Parhaimmat hauisliikkeet TOP 4

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
HK suoralla tangolla oon tehnyt nyt 2 viikkoa ja ok tunne ollu ihan. Käytän aina hanskoja joissa on rannetuki. Rautaa ei jaksas hirveästi laittaa, sillä kuormitus on ihan eri luokkaa kuin tekisi z-tangolla. Suoralla tangolla Imo hauis tekee kovemman työn kuin z-tangolla.

1. hauiskääntö k-p käsi kerrallaan
2. hauiskääntö tangolla taljassa
3. scotti mutkatangolla
4. hauiskääntö tangolla

Olen aina ennen tehnyt mutkatangolla hauiskääntöä ja scott laitteessa ja niillä on hyvin tullut tulosta, mutta tuntuma on hieman vaikeassa ollut.
Tänään ensimmäistä kertaa tein keskitettyä hauiskääntöä ja hauiskääntöä taljassa ja johan sai kunnon tuntuman. Tuntui todella hyvin.

Eli omalla listauksella menisi
1. Keskitetty hauiskääntö
2. Hauiskääntö taljassa
3. Hauiskääntö scott
4. Hauiskääntö mutkatangolla.

En voi käsittää.. Tai no voin. Ennenkuin opin treenaamaan selkää, niin tuppasihan ne hauiksetkin väsymään selkätreenissä.

No jos leukoja vetää kapealla myötäotteella, niin kyllä se aika hauispainotteista silloin on.

No jos leukoja vetää kapealla myötäotteella, niin kyllä se aika hauispainotteista silloin on.

No sillä juuri vedän leukoja, eikä se pahemmin hauiksissa tunnu. Selkä tekee työt mulla kun leukoja vetelen.

edit: Ennakkoon jo totean. Joojoo, kyllä hauis aktivoituu leukoja vedellessä. Mutta en millään skaalalla voi laskea leuanvetoja muuksi kuin selkä liikkeeksi.

1.) Leukoja LP (vastaote)
2.) Kulmasoutu (vastaote)
3.) Hauberia st/mutkatankolla (Isoilla painoilla positiivinen vaihe "tyyli vapaa" negatiivinen vaihe taas todella hallitusti)
4.) "21" taljassa (eli 7 toistoa alhaalta keskivaiheeseen, 7 toistoa keskivaiheesta loppuun ja lopuksi 7 toistoa täydellä liikeradalla)

Onhan noita eri tyylejä mutta noilla aseilla ainakin minä olen saanut ihan kohtuulisen kehityksen aikaiseksi. Itse uskon että isot romut ja nega vaihe hallitusti niin johan saa lihaa käsiin.

huvittavaa pätemistä täällä. sama ku kysyttäs parasta ojentajaliikettä niin vastailtas penkkiä, pystypunnerrusta jne..... ei kai täällä kukaan kysynyt että mistä saa parhaan epäsuoran rasituksen hauiksille.

mutta samapa tuo....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huvittavaa pätemistä täällä. sama ku kysyttäs parasta ojentajaliikettä niin vastailtas penkkiä, pystypunnerrusta jne..... ei kai täällä kukaan kysynyt että mistä saa parhaan epäsuoran rasituksen hauiksille.

mutta samapa tuo....

Niin siellähän lukee parhaimmat hauisliikkeet TOP 4 eikä parhaimmat Eristävät suorat hauisliikkeet TOP 4.

ps. Tänääkin erinomainen pumppi hauberiin pelkästään leukojen vedolla.

Mutta samapa tuo kuka pätee ja missäkin. :piis:

niin nimenomaan hauis liikkeet. melko sekaisin saa olla jos selkäliikkeitä pitää parhaina hauisliikkeinä. ei voi tehdä kuin väärin selkäreenit jos hauikset menee niistä paremmin pumppiin/turraksi/kipeäksi kuin suorista hauis liikkeistä. ottaa mullakin selkäreenit hauiksiin, mutta jos haluan hauikset kunnolla turraksi niin on siihen päälle kyllä erikseen hauiksia veivattava. jos sinä alkaisit kehittämään omia hauiksiasi "maksimaalisesti" niin tekisit haukkari päivinä leukoja ja kulmasoutuja koska ne on parhaita hauis liikkeitä?

niin nimenomaan hauis liikkeet. melko sekaisin saa olla jos selkäliikkeitä pitää parhaina hauisliikkeinä. ei voi tehdä kuin väärin selkäreenit jos hauikset menee niistä paremmin pumppiin/turraksi/kipeäksi kuin suorista hauis liikkeistä.

Allekirjoitan täysin.

mutta samapa tuo....
Mikäs vika penkissä ojentajaliikkeenä?

Eikunii penkkihän oli rintalihasten eristysliike, kyykky etureisien ja leuanveto selkälihasten jne...

Syy miks tuo mave ottaa joittenkin hauiksiin on että vedätte kädet koukistettuina:
"Deadlifts should be too heavy to curl, yet you'll still see people who allow their elbows to go on slack when they initiate a deadlift. This is a great way to rupture a biceps tendon and guarantee that you aren't pulling as heavy as you ought to be.

It's the weight-training equivalent of punching someone with a limp wrist. You can't effectively transfer force from your lower body and core to the bar if your elbows are flexed." http://www.t-nation.com/free_online...erformance/mastering_the_deadlift_part_ii&cr=

Riippuu kyllä nostotyylistä pitkälti mihin lihaksiin ottaa eniten.

Suositut

Back
Ylös Bottom