penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensikertalainen sanoi:
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBBenchPress.html
Tuossa näkyy melko hyvin, en sitten tiedä pitäisikö olla hieman leveämpi ote. Saattaa tuokin olla hyvä, näyttää vain että kyynärvarsi (eli kyynerpää->ranne) ei ole aivan pystysuorat ala-asennossa.

kyllä toi tekniikka on aika kaukana optimaalisesta. noihin exrx:n tekniikoihin kannattaa suhtautua suurella varauksella. sivu enemmänkin näyttää mikä liike on kyseessä, ei miten se tehdään.

mä ite ainaki laitan jalat ikään ku jouseks sinne alle.. ne on varmaa perseen alapuolella ihan.
ja tos kuvas ei oo paljoo selkä kaarella. saatana.. nyt oon taas nuhanen... 2vko tauko ollut... noh.. ens viikosta vasta alotan.. sairaalan salilla :(
noh.. ehkä saan siellä sen 30kg paukkumaan \,,/ kun aikaa ei oo ku syödä, levätä ja treenata ;):thumbs:

erkjetter sanoi:
kyllä toi tekniikka on aika kaukana optimaalisesta. noihin exrx:n tekniikoihin kannattaa suhtautua suurella varauksella. sivu enemmänkin näyttää mikä liike on kyseessä, ei miten se tehdään.

Se on taas miten sen ottaa. Jos tarkoituksena on nostaa mahdollisimman iso rauta niin sitten toki. Voimannostopenkkiä ajatellen tuossa on unohdettu mennä siltaan yläselän ja jalkojen varaan, perseen "koskettaessa" penkkiä isojen sortsien ansiosta.

Onhan tossa kuitenkin lavat yhdessä ja pientä kaarta tehty, kyllä tuolla tyylillä patti kasvaa se on selvä. Nostomatkakin on "täysi" eikä puolikas ;)

*painuu pukemaan flame-proof haarniskan*

edit: ensikertalaisen linkkaama tekniikka onkin sitten ilmeisesti tuota optimaalista tekniikkaa. Erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota kuinka nostaja saa tuotua rintaansa vielä juuri ennen stoppia 5-6cm ylös ja laskemalla sen rinnaltalähdön jälkeen. Nostomatka on entistä lyhyempi. Tietynlainen optinen illuusio siis tuokin.

Tänään meni kaksi sarjaa 37,5kg:llä, yhden tein vielä 35kg:llä... Myöhemmin koetin sitten nouseeko 50kg, mutta ei oikein, mutta melkein.Lähti kallistumaan, enkä saanut suoristettua tarpeeksi...ensi kerralla uudestaan.

Taisi olla 25.5kg millä tein sarjaa kun ostin nämä painot...sillä meni 2x6 nipin napin. Maksimi taisi olla... varmaankin alle 40. Ja sellaiset kuukausi sitten (vajaa) ostin nämä painot.

mun mielestä sitä maksimia ei kannata alkaa harrastaa hirveen paljoo noin nuorena, enemmän vaan sarjoja! siis sarjapainotteista :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heh.. mul on tullu painoo 3kk enemmän ku 3 edellises vuodes
:) kiinnostavaa eikö totta?

Miten penkissä kuuluu ranne olla, kun tanko on rinnalla?kuuluuko se olla aivan suorassa käden kanssa vai taakse päin taipuneena? Itselläni huomasin, että toinen oli jäykkänä ja toinen taakse päin taipuneena. Koittaisinkin nyt korjata tätä ongelmaani.

Eieieiei apinaotetta penkissä! Se sattuu pienemmänkin luokan painoilla jos tanko rymähtää naamalle / rinnalle.

Ensikertalainen sanoi:
KSENA, olenkin sarjoja tehnyt, eilen testasin ekaa kertaa maximia.

Nonii, seuraavan kerran kokeilet minimissää kuukauden kuluttua, ei sitä ole hyötyä viikon välein kokeilla sillä saattaa tulla karkeita pettymyksiä. ;) Itse aion kokeilla ekan kerran maksimia vasta kun tuntuu että satanen nousisi, ei sen alapuolella olevia lukuja ole hienoa juhlia. =)

Huomasin just viime kerralla kun vedin penkkiä, että oon aina vetäny tolla "apinaotteella" :wall:
Tuntu paljon paremmi rinnassa ranteet suorina.

Suositut

Back
Ylös Bottom