Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täällä palattiin maan pinnalle..:( Yksi oppilaan isä kysyi multa viikolla: Oletko hiihtäjä? Mä: Miten niin? Isä: No, aattelin vaan kun näytät aivan kestävyysurheilijalta.. Mä: Lähdempä tästä syömään.. :itku:

Ruokalassa syömässä. Kaveri tulee samaa pöytää ja kattoo hetken:perkele sä näytät ihan kehonrakentajalta. Sitten kokeilee hartioita "on siel perkele lihaa". Ulkona vielä tupakilla (en polta) kehu että onhan iso rintakehäki.

Isukki salilla sano että noi sun kädethän alkaa näyttää pikkuhiljaa jo käsiltä :D

Sitten yks tyttö on kehunu lähes joka kerta mun hartioita ku oon kävelly sen ohi. Sitte kaveri sano että se tyttö ja yks toinen oli kysyny että käyks toi juuso salilla ku sillä on niin isot hartiat :D ja kaikki nämä kehut oikeastaan aika lyhyen aikavälin sisällä. Arvatkaa oliko siinä reenimotivaatiot kohillaa :evil:

Maan pinnalle tosin palauttaa: mutsin kaveri katteli mua vähän aikaa: sä oot perhana nykyjään niin pitkä poika, mä:aijaa kiitti kiitti. Sitten siinä lähin mielissäni kävelemään pois päin niin se tokas vielä: niin pitkä ja laiha poika :wall:

Elämäni ensimmäiset kehut liittyen aiheeseen neljältä toisistaan riippumattomalta ihmiseltä yhden ja saman illan aikana!!!

Tyttökaveri, jota en ole nähnyt 3 kuukauteen: "mitä ihmettä sun olkapäille on tapahtunut? Ne on kasvaneet ihan mielettömästi."

Tyttökaverin mies:"On tainnu tulla paukkua käsivarsiin ihan kiitettävästi viime aikoina."

Baarissa joku tuntematon punttiäijä: "V**** mitkä käsivarret!" Ilme oli :eek:

Baarissa tuntematon punttiäijä nro2 äskeisen perään:"Maailman seksikkäin nainen."

Viimeiset 2 oli aika tuubassa, mutta menköön nyt vaikka pieni mä yleensä punttimimmeihin verrattuna olen. Ei voi sanoa muuta kuin että ei naista voisi kauniimmin kehua :D , tai sitten ne yritti vain päästä pöksyihin.

Näillä kehuilla uutta treeni-intoa pariksi viikoksi, sitten peilistä katsoo jälleen minni hiiri.

suortti sanoi:
Samalla salilla sitten ollaan käyty. En montaa sanaa sen kaa vaihtanu, mutta sain käsityksen ettei englanti ihan suju tai sitten se piti mua vaan tyhmänä :D .

yhteis kuvassa ollaan sen äijän kanssa ;) oli kyllä aika hyvässä tikissä ku näin sen :) helkatin kireee ukko luulin oikeesti sitä 40v mut äijä tokas et on tullu kohta yli 50vuotta treenattuu :D::D:D olin sillee että WTF :eek:

Ms.Dramatic sanoi:
Täällä palattiin maan pinnalle..:( Yksi oppilaan isä kysyi multa viikolla: Oletko hiihtäjä? Mä: Miten niin? Isä: No, aattelin vaan kun näytät aivan kestävyysurheilijalta.. Mä: Lähdempä tästä syömään.. :itku:

Heh, viime kesänä yksissä häissä istuskelin ja tinailin sihijuomaa hyvää vauhtia, kunnes joku ukkeli tuli siihen kyselemään multa, että olenko kilpahiihtäjä? Painoa oli 105kg siihen aikaan. Näytin kuulemma hiihtäjältä. Noh, tuli suruun juotua sitten loppuilta.

andor sanoi:
:offtopic: Kuinka ison palan tohon suunnilleen tarvii että ei yllä mittari kiinni? Varmasti monilla palstalaisilla on tästä kokemusta :)

minulla kokemusta joskus 9.luokalla "joo ei tää mahdu kiinni asti täytyy hakea pitempi" :hyper:

ps. tuolloin tais ympärysmitta olla jotain 38 cm luokkaa :)

Grohe sanoi:
Maan pinnalle tosin palauttaa: mutsin kaveri katteli mua vähän aikaa: sä oot perhana nykyjään niin pitkä poika, mä:aijaa kiitti kiitti. Sitten siinä lähin mielissäni kävelemään pois päin niin se tokas vielä: niin pitkä ja laiha poika :wall:

Mutsisi kaveri on todennäköisesti keski-ikäinen tavis joka ei tiedä treenaamisesta mitään? Jos näin, niin sitten tuo kannattaa ottaa enemmänkin kehuna, sillä taviksen mielestä sellainen jolla ei ole kaljamahaa on laiha. Eli se laiha ei tarkoita läheskään kaikille että olisi lihakseton, vaan että on suht läskitön. ;)

Paskanmarjat. Herra x paukautti eilen että mulla samanmuotonen perse kun yhdellä ämmällä eräässä pepunpyöritys pätkässä. Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ammun itteni jos mun perseestä tulee yhtä iso ja kamalan näkönen maastavetoperse.
*lopettaa treenaamisen*

Elmukelmu sanoi:
Pari vuotta sitten kuurilla (ex-tyttöystäväni autuaan tietämätön roinauksesta), paino oli noussut 3 viikossa n.12kg, elopainon ollessa 93kg. Harrastettuamme klassista "lähetyssaarnaaja seksiä" rojahdin tyydyttävän lopputuloksen aikaansaatuani makaamaan täysin rentona ex-tyttöni päälle... Alta kuului hetken aikaa ähinää ja lopulta kirkaisu: "Saatanan läski lopeta se reenaaminen! Sä tapat mut tänne!!" :thumbs:

Putosin tuolilta :hyper:

edit: Jees, eipä sittenkään mitään. Meni näemmä veikkaus pieleen...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Raptori sanoi:
edit: Jees, eipä sittenkään mitään. Meni näemmä veikkaus pieleen...
No yllättäen meni pieleen. Ei niitä ole ku yks maailmassa. :itku:

Ehdin siis näkemään sun alkuperäsen vastauksen.

Eilen koululla yksi mimmi tuli ATK-luokkaan ja halusi mun hierovan sen hartioita, tokaisin, että jos ensin itte hierois mua.
No sitten se alotti, jonkun aikaa ähellettyään se sanoi "Ompa hyvä ettei sulta tartte enää tuota niskaa hieroa kun tässä hartiosastossakin on hommaa" Sanoin sitten, että miksei muka piä niskaa sitten hieroa? niin siihen se tokaisi "eihän sulla edes ole niskaa".

Miten tuon nyt sitten ottaa...;)

Grohe sanoi:

Mun mummolla on muistiongelmia ja joka kerta meillä yötä ollesaan sanoo että "kyllä sie oot kasvan, paljon sie oot pitkä".:itku:
Ja muistiongelman huomaa kun en ole pariin vuoteen kasvanut pituutta.

tänään olin keilaamassa, nii sit siin tyttö vieressä sanoi et "sul on kyl tota habaa". sen kaveri sano et "näytä haba". ite tokasin et " ei kehtaa tämmösiä pakkasen raiskaamia pulkannaruja esitellä.

Kopteri sanoi:
tänään olin keilaamassa, nii sit siin tyttö vieressä sanoi et "sul on kyl tota habaa". sen kaveri sano et "näytä haba". ite tokasin et " ei kehtaa tämmösiä pakkasen raiskaamia pulkannaruja esitellä.

Keilasit ilman paitaa? :rolleyes:

Serkkupoika (9v) sanoi tänään!, "sulla on voimaa!! epistä"...ja puristi hauista

hömppä sanoi:
Paskanmarjat. Herra x paukautti eilen että mulla samanmuotonen perse kun yhdellä ämmällä eräässä pepunpyöritys pätkässä. Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ammun itteni jos mun perseestä tulee yhtä iso ja kamalan näkönen maastavetoperse.
*lopettaa treenaamisen*

Keyra! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom