penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hölkkääjä sanoi:
maastavetoo en saa tehä alaselän vuoksi ja olkapäät on erittäin jäykät ja joudun mm. niiden takia käydä 2vko kuntoutus/fysioterapia jaksolla sairaalassa.

ja jaaqqo, mitä vikaa tuossa neutraalin tekemässä 1 tiukka kasi ja toinen sarja niin monta ku meneessä on vikana?

sain sillä 2 vkossa 5kg nousun kun ennen sitä sain 1.5kk 2.5kg:n nousun.

niin ja kun tässä juuri todettiin niin 6 sarjaa voi alkaa olla liikaa viikossa penkkiä niin tuossa tulisi 9.
Voi niitä sarjoja toki pudottaa jos haluaa, mulla vaan on toiminu tollanen. Voihan sitä alottaa vähän vähemmällä ja lisätä pikkuhiljaa. Jossain vaiheessa keho pakottaa sut palautumaan kovastakin reenistä. Mulla esimerkiks ei nykyään enää tunnu missään edellispäivän reeni kun on oppinut palautumaan nopeasti. Ja mitä tulee tuohon neutraalin reeniin, en itse asiassa ehtinyt sitä vielä lukea, mutta reeni jossa ekassa sarjassa 8 ja tokassa niin monta kuin menee kuulostaa arveluttavalta, siinä sotketaan kaksi täysin eri asiaa; 8:in ottaminen on massankannalta edullista, mutta se että seuraavalla niin monta kuin menee, on jo vähän kestävyden puolelle menevä reeni. Minulla ei ainakaan toimis tuollainen, jos menen reenaamaan, niin koko reeni on silloin yhden näköinen kokonaisuus: joko massa, voima, pumppi tai kstävyys... Mutta kaikki ihmiset ovat erilaisia; joku mikä toimii minulla ei välttämättä toimi jollain muulla lainkaan:D

hölkkääjä sanoi:
kestäävyttä tuo vai? 4-7 toistoa?
No se tietysti riippuu monta sillä menee. No joo ehkä ei jos vain 4-7 menee, missä sen neutraalin ohjelma on, haluaisin vilkaista ja lähetää sit oman mielipiteen:rolleyes:

neutraali sanoi:
kannattaa, esim
1xtiukka 8 ja aina ku menee niin seuraavalla kerralla tuohon ekaan se 2,5kg. toinen sarja samalla painolla vaikkei sillä se 8 tuliskaan tai vaikka tulisikin(toisella sarjalla tuolla tulee 4-7toistoa). 3sarjaan painoja reilummin pois ja ihan loppuun asti. sitte ku saat 120kilollax8 tuolla systeemillä niin sama homma jatkuu mutta paino nostetaan 130kiloon ja toistoja pudotetaan, eka sarja on tiukka 5toistoa , toinen samoilla jne.....aina ku 5saa eka sarjalla niin seuraavalla kerralla +2,5kg

tässä tuo varmaankin pähkinänkuoressa

hölkkääjä sanoi:
tässä tuo varmaankin pähkinänkuoressa
Voihan toi olla tosi toimivakin en oo koittanu. Hyvin vaikee sanoo ulkopuolisena mikä ohjelma hyvä ja mikä huono, kun maailmassa on tuhansia penkkiohjelmia. Ainut mistä voi olla varma on ohjelmat mitä on itse tehnyt, ja niistäkin tietää vain että ne toimii itsellä. Tee ihmeessä sitä jos se sulla toimii, mä vaan tykkään tuua omia ohjelmia esille ja saada palautetta niistä, jos joku on kokeillu tai haluaa kokeilla!:D

Day 1* Day 2* Day 3*
Week 1
6 sets of 2 reps 80kg
6 sets of 3 reps sama
6 sets of 2 reps sama
Week 2
6 sets of 4 reps sama
6 sets of 2 reps sama
6 sets of 5 reps sama
Week 3
6 sets of 2 reps sama
6 sets of 6 reps sama
6 sets of 2 reps sama
Week 4
5 sets of 5 reps 85
6 sets of 2 reps 80
4 sets of 4 reps 90
Week 5
6 sets of 2 reps 80
3 sets of 3 reps 95
6 sets of 2 reps 80
Week 6
2 sets of 2 reps 100
6 sets of 2 reps 80
New One Rep Max (110%) : 110kg
Tos ois toi mun ryssäpenkki

