Parhaat sigut ja avatarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Jääkuningas sanoi:
Mutta paras avatar on ylivoimasesti vilma-liinan, se on niin ihqu 1000X
Täysin samaa mieltä! :kuola:
Joo, todellakin :D
Mikähän avatar on mahtanut noihin aikoihin olla esillä? Ei mitään hajua.

Purtsi, seuraan kyllä siguja. Aiheet ja tyylit vaihtelee kyllä niin laidasta laitaan. Edelleen haluaisin tietää, mistä se Latsin "pupuja pumpuleissa" tms. on saanut alkunsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraako kukaan muu noita allekirjoituksia?

Tulee niitä seurattua, useasti niistä löytyy about forumin hauskimmat jutut tai muuten vaan jotain mielenkiintoista.

Mulla on tosi hyvä, napattu jostain Joulu-ketjusta vuosia sitten, tuskin vaihdan koskaan :D

Tulee luettua, varsinkin kun kaikilla ei ole avatarta jolla ilmaista sisäistä minäänsä. Minusta parhaat sigut ovat tietysti niitä, joissa lainataan minua. Omat siguni ovat lähinnä nörtteilyfanittamista, jolla ei viitsi muuten floodata palstaa.

Tulee luettua, varsinkin kun kaikilla ei ole avatarta jolla ilmaista sisäistä minäänsä. Minusta parhaat sigut ovat tietysti niitä, joissa lainataan minua. Omat siguni ovat lähinnä nörtteilyfanittamista, jolla ei viitsi muuten floodata palstaa.

Hih hih hii! On sun kirjoituksia joku kyl lainannutkin, nyt en vaan muista mitä. Mua ei onneks kukaan oo vielä lainannut.

Jollain oli siguna sellainen "10001111100101011"-tyyppinen numerohässäkkä. Joskus tullu mietittyä että mitähän pirua se tarkoittaa..

Jollain oli siguna sellainen "10001111100101011"-tyyppinen numerohässäkkä. Joskus tullu mietittyä että mitähän pirua se tarkoittaa..

1010011010 - Binary of the Beast? :D

Eikun se oli joku tosi pitkä numerosarja.. Monta riviä.
Oon pakkisnörtti ja muistin kenellä tuo on.

seppo-x olkaa hyvä:

seppox.jpg

edit. Poistin tuon käännöksen yleisen jännityksen vuoksi. Jos joku ei vaan osaa ja tahtoo tietää käännöksen, voi privata meitsiä.

Mä joudun myöntää lukevani lähes kaikkien allekirjoitukset, ja muutama helmi on kyllä jääny päähän pyörimään. Yks tosi hyvä on jonkun Clintonia lainaava sigu "Suuret päätökset tehdään yksin" tjsp. En nyt muista kenellä se oli. Erityisesti tulee aina mietittyä MIKSI jollakin on se ja se sigu. Olis kiva kuulla tarinoita allekirjoituksen takaa, miksi on päätyny just kyseiseen tekstiin.
Ei toi ollut Clintonin oma heitto, vaan lainaus. En saa pieneen päähäni ketä lainasi.

Joo, tulee luettua, siguista löytää kaikkea hauskaa kaikesta. Niistä saa lukea, mitä jonkun ylimöhkönkyläläisen bodarin kaveri on sanonut eilisiltana ircissä, tai mitä joku kuuluisa historian vaikuttaja on lausunut satoja vuosia sitten.

Vitut solidaarisuudesta! MUN nimi on hieno! Vai oliko tässä kyse vain signeerauksista ja avatareista? Jos oli, ni haukkukaa mun heittoa niin saatanan paljon!

Oon pakkisnörtti ja muistin kenellä tuo on.

seppo-x olkaa hyvä:

katso liitettä 46456

edit. Poistin tuon käännöksen yleisen jännityksen vuoksi. Jos joku ei vaan osaa ja tahtoo tietää käännöksen, voi privata meitsiä.

LOL! Kiitti Nigster, että herätit mun uteliasuuden!

Kiitoksia myös seppo-x:lle joka oli viitsinyt nähdä vaivaa oman yhteystietonsa piilottamiseen.

:offtopic:
"I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
--Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

Eiks toi ollut ennen Trainingdayn sigu? Mihin on mies hävinnyt vai onko MTM sama mies?
Missä on muuten Moveholic?

:offtopic:
"I love deadlines. I especially love the whooshing sound they make as they fly by.
--Douglas Adams, Hitchhiker's Guide to the Galaxy"

Eiks toi ollut ennen Trainingdayn sigu? Mihin on mies hävinnyt vai onko MTM sama mies?
Missä on muuten Moveholic?

Sama mies, nimimerkki muutettu jo aikoja sitten :D

edit:
vaihdoin sen, kun tämä nykyinen nimimerkki on mulla monessa muussakin paikassa käytössä.
Näemmä vaihtunut helmikuussa 2007:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1423678&postcount=215

Voi kunpa oikeasti merkitykselliset asiat jäisivät päähäni yhtä hyvin kuin pakkiksen tyyppien sigut...

Itekkin seuraan noita siguja melko paljon ja parhaita oon myös ottanu muistiin että voi sitten myöhemmin naureskella; tässä muutamia:

SerialLoser:
<@spide> vähä sama asia ku jos katotaa jotain afrikkalaista heimoa ni ajatellaan että onpa niillä kurjaa mutta niistä itestä niillä voi mennä hyvinki ku ei oo tietoo paremmasta.
<@spide> ne ajattelee että olipa hyvä vuosi. lehmä pasko siinä määrin että saadaa majaan lisäsiipi.

<Darkness^> Rättipäillä ei oo yhtään huumorintajua, eilen yks ravisteli parvekkeella mattoa ja suuttu ku kysyin :"yrittääkö alibaba mäkistarttia"

^^Tuolle tuli ekalla kerralla revettyä ihan huolella :D

Sitten muutama joiden omistajaa en muista:
-"Jesus Christ may have been able to walk on water, but Chuck Norris can swim through dry land. "

-"Kyykky oli pyhä liike ja se tehtiin sunnuntaina. Aamulla ”köpä” meni meren rantaan ja karjui merituuleen. Sitten kierrettiin autolla koko Lapin-lääni ja etsittiin varmistajia. Lopuksi kyykättiin 3 x 400 kiloa ja verta tuli nenästä ja korvista. On todella sääli, ettei tänä päivänä ole Vilmin tai Pauli Mellbergin tapaisia miehiä, jotka heittivät 10-kilon levyllä heti salin höpöttäjiä".

-"Välillä tekee hyvää lyödä päätä seinään.. Kasvaapahan patti edes johonkin..."

-"A good friend will bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying:
- Damn we fucked up!"

-"Once I allmost had sex... but just once and just allmost!"

Minkeo; "Naisen ruumis on kaunis, mutta myös elävässä on oma viehätyksensä..."

Repesin totaalisesti! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom