penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nyt meni 2 vkon tauon jälkeen 22.5kg helpot 2 kasia ja sitten huomenna tai ylihuomenna kun tekee taas penkkiä niin sitten 25kg.. :)

tuntuu siltä että tän 2 vkon kuntoutuksen jälkee sarjapainot heiluu siellä 30 tietämissä ::rolleyes::

tietääkö joku että onko 12.2 testosteroonit korkeat/matalat?? selittäiskö se tulosten hitaan nousun?

hölkkääjä sanoi:
tietääkö joku että onko 12.2 testosteroonit korkeat/matalat?? selittäiskö se tulosten hitaan nousun?
Tuo luku ei yksistään kerro vielä oikeastaan mitään, lisäksi tarvittaisiin laboratoriosi käyttämät viitearvot jotta näkisi mihin omasi asettuvat.
MUTTA, olet vielä niin nuori ja todennäköisesti vasta murrosikäsi alkutaipaleella joten ei huolta; vuoden, parin sisällä testoarvosi hyppäävät kattoon, kirmaat salilla nuoren leijonan innolla ja lihasta kasvaa silmissä. Nyt teet hyvää pohjatyötä tuota varsinaista hormoonipurskettasi odotellessa. Joten älä huoli noista arvoista vaan nauti treenaamisesta :)

hölkkääjä sanoi:

aika matalat, normaalit arvot on kait jotakin 8-38 väliltä, tämä ihan ulkomuistista joten voi olla +/- jonkin verran johonkin suuntaan.

littledragon67 antoikin täysin järkeenkäyvän selityksen tuolle. opettele nyt kaikki hyvin, ravinto ja treeni niin kun testoa alkaa ilmestymään niin kehitys on valtaisaa.

edit: ihmiset on aina yksilöitä.

No voe peijooni.... Ensi viikko menee vielä tällä 2-3x6-8:lla. Tänään tein viimeisen kerran tuolla 38kg:llä, eli ensikerralla 40.5kg... jos hyvin käy, saan lisättyä ensi tiistain jälkeen painot tuohon 43kg:hen (maximit vinyyli painot mitä on) ja lauantaina saan varmaan sen 2x6 niillä. Sen jälkeen täytyy varmaan lisäillä tuon käsipainosarjan metallikiekkoja (10kg yhteensä niitä kiekkoja) tuohon isoon tankoon. SItten on varmaan edessä lisäpainojen osto.

Ensikertalainen sanoi:
No voe peijooni.... Ensi viikko menee vielä tällä 2-3x6-8:lla. Tänään tein viimeisen kerran tuolla 38kg:llä, eli ensikerralla 40.5kg... jos hyvin käy, saan lisättyä ensi tiistain jälkeen painot tuohon 43kg:hen (maximit vinyyli painot mitä on) ja lauantaina saan varmaan sen 2x6 niillä. Sen jälkeen täytyy varmaan lisäillä tuon käsipainosarjan metallikiekkoja (10kg yhteensä niitä kiekkoja) tuohon isoon tankoon. SItten on varmaan edessä lisäpainojen osto.

Kotona kaiketi treenailet? : )

27.5kg tänää nous 2krt... prkl. tekniikan katto kuntoon kehonrakentaja ja syömä puoli kunnossa rav. terapeutin mukaan... mistä vitust johtuu ku ei nouse???

hölkkääjä sanoi:
27.5kg tänää nous 2krt... prkl. tekniikan katto kuntoon kehonrakentaja ja syömä puoli kunnossa rav. terapeutin mukaan... mistä vitust johtuu ku ei nouse???

noin pienillä painoilla pienikin kasvu on painojen määrän suhteeseen iso kasvu, jos penkkisi nousee 10% kuukaudessa, tällöin 20kg penkki nousee vain 2kg kun 100kg penkki nousee 10kg. malttia siihen hommaan, ei ne sarjapainot joka viikko nouse, varsinkaan noin pienillä painoilla. kyllä se ajan myötä nousee, turhalla stressillä saat aikaan kortisolihormonin erittymistä joka aiheuttaa kataboliaa ja tällöin penkki ei ainakaan nouse.

erkjetter sanoi:
turhalla stressillä saat aikaan kortisolihormonin erittymistä joka aiheuttaa kataboliaa ja tällöin penkki ei ainakaan nouse.

;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jaa :) no itse olen järkeillyt samalla tavalla mutta ajattelin että se on vain itse petosta ;) mutta mutta täältä kuultuna sen uskon :) sitten 5-7.7kg painon nousu on hyve.. minulle

Anteeksi kauhea offtopic mutta näin juuri tuon lisäyksen hölkkääjän siguun!! :D Aivan loistava!! Hyvä hölkkääjä!! :thumbs:

:hyper: :evil: Ei ainakaan halusta jää kiinni se isoksi kasvaminen.

