No niin, eiköhän anneta asian olla... Herra joka poimi mansikoita perseessä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensikertalainen sanoi:Silti, kun vertaan esim salilla oleviin tankoihin. Jos nyt oikein muistan, niissä on keskemmällä tuollaiset röpelöt, ja tuon samassa kohdassa kuin tässä tangossa sekä samssa kohdassa olevien röpelöiden jälkeen on 0.5cm nonröpelö sitten taas vähäsen röpelöä.
Röpelöä löytyy kaikista "virallisista" tangoista; sitä vain kutsutaan karhennukseksi... Eipä ole maailman kovin juttu jos käyttää väärää nimeä jostain tangon osasta eikä se ainakaan viittaa psykedeelisten sienien käyttöön. Ja ottaen huomioon, että tämä on aloittelijoiden osio niin vittuilut väärien nimitysten käytöstä voisi jättää vähemmälle.Bodaaja sanoi:Onkohan sulla sitä röpelöä jossain ihan muualla? Ei meidän salilla ainakaan mitään röpelöitä ole...oletkohan juuri sienimetsältä tullut?
littledragon67 sanoi:Röpelöä löytyy kaikista "virallisista" tangoista; sitä vain kutsutaan karhennukseksi... Eipä ole maailman kovin juttu jos käyttää väärää nimeä jostain tangon osasta eikä se ainakaan viittaa psykedeelisten sienien käyttöön. Ja ottaen huomioon, että tämä on aloittelijoiden osio niin vittuilut väärien nimitysten käytöstä voisi jättää vähemmälle.
hölkkääjä sanoi::: mutta kun olen nyt 2 viikon verran ollut kipeä itse vähän niin en salilla ole voinut käydä..
ei kai tuossa hirmuisia laskuja alas päin ole voinut mennä? mitä mieltä?
ainiin ja jotta se liittyy tähä trediin niin kysytään että jos nyt saan 27.5kglla 4 viimeksi kun kävin ja nyt jos perjantaina menen (olen ihan kunnolla syönyt) niin paljonko arvioisitte että tulokset tuossa ajassa olisi pudonnut?
Ensikertalainen sanoi:Etittiä: Samout, pelasitko aikoinaan Enemy Territorya tai harrastitko airsoftia? Tuttu nimi nimittäin...
Ensikertalainen sanoi:20kg:n tangolla siis?
Ensikertalainen sanoi:20kg:n tangolla siis?