Parhaat sigut ja avatarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Siguksi vielä jo legendaksi noussut lause: "En sä oikeesti oo mulle liian vanha". :D

:lol2:

Paras avatar on _Mecca_:lla, siis se on niin siisti vaa ja pisti heti silmään.

Ja siguista tää toimii mulla joka on bfr:än oma:

Niissä saa hyvän pumpin sekä voimaa, ei ehkä niin paljoa kokoa kuin mitä luulee omistavansa voimaa, saa kokoa, mutta onko se suhteutettuna voimaan?
-Ant-

Ant antoi paljon hyvää palstalle ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Neutraali putoo mulle" huvittaa. Näen sieluni silmin kuinka esim. klo 13.00 Rinkku aloittaa neutraalin "pieksemisen". Noin varttia yli yksi Neutraali rupeaa ihmettelemään miksi hänen on vaikea keskittyä, ikäänkuin joku häiritsisi ajattelua mutta mitään ei näy. Noin puoli kaksi neutraali sattuu vilkaisemaan alas ja huomaa perspiroivan ja tulipunaisen Rinkun. Neturaali nostaa Rinkun kainaloista silmiensä korkeudelle ja kysyy lempeällä äänellä "Mikä hätänä kaveri, onko sulla joku sairaskohtaus".

Kriden avatar on jäänyt ainakin minulle mieleen, joten olkoon se vaikkapa parhain.

Täytyyköhän tännekin foorumille ruveta joka vuosi kommentoimaan, paha tapa tulossa. Mutta tarkoitus oli kehaista tuota konnan avataria, aiheutti ihan spontaanit naurut kun ekan kerran näin. Mikäs ton otuksen nimi oli..., silä on perusasiat kunnossa eli syöminen.

Kaikenmaailman siguille on kans tullut aika paljon naureskeltua, mainittakoon ensimmäisten naurujen aiheuttaja kun ekan kerran tänne eksyin. "Emmä voi kun pitää syödä" tms.

kersakuvat oli loistavia kaikilta :D

vilmiksen "tsoot tsoot! syökää soppaa pojat" väänsi naaman väkisinkin hymyyn.

e. seppo rädyn sitaatit on myöskin mukavia. tai tämä nykäsen "pilluhan se aina on mielessä mut hypätään nyt ensin" :lol2:

Tulikin tässä mieleen tuo N.O Kummosen nimimerkki, tajusin sen vasta näin parin vuoden selailun jälkeen, sehän on niinkuin "en oo kummonen".
Mutta tällähän ei avatarien ja sigujen kanssa ole mitään tekemistä. On se kumma että aina pitää off topiccia kirjoittaa..

KOnnalla on ihan hassu.

Mites näyttääkö toi mun avatari siltä että se olis pumpannu syntholia hauikseen? :rolleyes:

No todetaan nyt tännekkin.
TeHon Toukopouko on mahtava, sarjan uskollisena fanina pisti heti virneen suupieliin. Samoin Sukulakun FG-avatar (yhdessä usertitlen kanssa) iski kympillä :)

Hulkin "Hulkkihimself" avatar on legenda.

ojuni sanoi:
Tulikin tässä mieleen tuo N.O Kummosen nimimerkki, tajusin sen vasta näin parin vuoden selailun jälkeen, sehän on niinkuin "en oo kummonen".
Mutta tällähän ei avatarien ja sigujen kanssa ole mitään tekemistä. On se kumma että aina pitää off topiccia kirjoittaa..

Sulla oli jopa Moe:ta pitemmät piuhat :thumbs:
bar_moe.gif

setae sanoi:
No todetaan nyt tännekkin.
TeHon Toukopouko on mahtava, sarjan uskollisena fanina pisti heti virneen suupieliin. Samoin Sukulakun FG-avatar (yhdessä usertitlen kanssa) iski kympillä :)

Toukopoukolle pitäisi perustaa ihkaoma lastenohjelma... aivan loistava :lol2:

...HAJAANTUKAA!!!!!!111!!

twinlab sanoi:
:lol2:

Ja siguista tää toimii mulla joka on bfr:än oma:

Niissä saa hyvän pumpin sekä voimaa, ei ehkä niin paljoa kokoa kuin mitä luulee omistavansa voimaa, saa kokoa, mutta onko se suhteutettuna voimaan?-Ant-
tuo on kyllä yks parhaista, legendaarista :D :lol2:

Noi nimimerkit kun on pinnalla niin kaivetaas tääkin ketju ylös. Yks sigu on ainakin itelle jäänyt mieleen; kato äiti, ilman sigua. Hitto kenenkähän se nyt olikaan...

Neutraalin avatar kyllä aina muistuttaa aamuaerobisen tärkeydestä :)

foo sanoi:
Neutraalin avatar kyllä aina muistuttaa aamuaerobisen tärkeydestä :)
Jep, neutraalin avatar on kyl asiallinen. Eugenin avatar aiheuttaa mulle aina suurta hämmennystä :D

äh mä en nyt muista kenen sigu se oli,tai edes miten se sanatarkasti meni,mutta se missä puhuttiin trampoliinilla hyppimisestä jalkatreeninä,se on paras ever

Alec sanoi:
äh mä en nyt muista kenen sigu se oli,tai edes miten se sanatarkasti meni,mutta se missä puhuttiin trampoliinilla hyppimisestä jalkatreeninä,se on paras ever

Tais tuo legendaarinen lausahdus mullakin sigussa olla joskus reilu vuosi sitten, ellen pahasti muista. Joku yhtä fiksu kommentti kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom