penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Gdane sanoi:
Avainsanat lienevät munat katossa ja paino varpailla

Joo, totta ehkä toi mun viesti oli taas vähän outo...mikä on sitten sellanen puhdas penkki? Kyllä mulla tulee kaari väkisinkin kun lavat laittaa yhteen ja kantapäillä painan maasta.

Bodaaja sanoi:
Joo, totta ehkä toi mun viesti oli taas vähän outo...mikä on sitten sellanen puhdas penkki? Kyllä mulla tulee kaari väkisinkin kun lavat laittaa yhteen ja kantapäillä painan maasta.

Kaarella ja runkkupenkillä ei siis sinällään ole yhteistä.

Runkkupenkki: nostetaan munat katossa --> tankoa tarvii laskea mahdollisimman vähän ja tähän lisätään vielä yleensä karmea pomppu sekä jonkinlainen urheilusuoritus jossa munat nousee entistä ylemmäksi.

Normaalipenkki: Hartiat tukevasti penkissä, ruoto hyvästi kaarella, jalat tukevasti maassa ja perse penkissä. Asento ei muutu suorituksen aikana suuremmin.

Dmitri sanoi:
haha elä viiti oot nolo:D:D kaveri painaa 77kg ja 40kg penaa;D

huolehdi omasta treenistäs, uskon et jopa siinä on parantamisen varaa :rolleyes: ;)

Dmitri sanoi:

Kappas joku kommunisti eksynyt pakkotoisto foorumille, ikää luultavasti tuon 16 sijasta 10, ainakin juttujen taso antaa niin ymmärtää. Kaikista säälittävämpiä ovat ihmiset jotka kehuvat tuloksillaan ja haukkuvat muita, nostaa penkkiä että pääsee kehumaan jollekin. Luulisi että jokainen treenaa itselleen eikä kiinnitä niin paljon huomiota johonkin muuhun treenaajaan.
Nyt jopa :david: häpeää.

Jostakin on aloitettava...
Itsekki pohjalta aloittanut ja epäilijöistä huolimatta pikkuhiljaa kiinni tavoitteessa:D ! Mutta kyllä se on :whip: vaatinutkin!

Itse olin aikanaan aloittaessani punttailun n 15:wnä. suunnilleen samassa kunnossa kuin hölkkääjä eli tanko tuli hikisesti 10 kertaa. Nyt 4 vuotta ensimmäisestä penkki reenistä tulokset ovat nousseet ihan kohtalaisesti.
sillä nykyään menee 10x 100kg ja 5x 110. eli kyllä sitä kehitystä saa kovalla työllä oli lähtökohdat mitkä tahansa. tsemppiä treeneihin ja näytä niille pelleille jotka naureskelevat tuloksillesi ja muista NO PAIN NO GAIN!.:rock:

Dmitri sanoi:

Tältä foorumilta löytyy yksi esimerkki niihin, ketä tarkoitin niillä jotka nauravat aloitteleville salilla kävijöille...Nimeä en viitsi sanoa.

Tuloksiin saattaa vaikuttaa se, että aloitin treenaamisen alle kuukausi sitten...

Ensikertalainen sanoi:
Tältä foorumilta löytyy yksi esimerkki niihin, ketä tarkoitin niillä jotka nauravat aloitteleville salilla kävijöille...Nimeä en viitsi sanoa.

Tuloksiin saattaa vaikuttaa se, että aloitin treenaamisen alle kuukausi sitten...

Tsemiä vaan, kyllä ne tulokset siitä kasvaa pikkuhiljaa(ja alussa yleensä nopeastikin).
Tuollaiset idiootit, jotka vinoilee sulle nyt tuloksistas saattavat olla jo parin vuoden sisällä kyselemässä sulta treenivinkkejä, joten jätä ne omaan arvoonsa.
Ihan jokainen on ollut enempi tai vähempi heikko alussa, kyse onkin siitä,mikä siitä "heikosta" jatkossa tulee. Lähtötasoon kun ei oikein voi vaikuttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voimat nousee alussa niin lujaa, että oikein itseä ihmetyttää :D Mä aloitin puntilla käymisen 2,5kk sitten, alussa meni penkistä 1*45 ja paras sarja tais olla 8*35. Nyt tänään meni 5*55, 5*55, 5*57,5, 5*60, 5*62,5 :hyper: Säälittäviä painoja, tiedän, mutta itseni olen ylittänyt täysin :D Ja nyt tuntuu siltä, että toi penkki, ja kaikki muutkin liikkeet paranee koko ajan vaan nopeemmin. Toinen hyvä esimerkki tulosten noususta on salikaverini, joka aloitti penkin 50kg:stä 6kk sitten, ja pukkaa nyt satasen. Kaveri painaa muuten 72 kg. :jahas:

Kesällä on tavoitteena pukata penkistä 90, tänään meni ton 5*5 sarjan jälkeen suht helppo 72,5. Taitaa olla mulla vähän kovat tavoitteet :jahas: :whip: Mutta toisaalta kun on tavoitteet korkealla, on todennäköisempää saavuttaa jotain :rolleyes:

Henkka. sanoi:
Voimat nousee alussa niin lujaa, että oikein itseä ihmetyttää :D

Näinpä. Itse aloitelin marraskuun alussa ajamaan sisään itseäni kovaan treeniin, ja silloin nostin 50kg x 6 kolmesti. No tänään sitten pukkasin jo kuitenkin 65x6, 67.5x6, 70x6.
Joo ei ole mitään hirveitä painoja, mutta olen itseeni ihan helvetin tyytyväinen kuitenkin. Etenkin treeni on ollut nousujohteista jokaisella osa-alueella.
Maksimia en ole kokeillut kun ei ole ikinä ketään varmistamassa. Luulisin sen olevan 80kg tietämillä.

Tsemppiä vain kaikille treeniin. Pääasia on, että yrittää.

repe82 sanoi:
Näinpä. Itse aloitelin marraskuun alussa ajamaan sisään itseäni kovaan treeniin, ja silloin nostin 50kg x 6 kolmesti. No tänään sitten pukkasin jo kuitenkin 65x6, 67.5x6, 70x6.
Joo ei ole mitään hirveitä painoja, mutta olen itseeni ihan helvetin tyytyväinen kuitenkin. Etenkin treeni on ollut nousujohteista jokaisella osa-alueella.
Maksimia en ole kokeillut kun ei ole ikinä ketään varmistamassa. Luulisin sen olevan 80kg tietämillä.

Tsemppiä vain kaikille treeniin. Pääasia on, että yrittää.

Mitkä on kovia tuloksia(?).. ei pidä verrata itseään keneenkään muuhun, vaan seurata omaa kehitystä ja kilpailla itsensä kanssa. Pääasia on että sulla on itselläs hyvä fiilis ja tuloksia syntyy niinkun on tapahtunutkin. Tsemiä treeniin sinnekki \o

Joonaz sanoi:
Mitkä on kovia tuloksia(?).. ei pidä verrata itseään keneenkään muuhun, vaan seurata omaa kehitystä ja kilpailla itsensä kanssa. Pääasia on että sulla on itselläs hyvä fiilis ja tuloksia syntyy niinkun on tapahtunutkin. Tsemiä treeniin sinnekki \o

juurikin näin. Eikä myöskään kannata lohdutella itseään sillä että on parempi kuin joku muu. se on pelkuruutta ja itsepetosta. Itse on itsensä vertailukohta, ei muut. Tämä siis kehityksen kannalta, tavoitteet tietenkin riippuvat ympäröivän maailman ehdoista.

Joonaz sanoi:

Niin, ehkä minä ajattelin itseäni pentti-peruspunttaajan kautta, johonka nähden omat tulokset eivät ole vielä kovia.
Mutta en minä tosiaan välitä siitä mitä muut nostaa, tai on nostamatta. Itselleni salilla käyminen on harrastus, enkä siitä mitään sen vakavampaa ole missään vaiheessa tekemässä.
Nousujohteiseen treeniin tosin panostetaan, koska olishan se nyt perin veemäistä samojen painojen kanssa kitkuttaa vuositolkulla.

:rock: 30kg:llä sarjaa (sellaista 2x10 tai 4x6).
Perjantaina tein 25.5kg, Sunnuntaina tein 28kg, tänään testasin 30-> helposti.

Tavoite on saada ennen huhtikuun puoltaväliä nostettua 60kg... onko mahdoton tavoite jos oletetaan että nyt nousee 40kg?

Täytyy tosin koettaa illalla isän kanssa että nouseeko 40kg...uskoisin.

ite sainki 15kg 8/6 ja sit tein pienemmil painoil (5kg pienemmil ku vähemmäl ei voi tehä :D) mut kyllä se tästä ens kerral sit tehää sama 27.5kg

edit: 8/5

prkl.. edit2::: 25kg oli se aloitu paino :D edes minä en ole nuin huono

Ensikertalainen sanoi:
:rock: 30kg:llä sarjaa (sellaista 2x10 tai 4x6).
Perjantaina tein 25.5kg, Sunnuntaina tein 28kg, tänään testasin 30-> helposti.

Tavoite on saada ennen huhtikuun puoltaväliä nostettua 60kg... onko mahdoton tavoite jos oletetaan että nyt nousee 40kg?

Täytyy tosin koettaa illalla isän kanssa että nouseeko 40kg...uskoisin.

Ei tuo mahdoton ole mutta aika kova.. Jos vain kehtys kulkee tasaisesti nii mikäs siinä! Itellä nous alussa 40kg ja siitä 2kk nii 60.. Ja sitte junnas yli kuukaudeks tuohon 60.
Nyt nousee n. 65kg ja tavote kesällä 80kg :D Kiitos 2x6 :rock:

En nyt tiedä alkuunkaan,että olenko oikeassa osiossa,mutta ongelma liittyy penkkiin joten eiköhän tämä tännekkin mene.

Eli olen tässä nyt viime kesästä asti tehnyt penkkiä ja nyt viimeset 2kk olen ruvennut panostaa enemmän penkkiin ja teen siis nykyään noin 3-4 kertaa viikossa. Kehitystä on tullut suunilleen 2,5kg per viikko,mutta nykyisin vasen käsi kipeytyy suunilleen tosta ojentajan kohdalta jokaisen toiston jälkeen. Mistä moinen vaiva voisi johtua? Viime syyskuun lopusta maksimi noussut 35kg..

Suositut

Back
Ylös Bottom