x6 on toiminut hyvin. Noussut maximi, 10kg kuukaudessa.

Ensikertalainen sanoi:
Muistan vielä sen yhden sali kerran jolloin testasin eka kerran penkkiä, tanko(20kg) nouse :rock: ja nousi jopa tanko+5kg (eli 25kg)...nipin napin, nyt teen tuolla kevyitä lämmittelyjä... Oi niitä aikoja.

Kohta on iso haba ja penkistä nousee 100kg :D (vitsi).

Itselläni tuo 2x6 on toiminut hyvin. Noussut maximi, 10kg kuukaudessa.
Tostase lähtee, ei vaan kannata asettaa liian suuria ja liian tarkkoja tavotteita vielä tuossa vaihessa, mutta ehdottomasti hvältä vaikuttaa. Vieläkun olet aloittanut kunnon syömisen näköjään heti alusta, niin saat tuloksia heti alusta asit. Mulla men eka melkein vuosi kun tajusin alkaa parantaa teksiikoita, syömään ja ottaa kunnon ohjelman. Jos olisin alussa tajunnut alottaa homman kunnolla, niin ties missä nyt olisin!:D

Jaaggo sanoi:
Tostase lähtee, ei vaan kannata asettaa liian suuria ja liian tarkkoja tavotteita vielä tuossa vaihessa, mutta ehdottomasti hvältä vaikuttaa. Vieläkun olet aloittanut kunnon syömisen näköjään heti alusta, niin saat tuloksia heti alusta asit. Mulla men eka melkein vuosi kun tajusin alkaa parantaa teksiikoita, syömään ja ottaa kunnon ohjelman. Jos olisin alussa tajunnut alottaa homman kunnolla, niin ties missä nyt olisin!:D

Niimpä, kumpa olisi alussa tajunnut tehdä kaiken kunnolla tai ainakin lähes oikein, itselläni kusi lähinnä ruokailut ihan alussa mut kyllä se tästä, kun on tietoa karttunut matkaan enemmän ja jostain jo jotain tietääkin, kiitos jälleen kerran pakkiksen. :D

Joonaz sanoi:
Jeps, pelkällä ruokavalion siistimisellä (kaikki paska pois, kuten karkit jne) saa jo ihmeitä aikaan.
Jaahas, minä en ole noita humbuukeja syönyt about 1,5 vuoteen ja silti tota mahaa tulee bulkilla väkisin, kun on plus kaloreilla. Kyllä minä ainenkin diettaan aina vähän väliä jos on rasva% karannut käsistä.

minä ainaki juon huoletta yhden ½ litran limun päivässä ilman tunnon tuskia.

siitä saa kaloreita jonki verran ja perus ruoka valjo on kuosissa joten turha sitä näillä painoilla on ajatella edes että en voisi

pah. paskaaa. paska päivä perkele. tuli hurja nelonen sillä 27.5kg:lla..

tosin prässissä alko uus satanen :rock:

syömään ->

e: niin meni myös posteissa uus satanen rikki :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom