Parhaat sigut ja avatarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olari

Tosimiehen ohjelma:
Ma: Penkki ja hauiskääntö
Ti: Hauiskääntö ja penkki
Ke: Penkki
To: Hauiskääntö
Pe: Kaljaa
La: Kaljaa
Su: Lepo

Ei ...tana. Siis niin paskaa ku vaan voi olla. Se ei ollu niin paska et se ois ollu hauska, vaan se oli liian paska ollakseen niin vähän paska, että se ois ollu tarpeeks paska ollakseen hauska. -Raskolnikov-

Tämä on hauskuuttanut minua siitä hetkestä lähtien kun sen ensimmäisen kerran näin. Sisältöä en kyllä ymmärrä.

BigEvil:llä oli paras.

Miten se oikein meni, et Laitto jonku penkkaajan pää edellä roskakoriin ja jatko reeniä.:rock::hyper::dance2:

gymdude: vaikka mul onki isot hauikset ni e mä silti väännä kättä sun kaa.

Toi tulee niin elävästä elämästä. :D

Itse tullut revettyä seuraavalle:

"Mikä on teekkarilla mielessä?
-No pilluhan se on, mutta integroidaan nyt ensin!"

Ettei vaan olis erään vessan seinästä plagioitu:D

Nyt tulee pahasti :offtopic:

Kerran bongasin vessan seinästä katkelman laulusta, siinä luki siis:"aikuinen nainen mä oon"
Seuraavan kerran kun menin kyseiseen vessaan, alapuolelle joku oli kirjoittanut:"ja ilmeisesti erehtynyt vessasta":hyvä:

Seuraako kukaan muu noita allekirjoituksia?

Mä joudun myöntää lukevani lähes kaikkien allekirjoitukset, ja muutama helmi on kyllä jääny päähän pyörimään. Yks tosi hyvä on jonkun Clintonia lainaava sigu "Suuret päätökset tehdään yksin" tjsp. En nyt muista kenellä se oli. Erityisesti tulee aina mietittyä MIKSI jollakin on se ja se sigu. Olis kiva kuulla tarinoita allekirjoituksen takaa, miksi on päätyny just kyseiseen tekstiin.

Anyone..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom