parhaat yläselkäliikkeet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Leuanveto ja kulmasoutu

Minulle ainakin yhdenkäden ylätalja toimii varsin hyvin. Kädet ei rasitu mahdottomasti, mutta selkä puutuu todella nopeasti.

Amerikan Jeesus sanoi:
Minulle ainakin yhdenkäden ylätalja toimii varsin hyvin. Kädet ei rasitu mahdottomasti, mutta selkä puutuu todella nopeasti.

Teen yhden käden ylätaljan lähes poikkeuksetta viimesen liikkeenä ja toimii hiton hyvin!! Muuten tulee tehtyä ylätaljaa eri otteilla, kulmasoutua v-kahvalla ja tangolla, sekä alataljaa. Näitä ja näiden järjestyksiä sitten sopivasti vaihdellen.

Timba79 sanoi:
Teen yhden käden ylätaljan lähes poikkeuksetta viimesen liikkeenä ja toimii hiton hyvin!! Muuten tulee tehtyä ylätaljaa eri otteilla, kulmasoutua v-kahvalla ja tangolla, sekä alataljaa. Näitä ja näiden järjestyksiä sitten sopivasti vaihdellen.

Perustuuko tämä siihen että kädet on jo aika väsyneet muiden taljaliikkeiden kanssa ja selästä haluat kuitenkin repiä viimeiset rippeet irti? Mielestäni tuolla logiikalla toimii aika hyvin, kun todellakaan ainakaan itselläni ei kädet mene jumiin kun tuota tekee.

Itse tosin olen tehnyt nyttemmin juurikin ensiksi tämän yhdenkäden taljan ja siihen perään niskantaakse kapealla otteella tangolla. Tuntuma on mahtava vaikka painot oiskin kovat.

Oon siirtyny tekeen ensin maastavedon ja siihen päälle ylätaljaa. Toimii loistavasti.
Ainut ongelma on siinä, jaksaako puristaa tangosta enää ylätaljaa tehdessä -> puristusvoima kasvaa varmasti (ja remmit auttaa).
Maastaveto on niin miehekäs liike, että sen jälkeen kaiken muun treenin jaksaa vetää paremmin kuin muulloin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Amerikan Jeesus sanoi:
Perustuuko tämä siihen että kädet on jo aika väsyneet muiden taljaliikkeiden kanssa ja selästä haluat kuitenkin repiä viimeiset rippeet irti? Mielestäni tuolla logiikalla toimii aika hyvin, kun todellakaan ainakaan itselläni ei kädet mene jumiin kun tuota tekee.

Itse tosin olen tehnyt nyttemmin juurikin ensiksi tämän yhdenkäden taljan ja siihen perään niskantaakse kapealla otteella tangolla. Tuntuma on mahtava vaikka painot oiskin kovat.

Viimeset koitan puristaa irti tolla yhden käden ylätaljalla ja hyvin on tähän asti onnistuttu siinä. Teetkö muuten miten kovaa ton yhden käden ylätaljan jos teet sen ekana ennen "normaalia" ylätaljaa...vois varmaan joskus kokeilla noinkin...

Timba79 sanoi:
Teen yhden käden ylätaljan lähes poikkeuksetta viimesen liikkeenä ja toimii hiton hyvin!!

tää liike näyttää toimivan porukoilla erityisen hyvin...taidanpa ottaa mukaan seuraavaan treeniin.

Woimacas sanoi:
Miten teette ton yhdenkäden ylätaljan? Myötä- vai vastaotteella?
En tiedä miten muut tämän tekee, mutta minä teen näin. Toinen polvi maahan ylätaljasta puolisen metriä. Veto myötäotteella (kämmenselkä ylöspäin) ja käännän käden vastaotteeksi matkalla kyljen viereen. Pienet painot, n. 10-25kg ja rauhallinen liike. Hyvä loppusilaus selkäreenille. :)

Muistaakseni Miken markkinoima liike. :)

arni sanoi:
tää liike näyttää toimivan porukoilla erityisen hyvin...taidanpa ottaa mukaan seuraavaan treeniin.

toimii todellakin, mutta keskity siihen tuntumaan ja jätä egopainot suosiolla pois niin saat sitten siitä sen saman hyödyn kun me muutkin... :D

Weeboomi sanoi:
Toinen polvi maahan ylätaljasta puolisen metriä. Veto myötäotteella (kämmenselkä ylöspäin) ja käännän käden vastaotteeksi matkalla kyljen viereen. Pienet painot, n. 10-25kg ja rauhallinen liike. Hyvä loppusilaus selkäreenille. :)
Jees, tää lähti kokeiluun :)

alatalja, ylätalja ja kulmasoutu kp :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom