Mutta miksi niissä ollaan paikallaan? Miksi tehdään opetusvideoita tommoisilla painoilla ja sitten netissä vielä vahvistat sitä sanomalla että muut ryskää liian isoilla. Etkö nyt itse nää mitä signaalia annat? Sä oletat että kaikki jotka tekee isommilla, tekee liian isoilla eikä aktivoi selkää, ei pidä paikkaansa, ne tekee tarpeeksi isoilla selkää. Teeppä video, jossa veivaat selkä paikallaan 130kg kulmasoutua, niin josko sitten aukeaa muillekin, et pysty, koska se on saatanallinen kuorma repiä paikaltaan. Mä vaan toivon helvetisti sun takia, koska oot mun mielestä aivan saatanan upealla fysiikalla varustettu äijä, studiolla kun kuvasin, niin ohan toi upee paketti, ettet sä ehkäise sen kasvamista isoksi ja upeaksi tekemällä treenejä liian alhaisilla painoilla. Ettet sitten vuosien päästä sano, että voi perse, tein virheen. Koska isommilla et ainakaan pienene, se on 100% varma tie, toi nykyinen tapa tehdä paikallaan liikkeitä, on hyvin epävarma tapa treenata niiden kuormien alhaisuuden takia. Eikä toi nyt taas tarkoita, että pitäis repiä kovia kolmosia miten sattuu, mutta että ei ole liikaa voimiin verrattuna alhaisella tasolla.
Ja te muut, älkää saatana tehkö paikallaan niitä selkäliikkeitä, kenenkään selkä ei hajoa järkevällä joustamisella, sen takaan.