No mutta olisit onnellinen...muotohan oli siinä pätkässä ihan kohdallaan:thumbs: Itse pyrin rakentamaan samanlaisen ehdottomasti..tosin vähän pienemmässä koossa. Ja kyllä ne rantapallot sinne Bebaan kasvaa jos treenaa..hömppä sanoi:Paskanmarjat. Herra x paukautti eilen että mulla samanmuotonen perse kun yhdellä ämmällä eräässä pepunpyöritys pätkässä. Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ammun itteni jos mun perseestä tulee yhtä iso ja kamalan näkönen maastavetoperse.
*lopettaa treenaamisen*

Minulla oli tässä pari vuotta sitten ongelmia heikon alaselän kanssa, joka ei jaksanut pitää kroppaa pystyssä esim. seistessä kovin kauaa. Nähtävästi ongelma on sitten korjattu.
" ja alkoi kaivelemaan 10 kerran kuntosalikorttiaan lompakosta tarkastaakseen, montako kertaa on vielä käymättä.
Sanoi myös että voikohan minulla harjotella sitomista(olen sairaanhoidon opiskelija, te tuhmamieliset ihmiset!) kun olen niin harteikas.
Millä raudoilla teet tuota niskalenkkiä, itselläni on sarjapainoa siinä 32,5kg ja niskani on aika tikku vieläkin:(
olen?En jaksanut kaupasta ketjua hakea...