Voi niitä sarjoja toki pudottaa jos haluaa, mulla vaan on toiminu tollanen. Voihan sitä alottaa vähän vähemmällä ja lisätä pikkuhiljaa. Jossain vaiheessa keho pakottaa sut palautumaan kovastakin reenistä. Mulla esimerkiks ei nykyään enää tunnu missään edellispäivän reeni kun on oppinut palautumaan nopeasti. Ja mitä tulee tuohon neutraalin reeniin, en itse asiassa ehtinyt sitä vielä lukea, mutta reeni jossa ekassa sarjassa 8 ja tokassa niin monta kuin menee kuulostaa arveluttavalta, siinä sotketaan kaksi täysin eri asiaa; 8:in ottaminen on massankannalta edullista, mutta se että seuraavalla niin monta kuin menee, on jo vähän kestävyden puolelle menevä reeni. Minulla ei ainakaan toimis tuollainen, jos menen reenaamaan, niin koko reeni on silloin yhden näköinen kokonaisuus: joko massa, voima, pumppi tai kstävyys... Mutta kaikki ihmiset ovat erilaisia; joku mikä toimii minulla ei välttämättä toimi jollain muulla lainkaan:Dhölkkääjä sanoi:maastavetoo en saa tehä alaselän vuoksi ja olkapäät on erittäin jäykät ja joudun mm. niiden takia käydä 2vko kuntoutus/fysioterapia jaksolla sairaalassa.
ja jaaqqo, mitä vikaa tuossa neutraalin tekemässä 1 tiukka kasi ja toinen sarja niin monta ku meneessä on vikana?
sain sillä 2 vkossa 5kg nousun kun ennen sitä sain 1.5kk 2.5kg:n nousun.
niin ja kun tässä juuri todettiin niin 6 sarjaa voi alkaa olla liikaa viikossa penkkiä niin tuossa tulisi 9.