Pistetäämpä tänne nyt taas omia penkkikuulumisia, kun aiemminkin tänne olen jotain kirjoittanut.

Elikkä vaihdoin noin kuukausi takaperin 3x6 sarjat pois ohjelmasta, ja silloin meni 65kg, 67.5kg ja 70kg kaikki ylös sen 6 kertaa.
Nykyään teen 14 ja 12 sarjat, ja tässä on pointtina tehdä tavallaan pohjia tulevaa varten. Samalla vaihdoin oteleveyttä leveämmäksi. Aiempi oteleveys oli karhennuksien alusta peukalonmitta ulospäin. Nykyään sitten on pikkurillit merkin kohdalla.
Alkuun tuo uusi oteleveys tuntui aika adokilta, mutta parin treeni kerran jälkeen se rupesi tuntumaan ihan hyvältä, ja nyt tuntuu jo siltä, että nosto pysyy kasassa koko ajan myös viimeisissä toistoissa.
Viimeksi kun tein penkkiä, niin meni 55kgx14 ja 60kgx12, elikkä tavoitteet täyttyi.

Tsemppiä vaan muillekkin treeniin, ja jos tuntuu väkisin vääntämiseltä, niin ajatelkaa tulevaa kesää.

Tänään liikkatunnilla sai mennä salille jos tahtoi... noh kävin siellä sitten tervehtimässä penkkiä kun ei reiluun viikkoon oltu tavattu :D.
Lämmitelynä sellainen ~6 toiston sarja 37.5kg:llä. Sitten ajattelin että voisi testata nouseeko 50kg. Noh, sehän nousi, sitten kaverini sanoi, "laitetaan tosta vitoset päihin, koeta sitten". Totesin siihen, että ei semmosia jaksa, laitetaan 2.5kg:t (olin melko varma että ei nouse) yritys oli kova ja sain kuin sainkin nostettua. Puoleen väliin nousi helposti, sitten tuli sellainen kohta missä jouduin laittamaan kaikkeni peliin. Kaveri vaan sanoo "nostaa nostaa, älä nyt siihen jätä". Pakkohan sitä oli totella :D

mitä sanotte että jos teen ojentajat kapeassa penkissä 2x6 (vai kannattaako tehdä ranskalaista tuossa?)

ja sitten normi penkissä sen painolla x tehdään niin kauan kunnes ekalla sarjalla tulee 8toistoa

ja toisella sarjalla 4-8 ja aina kun ekalla menee 8 niin nostetaan 2.5kg..

minä typerys olen ilmeisesti jättänyt ojentajat treenaamatta tarpeeksi kovaa kun se tanko jää penkissä killumaan siihen keski vaiheille.

tavoitteena saada voimaa ojentajiin sen verran että niiden osa nostosta toimisi paremmin

hölkkääjä sanoi:
mitä sanotte että jos teen ojentajat kapeassa penkissä 2x6 (vai kannattaako tehdä ranskalaista tuossa?)

ja sitten normi penkissä sen painolla x tehdään niin kauan kunnes ekalla sarjalla tulee 8toistoa

ja toisella sarjalla 4-8 ja aina kun ekalla menee 8 niin nostetaan 2.5kg..

minä typerys olen ilmeisesti jättänyt ojentajat treenaamatta tarpeeksi kovaa kun se tanko jää penkissä killumaan siihen keski vaiheille.

tavoitteena saada voimaa ojentajiin sen verran että niiden osa nostosta toimisi paremmin

Mulla on itellä ihan sama juttu. Ja noissa ojentajaliikkeissä ei oikeen saa tuntumaa ojentajiin. Ainoo mikä on hyvä, niin ranskalainen punnerrus. Muissa ei oiken saa kunnolla tuntumaa ojentajille. Oon varmaan koko ajan tehny ranskalaisten lisäks kaikki eristävät liikkeet päi vittuu, siks ojentajat jääny jälkee. Penkissä huomaa hyvin ku jää aina keskivaiheille, kun ojentajista loppuu puhti.

Dipit on aivan loistavia, jos ojentajiin haluaa voimaa!!! Ni ei enää sitten ojentajista ole toi penkki kiinni.

Natu83 sanoi:
Dipit on aivan loistavia, jos ojentajiin haluaa voimaa!!! Ni ei enää sitten ojentajista ole toi penkki kiinni.

Mua kiinnostais aika paljon tehä dippejä, mut ei oo mahdollisuutta meidän salilla siihen.

Suositut

Back
Ylös Bottom