Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas tää homma uudelle tasolle: Mutta entäs jos pekonin keittäis?
Ei toi oikein toimi. Et ota tossa laskutavassa huomioon sitä, että siitä tosiaan irtoaa aika paljon rasvaa, jota ei syödä. Jotta toi tapa toimisi, niin siitä pekonista pitäisi jäädä siihen pannuun tarkalleen oikea suhde niitä aineita mistä se pekoni koostuu. Eli rasvaa, proteiinia, vettä...Jos nyt sivutaan tätä ketjun alkuperäistä kysymystä, niin eikös ne oikeat ravintoarvot saa jos vaan yksinkertaisesti punnitsee pekonin ennen paistoa, ja paiston jälkeen? Eli jos pekonissa on esim 350kcal/100g, ja ennen paistoa se painaa 120g(kaloreissa 420), ja paiston jälkeen 100g, kalorimäärältään se on sitten tippunut tuohon 350. Toki siinä nesteessä jota paistaessa irtoaa on muutakin kun rasvaa, mutta tämä punnitseminen on minun käsittääkseni mukaan se täsmällisin tapa saada se kypsennetyn tuotteen energia/rasvamäärä tietoon.
Kuinka moni syö näitä aasia shopeista ym saatavia pekonipossusnäksejä ? Ilmeisesti ovat jotain porsaan nahkaa. Ovat käytännössä kuin sipseja, mutta proteiinia 100grammassa 65grammaa.
Mitäs muut arvot on? Kuullostais mielenkiintoiselta, jos ees maistuu viel yhtää hyvältä:D
On ne piruvie hyviä! Mutta mistä ihmeestä ne on tehty?
Toimiihan se näinkin. Itse pistän sisäfileet jauhelihaksi ja syön ketsupin kera. Hyvää on!Itse leikkaan pekonisiivujen reunoista ne pelkät ihrat pois ja roskiin. Ihan yhtä hyvää näinkin
Mitäs muut arvot on? Kuullostais mielenkiintoiselta, jos ees maistuu viel yhtää hyvältä:D
Eiks se just ollu tutkimus, että tyydytettyjen ja tyydyttämättömien (sic) rasvojen välillä ei ole eroja, transrasvat ovat ainoastaan merkittävästi haitallisia, ja kaikkea voi syödä jos se ei pääse kertymään läskimakkaroina kehoon?