No ei se nyt geenejä kyllä vaadi miltään osin. Alle 115 kyykky voimamiehissä kilpailevalla aikuisella lääkkeitä käyttävällä miehellä tarkoittaa, että se ei joko tee laisinkaan kyykkyä tai sitten tekee sitä niin päin seiniä kun tehdä voi. Edes maailman paskimmilla geeneillä ei vain voi olla mahdollista. Ymärrätttekö te nyt, että 115kg ei paina mitään, ei yhtään mitään. Eri asia on aloittelijat joilla ei ole mitään taustaa, mutta se on 100% fakta, että jos kemiaa on kierrossa ja edes vähän kyykkää, niin se väkisinkin nousee.
Joten mä nyt kysyn sulta vielä kerran, ymmärrätkö mikä liike kyykky on, koska me taidetaan puhua nyt aivan eri liikkeestä. Voitko mun mieleksi laittaa sun kyykystä videon, koska mä kuollakseni haluan nähdä miten vitussa sä olet onnistunut jossain melkolailla mahdottomassa. Mä en ollut ite kyykännyt yli 15 vuoteen ja kun otin sen tangon kerran treeneissä niskaan, niin tein 160x6. Joo, toki olin tehnyt jaloille muuta, mutta että sä onnistut treeneissä jotenkin eliminoimaan täysin kokonaan reisien harjoittelun, niin en voi ymmärtää miten se on mahdollista.
Ja jos sä vielä tosiaankin kyykkääät, niin millä helvetin ohjelmalla olet onnistunut eristämään voimantuoton lisääntymisen pois kokonaan?
Mä nyt vielä varmistan sulle, että sä olet ehkä maailman seitsemäs ihme, toi ei ole normaalia, että turha selittää mistään geeneistä, sä teet jotain todella väärin. Millä ihmeen lihaksella sä saat 9000kg rekan liikkeelle jos et jaloilla? Musta tuntuu, että tässä on siis mielisairaan kokoinen väärinymmärrys, tai sitten sä trollaat ja puhut paskaa. Älä ala väittämään että sä vedät rekan liikenteeseen selällä ja hauksilla.
Ja vielä kerran, toi on TÄYSIN LUONNOTONTA. siksi mä tässä yritän ymmärtää että mistä ihmeestä tässä on kyse.