eli:
-proteiini patukkaa 100grammaa
-leipä, vaasan ruissydän 220g
-margariini flora 45g
-ylikypsä saunapalvikinkku 10 viipaletta
-gefilus maito 5dl
-coca cola 5dl
-kanan reisikoipi 350g
-riisi keitetty 150g
-ruskea kastike
-maito, kevyt 6dl
-maitorahka ehrmann 250g
-maito, kevyt 4dl
-neitsytoliiviöljy 30g

kcal 2829
-prot 156g hiilarit 272g rasvaa 125g

ja olen kyllä tuolla systeemillä saanut rinnat kipeiksi seuraavana päivänä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hölkkääjä sanoi:
ja olen kyllä tuolla systeemillä saanut rinnat kipeiksi seuraavana päivänä :)
Mä oon just dieetil, ja kalorit on jossain reilus 2000kcaloris päivässä. Ruoka koostuu periaattees
jasminriisist
kariniemen kanafileistä
raejuustosta
ehermanin maitorahkasta
heraproteiinista
maltosta
kaurahiutaleista
lightti kokiksest
vihreestä teestä
ja vedestä
:zzzz:

joo o mut en mä viitsi olla jotai 1000 kcal plussal ku en mä läskii halua.

painan kato vaatimattomat 44kg.

ja katoiksä sen ruokailun, jos niin mitä sanot?

ja tarkotat varmaan ehrmannin maitorahkasta ;) olinpa nokkela...

hölkkääjä sanoi:
joo o mut en mä viitsi olla jotai 1000 kcal plussal ku en mä läskii halua.

painan kato vaatimattomat 44kg.

ja katoiksä sen ruokailun, jos niin mitä sanot?

ja tarkotat varmaan ehrmannin maitorahkasta ;) olinpa nokkela...
Siis emmä 2000kcal oo plussal, vaan se on mun kalori saanti päiväs, ite oon noin 75-77 kilonen ja 17 vuotias, ja penkist nousee noin 110kg. Ei mullakaan varaa läskiä kerää, vaikka täs kesään ois tarkotus kiristyy, et pääsee piitsille, ku lähtee loppukesäst mallorcalle!:D

Miten sulla voi olla joku 2800kcalorin saanti päivässä, muutta painat vaan vajaa 50kg. Taidat saada käytettyy sen ruuan aika hyvin tohon bodaukseen;)

eieieieieiiiiiiiiii... :D tarkotin et jos ite nostan tosta 2500-2700 kcal nii sit alkaa olee ihan tolkuttomasti plussalla ku mun oma peruskulutus on jotai 1800 kcalorin luokkaa..

MÄ OON PLUSSALLA :D sitä tarkotin.

nii mitä sä sanot tosta ruokailusta? tai sano nyt jotai ku vaivauduin kirjottaaki sen tänne :D

Jaaggo sanoi:
Miten sulla voi olla joku 2800kcalorin saanti päivässä, muutta painat vaan vajaa 50kg. Taidat saada käytettyy sen ruuan aika hyvin tohon bodaukseen;)

en ymmärrä... tuolla lailla syön treeni päivinä ja olen sillon noin 600 plussalla.
painan 44kg ja EN OLE DIEETILLÄ vaan bulkilla.

saan 2800 kcal päivässä syömällä paljon

hölkkääjä sanoi:
eli:
-proteiini patukkaa 100grammaa
-leipä, vaasan ruissydän 220g
-margariini flora 45g
-ylikypsä saunapalvikinkku 10 viipaletta
-gefilus maito 5dl
-coca cola 5dl
-kanan reisikoipi 350g
-riisi keitetty 150g
-ruskea kastike
-maito, kevyt 6dl
-maitorahka ehrmann 250g
-maito, kevyt 4dl
-neitsytoliiviöljy 30g

kcal 2829
-prot 156g hiilarit 272g rasvaa 125g
Sinuna nostaisin protskut vähän korkeemmalle, vaikka painoo ei sulla paljoo olekaan. Hiilareit myös, sen ero prtskuihin vois olla hiukan suurempi. Rasvat on aika korkeel, vaik et dieetil ookkaan. Kannattais suurin osa rasvoist ottaa öljyist, joko suoraa pullost, kuten rypsiöljyy tai vaikka omega 3:sia ta möllerin tuplaa. Muuten kyl ihan kivannäkönen ja monipuolinen lista. Pelottaa vaan kun kokis on on virallisella ruokalistalla oikein annosteltu.:D

Suositut

Back
Ylös Bottom