Parhaat sigut ja avatarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Wintikan avatar sai alkuun aina hymyn huulille.
Nuo lyhyet ja ytimekkäät sigut on pop, kuten Jesuiitalla tai Neutraalilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hipon avatar ja se fossiilijuttu on aika pätevä. Siguksi vielä jo legendaksi noussut lause: "En sä oikeesti oo mulle liian vanha". :D

Kenen allekirjoitus on se "Jyrkkä EI lisäravinteille"? Pitäs melkein teettää teepaita.

Toi "Neutraali putoo mulle" herätti minussakin hieman hilpeyttä :hyper:

-Marchi- sanoi:
Toi "Neutraali putoo mulle" herätti minussakin hieman hilpeyttä

Kiitos kiitos. Tota jokea ei ehkä ihan kaikki ymmärrä, elleivät tajua klikata mun profiilia. Edellyttää tavallaan allekirjoittaneen ja Neutraalin fyysisten erojen tietämistä.

hämmerclippi on tuhanteen kertaan nähty mutta ääni sille.

Harvoin noille avatareille jaksaa enää hymyillä, kun suuri osa niistä (kuten Gism0) on kuitenkin peräisin muilta foorumeilta, mihin ne on tietysti pöllitty taas jostain muualta. Konnan avatar on ainakin mulle "uusi", ja siksi heti askelta siistimpi kuin kaikki Genmay-hymiöt yhteensä.

Kriden avatarilla on vaan niin hyvä ilme :D

No parhaana signaturena tulee mieleen se joskus täällä jollain ollu "I don't care about the nuclear tests. I just lift weights, fuck the rest!". Parhaita avatareja mitä nyt mieleen tulee, on esim se Arvidin entinen "nimikkoavatar" ( :david::in ja :arvi::n risteytys).

Btw. Kuka toi ukko Eugenin avatarissa on? Till Lindemann?

Kivoista avatareista tulee äkkiseltään mieleen Herra Hakkaraisen ja Thunder Danin kuvat :haart: Ketkä tunnustaa omikseen? Minä kun en muista. :nolo: Ja Hipon fossiili-teksti aiheutti repeämisen täälläkin! Latsin avataria tulen katselemaan aina kun meinaa motivaatio dieettaamiseen loppua :)

EDIT: Timban on kisu on kans söpö, vaikse livenä mua juoksikin karkuun :(

Deat sanoi:
Btw. Kuka toi ukko Eugenin avatarissa on? Till Lindemann?

DER Till

image.php

Toi Trinityn avatar on siisti. Jostain syystä oikeastaan kenenkään sigut ei ole jääneet mieleen, vaikka ne näkisi monta kertaa päivässä. Ainoa, mikä tulee mieleen on Latsin "pupuja pumpulissa". Ja toikin saattaa kyllä olla jo historian havinaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom