Bodaaja sanoi:Eihän kukaan siinä penkissä makaa kuin lahna?
Avainsanat lienevät "munat katossa" ja "paino varpailla"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Eihän kukaan siinä penkissä makaa kuin lahna?
Gdane sanoi:Avainsanat lienevät munat katossa ja paino varpailla
Bodaaja sanoi:Joo, totta ehkä toi mun viesti oli taas vähän outo...mikä on sitten sellanen puhdas penkki? Kyllä mulla tulee kaari väkisinkin kun lavat laittaa yhteen ja kantapäillä painan maasta.
Dmitri sanoi:haha elä viiti oot nolo:D:D kaveri painaa 77kg ja 40kg penaa;D
Ensikertalainen sanoi:Tältä foorumilta löytyy yksi esimerkki niihin, ketä tarkoitin niillä jotka nauravat aloitteleville salilla kävijöille...Nimeä en viitsi sanoa.
Tuloksiin saattaa vaikuttaa se, että aloitin treenaamisen alle kuukausi sitten...
Henkka. sanoi:Voimat nousee alussa niin lujaa, että oikein itseä ihmetyttää :D
repe82 sanoi:Näinpä. Itse aloitelin marraskuun alussa ajamaan sisään itseäni kovaan treeniin, ja silloin nostin 50kg x 6 kolmesti. No tänään sitten pukkasin jo kuitenkin 65x6, 67.5x6, 70x6.
Joo ei ole mitään hirveitä painoja, mutta olen itseeni ihan helvetin tyytyväinen kuitenkin. Etenkin treeni on ollut nousujohteista jokaisella osa-alueella.
Maksimia en ole kokeillut kun ei ole ikinä ketään varmistamassa. Luulisin sen olevan 80kg tietämillä.
Tsemppiä vain kaikille treeniin. Pääasia on, että yrittää.
Joonaz sanoi:Mitkä on kovia tuloksia(?).. ei pidä verrata itseään keneenkään muuhun, vaan seurata omaa kehitystä ja kilpailla itsensä kanssa. Pääasia on että sulla on itselläs hyvä fiilis ja tuloksia syntyy niinkun on tapahtunutkin. Tsemiä treeniin sinnekki \o
Joonaz sanoi:Mitkä on kovia tuloksia(?).. ei pidä verrata itseään keneenkään muuhun, vaan seurata omaa kehitystä ja kilpailla itsensä kanssa. Pääasia on että sulla on itselläs hyvä fiilis ja tuloksia syntyy niinkun on tapahtunutkin. Tsemiä treeniin sinnekki \o
Ensikertalainen sanoi:30kg:llä sarjaa (sellaista 2x10 tai 4x6).
Perjantaina tein 25.5kg, Sunnuntaina tein 28kg, tänään testasin 30-> helposti.
Tavoite on saada ennen huhtikuun puoltaväliä nostettua 60kg... onko mahdoton tavoite jos oletetaan että nyt nousee 40kg?
Täytyy tosin koettaa illalla isän kanssa että nouseeko 40kg...uskoisin.