Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
hömppä sanoi:
Paskanmarjat. Herra x paukautti eilen että mulla samanmuotonen perse kun yhdellä ämmällä eräässä pepunpyöritys pätkässä. Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ammun itteni jos mun perseestä tulee yhtä iso ja kamalan näkönen maastavetoperse.
*lopettaa treenaamisen*
No mutta olisit onnellinen...muotohan oli siinä pätkässä ihan kohdallaan:thumbs: Itse pyrin rakentamaan samanlaisen ehdottomasti..tosin vähän pienemmässä koossa. Ja kyllä ne rantapallot sinne Bebaan kasvaa jos treenaa..:rock:

jaah, tällä vkolla on joku minun niskan mollaus vko..
Yksi koulumme "bodaajista" alkoi tänään ruokalassa puhumaan "katohan tuota niskaa, senhän pitää kaulakorua hankkiessa ostaa joku auton vetoon tarkoitettu ketju".
Tokaisin, että en pidä kaulakoruja, sillä olen hetero.
Ollaan hyviä kamuja, joten voi sanoa mitä vaan;) Naurettiin molemmat.
wrangen niskalenkkiä kai tästä käy syyttäminen?Tai sen ostajaa?Ja varsinkin sen käyttäjää...;)

On kyllä viime aikoina tullut "bodailusta" kommenttia lähes päivittäin, joka on kyllä ihmetyttänyt. Muutama erikoinen kommentti olisiko viimeiseltä 2vkolta.

Ihan lyhyen ajan sisään ryhtiäni on kommentoitu ihan älyttömän paljon. Pelkästään meidän koululla ~6 naista ja muutama poika on kehunut ryhtiäni "armeijaryhdiksi" tai sitten "uljaaksi ryhdiksi", henkilöt eivät edes tunne toisiaan hirmu hyvin, että tuskin mistään joukkoliikkeestä on kyse. :) Minulla oli tässä pari vuotta sitten ongelmia heikon alaselän kanssa, joka ei jaksanut pitää kroppaa pystyssä esim. seistessä kovin kauaa. Nähtävästi ongelma on sitten korjattu.

Jalkojanikaan en ole koskaan pitäny hirmu lihaksikkaina, ja muutama pv takaperin istuskeltiin kaverin kanssa sohvalla, jossa sitten kaveri tarrasi minua polvesta (ja osui peukalollaan nähtävästi reisilihaan tuossa polven vieressä) ja sanoi "Oho mikä lihas :eek:" ja alkoi kaivelemaan 10 kerran kuntosalikorttiaan lompakosta tarkastaakseen, montako kertaa on vielä käymättä.

Tänään koulussa eräs naisopettaja sanoin kateellisena että minulla on isommat rinnat kuin hänellä. Muutama nainen luokassa totesi samaa. Et ottaisko tämän kehuna vai minä:rolleyes: Sanoi myös että voikohan minulla harjotella sitomista(olen sairaanhoidon opiskelija, te tuhmamieliset ihmiset!) kun olen niin harteikas.
Aah. Ihana perjantai:D

näin yhtä puolituttua eilen salilla ja sanoi ettei ollut tuntea kun olin sen verta skrodessa kunnossa. :rock:

Timba79 sanoi:
Mutsisi kaveri on todennäköisesti keski-ikäinen tavis joka ei tiedä treenaamisesta mitään? Jos näin, niin sitten tuo kannattaa ottaa enemmänkin kehuna, sillä taviksen mielestä sellainen jolla ei ole kaljamahaa on laiha. Eli se laiha ei tarkoita läheskään kaikille että olisi lihakseton, vaan että on suht läskitön. ;)
On :) Ei tullukkaa asian toi puoli mieleen ;)

hunter killer sanoi:
jaah, tällä vkolla on joku minun niskan mollaus vko..
Yksi koulumme "bodaajista" alkoi tänään ruokalassa puhumaan "katohan tuota niskaa, senhän pitää kaulakorua hankkiessa ostaa joku auton vetoon tarkoitettu ketju".
Tokaisin, että en pidä kaulakoruja, sillä olen hetero.
Ollaan hyviä kamuja, joten voi sanoa mitä vaan;) Naurettiin molemmat.
wrangen niskalenkkiä kai tästä käy syyttäminen?Tai sen ostajaa?Ja varsinkin sen käyttäjää...;)

:offtopic: Millä raudoilla teet tuota niskalenkkiä, itselläni on sarjapainoa siinä 32,5kg ja niskani on aika tikku vieläkin:(

Boxer-83 sanoi:
:offtopic: Millä raudoilla teet tuota niskalenkkiä, itselläni on sarjapainoa siinä 32,5kg ja niskani on aika tikku vieläkin:(

teen sitä joko alataljassa tai sitten seisaaltaan taljassa...taljasta riippuen painoa on 10-30kg ja en tee alle 15 toiston sarjoja.Yleensä 15-20 on toistot.Itselläni on aika kookkaat epäkkäät, joten sekin voi osaltaan tuoda sitä paksuutta sinne niskaosastolle, tai luulen niin..Se on varmaan vähän geeneistä kiinni?itsellä epäkkäät ja niska paksunee helposti.(ja maha, mutta siihen tuskin haluat vinkkejä?)..hehehe...

hunter killer sanoi:
teen sitä joko alataljassa tai sitten seisaaltaan taljassa...taljasta riippuen painoa on 10-30kg ja en tee alle 15 toiston sarjoja.Yleensä 15-20 on toistot.Itselläni on aika kookkaat epäkkäät, joten sekin voi osaltaan tuoda sitä paksuutta sinne niskaosastolle, tai luulen niin..Se on varmaan vähän geeneistä kiinni?itsellä epäkkäät ja niska paksunee helposti.(ja maha, mutta siihen tuskin haluat vinkkejä?)..hehehe...

Tuli vähän deivid olo tätä lukiessa. Tietenkin tota pystyy tekemään taljassakin! Itse olen tosiaan pelleillyt levypainojen kanssa:itku:
Ja mun geenien heikkous näkyy niskassa,forkuissa ja pohkeissa...:itku:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Boxer-83 sanoi:
Tuli vähän deivid olo tätä lukiessa. Tietenkin tota pystyy tekemään taljassakin! Itse olen tosiaan pelleillyt levypainojen kanssa:itku:
Ja mun geenien heikkous näkyy niskassa,forkuissa ja pohkeissa...:itku:

Jos ostit sen niskalenkin wrangelta, niin tuliko sulle sen mukana ketjua?Mulle ei ja sen takia aloin tekemään sitä taljalla..että..kai se minä nyt se :david: olen?En jaksanut kaupasta ketjua hakea...
Olisin varmasti itsekin tehnyt painoilla, jos ois se ketju ollu...
Toisaalta luulen, että taljassa on turvallisempaa tehdä, kuin vapailla painoilla, koska taljassa painot eivät heilu sivulle.
Kyselin toiselta foorumilta että miten nuita niskoja treenataan ja vinkit sain suht paksuniskaiselta kaverilta...sieltä nuo pitkät toistot.
Just nuo forkut,pohkeet ja niska/epäkkäät on taas mulla ne osastot, jotka kehittyy "helpoiten".
Mutta,mutta älä luovuta:thumbs: ..en minäkään ole luovuttanut näiden muiden lihasten suhteen.

Kävimpä tossa kerran mummolassa ollessani loimaan kaupungin punttisalilla. Siellä
jalkapäivänä prässiä tehdessäni eräs poika tuli ja heitti "elä nyt noin paljon painoa laita, menee laite paskaks".

Tuli täs mieleen et jostain syystä mua monta kertaan on luultu voimistelijaksi:eek: Joskus Helsingissä ratikkapysäkillä ollessa eräs mies huomautti että oletpas sinä hyvännäköinen, urheilullinen nuori nainen. Harrastatko jotain voimistelua?:rolleyes:
Myöskin koulussa joskus vähän aikaa sitten yksi ruotsalaisista vierailijoista oli kysellyt mun perään kun olivat illalla lähdössä bilettämään. "Missäs se voimistelijatyttö on jolla oli aika tiukat housut, onko se tulos?":lol2: Mä mikään voimistelija ole, taivu mihkään suuntaan edes! Veikkaisimpa että johtuu mun vaatetuksesta, kun tykkään pitää urheilullisia vaatteita..:D

Kännipainittiin vähän treenaamattoman 120kg kaverin kanssa ja kommentoi "v*ttu sust on tullu vahva!"

Joo, penkki 70 ja mave 90 edelleen.

Niitä oikeita kommentteja odotellessa...

"Nyt lopetat sen pullistelun! Paisut kuin pullataikina!" Näin kommentoi avokkini, kun sanoin t-paidan kiristävän hartioista... :rolleyes:

Kaikki salilla käymättömät kaverit / tutut / muut vastaavat kommentoi mulle samalla lailla: oot vissiin käyny salilla, paljon nousee penkiltä?

Tavallaan siistiä, mutta tavallaan kiusallista jos ne rupeaa tivaamaan sitä tulosta oikeasti.

Salilla käyvät kaverit ei kommentoi.

Lyytikäisen Arto pisti kerrattain hyvin.
Tarina kertoo, että Lyytikäinen oli kilpailu-uransa aikana töissä jossain raflassa, ja joku humaltunut bodari sai kuningasidean ottaa paitansa pois ja näyttää ravintolan väelle että palaa on.

Lyytikäinen oli vilkaissut kaveria ja todennut: "Noh, kaikkihan aloittaa nollasta...."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom