penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
sahaaja, et sä sattumoisin oo yrittäny epätoivon vimmalla tehä jotai voima treenii niihi ojentajiin? se on nimittäin helvetin ärsyttävää ku ne vitun ojentajat on se heikko lenkki ja sen takia pysyy tuo penkki jossai 25kg:ssa :D

prkl... mä kokeilen nyt tuota 2x6 kapeaan penkkiin ja vain siihen.. laitan vaikka miten on toiminut tänne kuukauven sisällä-

sanokaa jos haluutte etten laita nii säästyn ''melkee kiinnostaa'' kommenteilta :):D

edit: dippejä en saa tehdä olkapäiden takia :(

Laitat vaan tänne miten kehittyy ja muutenkin. Ei sitä kannata välittää jos jotku sanoo "ei kiinnosta" "no vittu jee mummoakin kiinnostaa", kun joitain kiinnostaa muukin kuin oma kehitys.

En mää mitään voimasarjoja oo koskaan tehny millekkään lihasryhmälle. Oon nyt aika hyvin saanu sarjapainot nousemaan ojentajaliikkeissä, kun siirsin ojentajat selkäpäivälle.

Mietin vieläki tässä et jos toi penkki on toi sun heikko lenkki ni jos treenaat viikos 2x6 sarjaa ni pitäiskö koittaa vähä enemmä esim:pyramidia.
Ni jos siin kehittys enemmä:rock: :rock: :rock:

Mulla on kapean penkin maksimi sama kuin tavallisen penkin. Tosi ärsyttävää sekin. Kapea tarkoittaa mun tapauksessa sitä, että tangosta on hartianleveyttä vähän kapeampi ote. Tavallinen taas sitä että keskisormet on niissä tangon ainoissa viivoissa. Ja molempien penkkien maksimi siis junnaa paikallaan 82,5kg:ssä :( :(

EDIT: Menin siis hajottamaan olkapääni ylileveällä otteella vuosi sitten. Kortisonia pistettiin pariin kertaan. Vähänkin leveämpi ote kuin toi mitä yllä lukee aiheuttaa ikäviä tuntemuksia kiertäjäkalvosimessa...

EDIT2: Nyt kokeiluun dual factor 5x5! Prkl!

Mikäs se tuosta kevyempi olikaan... Ai niin, istutaan maassa niin että penkki on tuossa ihan selän takana (kuten edellä) ja siitä nostetaan (kuten edellä). Eli muuten sama, mutta ilman tuota jalkopään penkkiä.

Ottaa varmaan hieman eri lailla eri lihaksiin..

Toi toimii mulle paremmin kuin avustettu dippi (perusdippiä en saa ensimmäistäkään). Tuntuu paremmin ojentajissa, avustetussa tulee varmaan kropalla liikaa huijattua. Aloitin jalat maassa, nykyään jalat korotettuina toisella penkillä. Ja tuntuisi tuo jalat korotettuna "vääntävän" olkapäitä enemmän... toki lantio on korotetussa edempänä kuin jalat-maassa versiossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
timse, kerro miten toimi 5x5 nii mää kerron tuloksia siitä 2x6 kapees penkis :)

jos siitä ois apua niille muille joille ojentaja on heikoin lenkki

timse sanoi:
Ja molempien penkkien maksimi siis junnaa paikallaan 82,5kg:ssä :( :(

EDIT2: Nyt kokeiluun dual factor 5x5! Prkl!

Olet kuutisen vuotta vanhempi ja tiukemmassa kunnossa, mutta muuten meillä on sama tilanne. Otin myös tuossa jonkin aikaa sitten tuon dual factorin käyttöön, aika hyvin tuntuu toimivan esim. 2x6 verrattuna. Ilmoittele tosiaan miten toimii, mä ainakin tykkään.

Hölkkääjä: En nyt halua vi**uilla tai mitään, mutta mulla vaan on pirunmoisia vaikeuksia käsittää sun tilannettasi. Pikkusiskonikin nimittäin nosti enemmän 14-vuotiaana, treenaamatta :/

Moni on varmaankin jo sanonut asiasta, mutta jättäisin sen hifistelyn vähemmälle ja keskittyisin syömään.

timse sanoi:
Mulla on kapean penkin maksimi sama kuin tavallisen penkin. Tosi ärsyttävää sekin. Kapea tarkoittaa mun tapauksessa sitä, että tangosta on hartianleveyttä vähän kapeampi ote. Tavallinen taas sitä että keskisormet on niissä tangon ainoissa viivoissa. Ja molempien penkkien maksimi siis junnaa paikallaan 82,5kg:ssä :( :(

Kyllä sulla on joku perus juttu perseellään nyt, jos tuossa kohtaa alkaa tulokset junnamaan. Mä oon vaffasti sitä mieltä, että tonne satasen paremmalle puolelle pääsee kunhan vaan heiluttelee niitä puntteja oikein, syö hyvin ja lepää riittävästi. Ei tarvita mitään sen suurempia erikoistekniikoita.

