ikson: -Kyllä mä luulen että suurin osa on tajunnut mitä vurki tarkoittaa, mutta sitähän tuossa on jo useampikin yrittänyt kysellä/selvittää, että millä perusteella joku ruoka voidaan luokitella terveysruuaksi ja toinen "roskaruuaksi". En mä ainakaan henk. koht. pidä pekonia missään nimessä huonona ruokana ja silläpä sitä olen vuosia ja vuosia joka aamu kasoittain syönytkin. Jos siitä huonoja puolia hakee, niin aika suolaistahan se on, mutta kun muutoin on sen verta vähäsuolainen ruokavalio, niin taitaa sekin suolan määrä mennä ainakin omalla kohdallani sinne positiivisen puolelle. Kuten jo monasti sanottua, kokonaisuus on se joka ratkaisee, ei se mitä joku yksittäinen ruoka-aines sisältää ja mitä ei. Se tuossa nyt on pointti ollut monella, ei mikään väkisten vääntäminen. Kerroppa mitä niitä sellaisia terveysruokia sitten on olemassa, joita voi huoletta mättää kilo kaupalla kokonaisuutta ajattelematta? Tai mikä ruoka-aines ei lihota, jos sitä syö yli tarpeidensa?
"Etteks te oikeesti tajua mitä vurki hakee takaa vai onks teil vaan niin saatanan tylsää et väkisin väännätte tääl väittelyt pystyyn. Ehkä sil terveysruual tarkotetaanki sitä että voit syödä enemmän ilman haittoja. Esim jotain salaattia voi varmaan mättää niin pal ku maha vetää ja tuskin siit kauheest terveydel haittoja on(tietty suolel saattaa olla totuttelemist jos ei normist syö pelkkää salaattia) kun taas jos syöt joka päivä kilokaupal pekonii niin varmasti taval tai toisel rupee terveydes näkyy... vaikka sitten sen lihomisen myötä."