penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensikertalainen sanoi:
Se että huhtikuun puolessa välissä saisi 60kg, uskoisin että nousee jo maalis-huhtikuu vaihteessa. 2x6 menee 33kg:llä, mutta toisessa sarjassa täytyy laittaa melkein parasta (ei ihan) että saa 6. Eli ensikerralla vielä 33kg, sitten nostaa 35.5kg:hen.
Minkälaisii painoi teiän salil on ku saa tollasii lukemii tankoon?

Mulla on kotona tuollainen sarja:
Tanko 5.5kg (tämä taitaa vaikuttaa eniten tuohon "outoihin" lukemiin)
2x 1.25kg
2x 2.5
2x 5
2x 10.

Salilla on ihan sellainen missä on kaiken laista
Tanko 20kg
1.25
2.5
4.5
5
jne
jne

hölkkääjä sanoi:
onko SJMV:stä haittaa pituus kasvulle?

Oikealla tekniikalla tehtynä järkevillä painoilla ei ole. Mutta järjettömästi riuhtoen liian isoilla painoilla voi hyvinkin olla. Eli järkeä saa ja pitää käyttää.

Nyt vähän rupes muakin huolestuttamaan voimatason laskeminen.
Olen ennen tehnyt 110kg 2x6 sarjoja ja nyt jo kaksi rintateeriä on mennyt niin etten ole saanut kun 100kg pari toistoa. Tosin olen ollut yksin tekemässä niin en ole viitsinyt ruveta vääntämään tosissaan vaan jättänyt siihen pariin toistoon.

Voiko kyse olla siitä etten ole vaan lämmitellyt tarpeeksi? Nimittäin penkin jälkeen kun rupean tekemään käsipainoilla ja on jo pieni hiki päällä niin käsipainot liikkuu jo paljon paremmin. Penkkiä ennen en lämmitellyt muuten kuin tekemällä monta toistoa pienemillä painoilla.

J_mp sanoi:
Nyt vähän rupes muakin huolestuttamaan voimatason laskeminen.
Olen ennen tehnyt 110kg 2x6 sarjoja ja nyt jo kaksi rintateeriä on mennyt niin etten ole saanut kun 100kg pari toistoa.

Tuo nyt voi olla väliaikaista. En mä ainakaan tuosta huolestuis. Joskus treenit vaan menee huonommin. Treeni kuntoon nyt vaikuttaa miljoona tekijää, kuten nestetasapainot, mahdolliset sairaudet, psykee jne. Joskus on vaan tukossa.

J_mp sanoi:
Voiko kyse olla siitä etten ole vaan lämmitellyt tarpeeksi? Nimittäin penkin jälkeen kun rupean tekemään käsipainoilla ja on jo pieni hiki päällä niin käsipainot liikkuu jo paljon paremmin. Penkkiä ennen en lämmitellyt muuten kuin tekemällä monta toistoa pienemillä painoilla.
Pidemmät ja tarkemmin lasketut lämmittelyhässäkät ovat mielestäni enemmänkin maksimirautojen hakua varten. Perussarjoja varten lämmittelyn tehtävänä on ainoastaan valmistaa lihasta kovempiin sarjoihin ja estää loukkaantumista; ei niinkään kutkuttaa maksimiykköstä ulos.

Toisaalta kaikkien lämmittelysarjojen ei tarvitse olla pitkiä sarjoja. Yksi pitkä sarja pelkällä tangolla ja vaikkapa sarja kutosia ja nelosia voi olla aivan passeli määrä penkin lämmittelyksi. Ainakaan maitohapoille lämmittelyssä ei kannata mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
::offtopic:: mutta mihin järkevään (urheillulliseen) käyttäs 570 e

edit: nii ku riparin sain suoritettuu ;)

En tiedä mitä sinulla on, mutta esim painosarja+penkki (ja käsipainot mikäli ei tule painosarjan mukana). Nuilla saa kotonakin treenailtua aika hyvin.

E: Oliko teillä lopuksi rippileiri, vai oliko ihan kokoontumisia?

vatsalauta ja käsipainot johon mahdollista laittaa jtn 10kg.. salikortti on kyl mut kert tuli rahaa nii jotai vois ostaa himaa

ois kiva jos ois ojennus ja koukistus koje jaaaaaaa penkki

mut ehkä mä ostelen matkan varrel esim nyt ostan kreaa ja proteiini jauhova ;) ja käyn kiltisti salilla

Älä vitussa osta kotias mitään, se ois sitten kaikki kerrala tai ei mtn... Osta sillä rahalla heraa ja maltoa, loput säästät salikorttien ostoon. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom