Esimerkiksi siis ottaisit mieluummin ohjeita kyykkyyn joltain, jolla on polvivamma, vai multa, joka on onnistunut kyykyssä kasvattamaan kovin vaikeasti kasvavaa lihasryhmää? Mitä järkeä on kuunnella jotain, joka ei voi kyykätä pohjaan, siltäkö pitäis opetella vajaa liikerata vain siksi, koska se ei voi tehdä pohjaan asti koko liikeradan kyykkyä? Mitä vittua täällä selitetään? Nyt oikeesti, tää saa loppua, tossa ole enää mitään järkeä. Selkävammainen, joka ei voi tehdä kulmasoutua, onko sitten sen valmennettavilla kulmasoutu bannassa vain siksi kun hän itse ei sitä voi tehdä?
Tää on mennyt jo aivan naurettavaksi koko treeniskene. Siis niin kauas perustekemisestä ettei tätä enää voi katsoa kommentoimatta. Kaikenmaailman kikkailua ettei vain tarttis tehdä mitään perusliikettä, valmentajatkin pitäis olla puoliksi rampoja että sitten niiltä sais hyvät ohjeet miten kasvattaa jalkoja sillai, että tekee vain jotain vitun sissikyykkyä ku muuta ei hän itse voi tehdä. Selkävammaisilta otetaan ohjeet, jossa selkää tehdään minipainoilla koska valmentaja itse ei voi tehdä isoja moninivelliikkeitä. Oikeeesti, siis ihan oikeesti, ei tässä ole enää mitään järkeä koko touhussa. Sit haetaan se pienin valmentaja koko skenestä, koska ne isot kaverit ei missään nimessä voi tietää mitään lihaksen tekemisestä koska tottakai, ne saa jalatkin piereskelemällä prässin vieressä. Sit kun löydetään valmentaja, joka käskee tekeen tuntumalla 8kg kässäreillä vinopenkkiä, niin ollaan onnesta soikeena kun ei tartte edes hikoilla, saati nostaa mitään. Voi helvetin kuustoista mihin tää maailma on mennyt.