Onhan tässä tietenkin yksilöllisiä eroja, mutta tuo 82,5 ei kyllä ole vielä sellainen tulos jossa painot ei enää nouse.

Tarkoitusena ei ole masentaa vaan kehoittaa tarkistelemaan tuota pyhää kolminaisuutta hieman.

Samoilla linjoilla Jakobin kanssa. Noissa tuloksissa ei mitään pidempiaikaisia jumeja tule jos hommat tehdään edes suurinpiirtein oikein. Eli ruokaa koneeseen ja yleensä treenataan. Liika treenaaminenkin tietty pahasta, tätä tapausta en nyt tunne ja tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa kahlaamaan vanhoja viestejä. Mutta perusjutuista kannattaa lähteä sitä vikaa etsimään ja sieltäkin ekana yleensä ravinnosta.

sellasta vaan että mikä olis paras penkkiohjelma lähinnä voiman ylläpitämiseen kun omassa penkissä painot vaan 85:een asti ja tuon saa nostettua +-12 sarjan

KrisuK sanoi:
Hölkkääjä: En nyt halua vi**uilla tai mitään, mutta mulla vaan on pirunmoisia vaikeuksia käsittää sun tilannettasi. Pikkusiskonikin nimittäin nosti enemmän 14-vuotiaana, treenaamatta :/

Moni on varmaankin jo sanonut asiasta, mutta jättäisin sen hifistelyn vähemmälle ja keskittyisin syömään.

no... mul oli 10-13 ikä vuodet kaikki kasvut pysähdyksissä:(

toivottavasti sul ei oo enää niin pirunmoisia vaikeuksia käsittää mun tilannetta.

mä oon ilonen sun siskon puolesta :thumbs:

Timba79 sanoi:
Samoilla linjoilla Jakobin kanssa. Noissa tuloksissa ei mitään pidempiaikaisia jumeja tule jos hommat tehdään edes suurinpiirtein oikein. Eli ruokaa koneeseen ja yleensä treenataan. Liika treenaaminenkin tietty pahasta, tätä tapausta en nyt tunne ja tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa kahlaamaan vanhoja viestejä. Mutta perusjutuista kannattaa lähteä sitä vikaa etsimään ja sieltäkin ekana yleensä ravinnosta.

Joo, rasvat on tosiaan alhaalla (7%) nyt joten hyvin ehtii vielä syödä kunnolla ennen rantsukelejä. Kaipa sitten bulkille taas, jos se yhdessä treenitavan muutoksen kanssa auttais. Raskaita perusliikkeitä koko kropalle (penkki, mave, sjmv, kyykky) oon suosinu. En sitten tiiä jos joku tuolla olkapäässä vielä ottaa kiinni... kovaa treeniä siis kehiin. :thumbs:

EDIT: siis eihän tuota penkkitulosta voi pitää minään tuloksena edes vielä, elekee vaan aatelko että tyytyisin tähän :whip:

Mikä mahtais mulla olla siinä penkissö vikana kun viimesissä toistoissa tanko rupeaa heilumaan holtittomasti, tämä on todella ärsyttävää.

Mikä neuvoksi?

timse sanoi:
Joo, rasvat on tosiaan alhaalla (7%) nyt joten hyvin ehtii vielä syödä kunnolla ennen rantsukelejä. Kaipa sitten bulkille taas, jos se yhdessä treenitavan muutoksen kanssa auttais. Raskaita perusliikkeitä koko kropalle (penkki, mave, sjmv, kyykky) oon suosinu. En sitten tiiä jos joku tuolla olkapäässä vielä ottaa kiinni... kovaa treeniä siis kehiin. :thumbs:

EDIT: siis eihän tuota penkkitulosta voi pitää minään tuloksena edes vielä, elekee vaan aatelko että tyytyisin tähän :whip:

Jos noin alhaista rasvaprosenttia ylläpitää, niin eipä ihme jos ei mitään kovaa kehitystä tule. En todellakaan tarkoita, että pitäisi lihottaa 20% läskiksi itseään, mutta pientä bulkkia kehiin niin alkaa tulokset varmasti nousemaan. Sitten kun alkaa peilikuva ahdistamaan, niin dieettiä taas peliin. Mutta jokatapauksessa se on valittava kovan penkkikehityksen ja sikspäkin väliltä. ;) Molempia kun on hankala samaan aikaan saada.

Bodaaja sanoi:
Mikä mahtais mulla olla siinä penkissö vikana kun viimesissä toistoissa tanko rupeaa heilumaan holtittomasti, tämä on todella ärsyttävää.

Mikä neuvoksi?
-Asento tukevaksi.
-Jalat tukee nostoa.
-Selkä kiinni penkissä, ja se perse ei nouse.
- Lapaluut yhteen.
-keskittyminen. Ei hosuta.

Edittiä: käsipainoilla kehittyy aika hyvin koordinaatio ja käsien vakaus..

Suositut

Back
Ylös Bottom