parhaat yläselkäliikkeet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä suosin vipuvarsilaitteita ja vetoa korokkeilta, myös kulmasoutu käsipainoilla on hyvä liike jos vain on tarpeeksi malmia..yleensä ei löydy.

ylätalja eteen isoilla romilla on mun mielestä ehottomasti paras jonku verran heijjaamalla mutta ei sillain että takaraivo osuu maahan.toki teen muitaki selkä liikkeitä mutta tätä oon tehny niin kauan ku oon trenannutki(10-v) ehoton kunkku nimen omaan isoilla raudoilla tehtynä

Battle sanoi:
Mä suosin vipuvarsilaitteita ja vetoa korokkeilta, myös kulmasoutu käsipainoilla on hyvä liike jos vain on tarpeeksi malmia..yleensä ei löydy.
tee se kulmasoutu käsipainoilla viimesenä liikkeenä niin varmasti löytyy painoja ku on jo niin puhki muusta treenistä :thumbs:

neutraali sanoi:
tee se kulmasoutu käsipainoilla viimesenä liikkeenä niin varmasti löytyy painoja ku on jo niin puhki muusta treenistä :thumbs:

Vaan ei löydy...ainakaan siellä missä mä reenaan.

Battle sanoi:
Vaan ei löydy...ainakaan siellä missä mä reenaan.
No kokeileppa yhellä kädellä alataljaa ottaa samanlain ku kulmis käsipainoilla ja painot riittää.

"Kulmasoutu" omalla painolla. Eli, asetetaan tanko noin leuan korkeudelle maasta ja otetaan tangosta kiinni(siis roikutaan), annetaan kaverin viesä jalkasi tangosta poispäin ja suorista vartalosi(isometrinen harjoitus vatsalle ja alaselälle). Olet siis selkä lattiaa päin vaakatasossa(jos asento oikea), siitä vain sitten veteleen itseäsi kohti tankoa, ja toimii!!! Itse teen sekä vasta että myötä otteella ja oteleveyksiä vaihdellen. Kannatta testata!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom