penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kauan tollanen kilon paketti heraa kestää?
siis jos käyn 3x viikko salil (mikäli tol jotai välijä)

niin ja jos tekee sitä suorinjaloinmaastavetoa parin kuukauden ajan niin onko odotettavissa sen jälkeen kun alkaa tekemään taas sitä reiden koukistus höskää niin tulosten nousua siinä koneessa? siis jos vaikka sjmv nousisi esim 10kg siinä ajassa :)

hölkkääjä sanoi:
kauan tollanen kilon paketti heraa kestää?
siis jos käyn 3x viikko salil (mikäli tol jotai välijä)

Itse en kovinkaan monta viikkoa yhdestä pussista mutustele. Sehän nyt riippuu siitä paljonko sitä päivittäin otat.

hölkkääjä sanoi:
niin ja jos tekee sitä suorinjaloinmaastavetoa parin kuukauden ajan niin onko odotettavissa sen jälkeen kun alkaa tekemään taas sitä reiden koukistus höskää niin tulosten nousua siinä koneessa? siis jos vaikka sjmv nousisi esim 10kg siinä ajassa :)

Oletettavasti se tulos jonkinverran nousee. Mutta mitä merkitystä sillä on? Eikai se nyt ole kovin tarkkaa paljonko jollain koneella saa, kuhan treeni vain on nousujohteista?

Ja siitä herakysymyksestä senverran, että kukaan ei tohon pysty vastaamaan. Mulla kestää kilo protujauhoa ehkä 1,5 viikkoa.

Jos käyttää palkkarissa sen desin eli 30g heraa, tulee kilon pussista 33 palkkaria. Eikös hera80 ollu tuo paino/tilavuussuhde (30g/dl)? En tiiä miten muitten jauhojen kanssa.

Kyllähän se SJMV vielä sun tilanteessa kasvattaa muitakin takareisituloksia, tulevaisuudessa ei niinkään paljoa. Mutta pääasia että kasvattaa takareisiä.

Herapussi kestää kunnes loppuu. Jos juot drinkin päivässä ja kaksi treenipäivässä, tulee viikossa 10 drinkkiä. jos drinkki on 30 g niin siiloin kestää pussi n. 3 viikkoa. Itselläni kestää yleensä viikon tai puolitoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
seelvä... onko kokemuksia TEST+ ANABOLIC supplementista?
tekstin mukaan väki vahva testo tasojen nostaja jne.. kannattaako tuommoisen ostamista harkita? jotai ostaisin kyllä mieluusti nyt

hölkkääjä sanoi:
seelvä... onko kokemuksia TEST+ ANABOLIC supplementista?
tekstin mukaan väki vahva testo tasojen nostaja jne.. kannattaako tuommoisen ostamista harkita? jotai ostaisin kyllä mieluusti nyt

Minun mielestäni nuo testotasoihin vaikuttajat on kyllä aivan turhaa humpuukia, tämä tosin vain minun oma kultainen mielipiteeni.

kannattaako vaan syödä ruokaa niin kauan kunnees ei yksin kertaisesti enää jaksa syödä tarpeeksi että paino nousis?

hölkkääjä sanoi:
kannattaako vaan syödä ruokaa niin kauan kunnees ei yksin kertaisesti enää jaksa syödä tarpeeksi että paino nousis?

helpommin onnistuu jos syöt useammin. 7x päivässä 600kcal ei ole iso homma ja tekee jo 4200kcal jolloin sun painos nousee ja nopeasti. huomioi sitten se että läskiähän siitä tulee mutta paino on painoa jos sitä haluat.

edit: miks sulla on penkkithreadissa hirvee määrä kysymyksiä jotka ei liity penkkiin mitenkään? pistä sinne aloittelioiden peruskysymys threadiin.

joo kiitos vinkistä.. asiaan.. varmaa mun kokoselle 3000 kaloriiki on riittävän iso bulkki! ainaki kalorilaskuris luki että paino nousis kilon viikos sillä määrällä

ensikertalainen.. ollaa aika lailla samoilla tasoilla :) mul meni tänää 27.5kg 4 mut tosin tein sen ihan vikaks kaikkien ojentaja treenien ja muiden jälkee :) ens kerral sit 8! :D (sure)

Syömisestä puheenollen; mä söin äsken ihan vitusti, nyt meinaa laatta lentää jos vähänki liikahtaa. Nii ja penkki meni helvetin hyvin.

Back
Ylös Bottom