penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensikertalainen sanoi:
Silti, kun vertaan esim salilla oleviin tankoihin. Jos nyt oikein muistan, niissä on keskemmällä tuollaiset röpelöt, ja tuon samassa kohdassa kuin tässä tangossa sekä samssa kohdassa olevien röpelöiden jälkeen on 0.5cm nonröpelö sitten taas vähäsen röpelöä.

Onkohan sulla sitä röpelöä jossain ihan muualla? Ei meidän salilla ainakaan mitään röpelöitä ole...oletkohan juuri sienimetsältä tullut?

Bodaaja sanoi:
Onkohan sulla sitä röpelöä jossain ihan muualla? Ei meidän salilla ainakaan mitään röpelöitä ole...oletkohan juuri sienimetsältä tullut?
Röpelöä löytyy kaikista "virallisista" tangoista; sitä vain kutsutaan karhennukseksi... Eipä ole maailman kovin juttu jos käyttää väärää nimeä jostain tangon osasta eikä se ainakaan viittaa psykedeelisten sienien käyttöön. Ja ottaen huomioon, että tämä on aloittelijoiden osio niin vittuilut väärien nimitysten käytöstä voisi jättää vähemmälle.

littledragon67 sanoi:
Röpelöä löytyy kaikista "virallisista" tangoista; sitä vain kutsutaan karhennukseksi... Eipä ole maailman kovin juttu jos käyttää väärää nimeä jostain tangon osasta eikä se ainakaan viittaa psykedeelisten sienien käyttöön. Ja ottaen huomioon, että tämä on aloittelijoiden osio niin vittuilut väärien nimitysten käytöstä voisi jättää vähemmälle.

Joo toi mun kommentti oli perseestä, pyydän anteeksi:nolo: Karhennusta se tarkottikin:D

::offtopic:: mutta kun olen nyt 2 viikon verran ollut kipeä itse vähän niin en salilla ole voinut käydä..

ei kai tuossa hirmuisia laskuja alas päin ole voinut mennä? mitä mieltä?
ainiin ja jotta se liittyy tähä trediin niin kysytään että jos nyt saan 27.5kglla 4 viimeksi kun kävin ja nyt jos perjantaina menen (olen ihan kunnolla syönyt) niin paljonko arvioisitte että tulokset tuossa ajassa olisi pudonnut?

hölkkääjä sanoi:
::offtopic:: mutta kun olen nyt 2 viikon verran ollut kipeä itse vähän niin en salilla ole voinut käydä..

ei kai tuossa hirmuisia laskuja alas päin ole voinut mennä? mitä mieltä?
ainiin ja jotta se liittyy tähä trediin niin kysytään että jos nyt saan 27.5kglla 4 viimeksi kun kävin ja nyt jos perjantaina menen (olen ihan kunnolla syönyt) niin paljonko arvioisitte että tulokset tuossa ajassa olisi pudonnut?

Aivan turhaan murehdit tommosia. Lepäät kunnolla sairauden ja sitten treenaamaan vasta. Jos aiot lopputreeniurasi murehtia jokaista toistoa tai sen puutetta niin rankkaa tule olemaan.

Rennosti vaan kato :rock:

Kuten Pyranha sanoi, ei kannata stressata yksittäisillä treeneillä. Riittää että pidemmällä aikavälillä treeni on nousujohteista. Niitä takapakkeja tulee aina, mutta ei niitä kannata enää parin minuuti päästä muistella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä tuleeko näille jätkille mieleen römpsä vai mikä, mutta ihan sama. Anti olla... Palataan aiheeseen.

Tänään kävin koulun jälkeen pikaisesti salilla. 35kg:llä sai 3x8, olisi mennyt useampikin sarja varmaankin. Ensi kerralla (jos vaikka torstaina tekisi kotona) teen 35.5kg:llä 2-3x8 sitten nostan painot 38kg:hen, tai toisaalta.

Etittiä: Samout, pelasitko aikoinaan Enemy Territorya tai harrastitko airsoftia? Tuttu nimi nimittäin...

Ensikertalainen sanoi:
Etittiä: Samout, pelasitko aikoinaan Enemy Territorya tai harrastitko airsoftia? Tuttu nimi nimittäin...

enemyterritoryä oon ehkä 15min kokeillu ja airsoftii en harrasta :)

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mitä mieltä olette penkkituloksen kehityksestä?
Marraskuussa aloitettu sali käynnit, silloin tanko nousi 4-5 kertaa eikä yhtään enempää! Joulukuu taukoa (johtui monestakin syystä), tammikuussa täys reeni päälle, ja nyt nousee 35kg 3:lla toistolla. Itse olen tyytyväinen, mutta paljon hitaampaa on, ainakin mun kohdalla, ollut penkkitulosten kasvaminen kuin esim. ylätaljan.

20kg:n tangolla siis?

Kyllähän tuo ihan hyvää nousua on ollut, en tiedä miten paljon treenailet, joten en voi sanoa onko tuo vähän vai paljon, mutta ihan hyvää joka tapauksessa..

Ensikertalainen sanoi:

Jep, 20kg:n tangolla (kuulostaa varmaan hauskalta :hyper: ). Penkkiä en o tätä ennen ikinä reenaillut, enkä ylipäänsä viihtynyt salilla. Pari kertaa viikossa käyn salilla.

Ensikertalainen sanoi:

Jep, 20kg:n tangolla (kuulostaa varmaan hauskalta :hyper: ). Penkkiä en o tätä ennen ikinä reenaillut, enkä ylipäänsä viihtynyt salilla. Pari kertaa viikossa käyn salilla.

Ei se hauskalta kuullostanut, tarkistin vain asian...
Itse olen saanut nostettua 23kg -> 35.5kg vajaassa kuukaudessa. Penkkiä tulee treenattua kolmisen kertaa viikossa, joskus jos tekee hirveesti mieli niin teen 4 kertaa viikossa, mutta vähintään aina 3 kertaa/vko.

Oliskohan jossain esim. videota peruspenkissa tehtävästä punnerruksesta, jossa olisi optimaallinen ote ja tekniikka? Nimittäin perse ja selkä pysyy minulla maassa, mutten otteen puhtaudesta tiedä. Kädet on hartioita leveämmässä otteessa, kuten pitäisikin perusliikkeessä, mutta tangon tullessa rintalihasten tasolle käsivarteni menevät sivuille, eivätkä kohtisuoraan nostossa. Ymmärtääkseni tämä on epäpuhdas liike, eikä rasita rintalihaksia niin kuin pitäisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom