Täällä palattiin maan pinnalle..:( Yksi oppilaan isä kysyi multa viikolla: Oletko hiihtäjä? Mä: Miten niin? Isä: No, aattelin vaan kun näytät aivan kestävyysurheilijalta.. Mä: Lähdempä tästä syömään.. :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suortti sanoi:Samalla salilla sitten ollaan käyty. En montaa sanaa sen kaa vaihtanu, mutta sain käsityksen ettei englanti ihan suju tai sitten se piti mua vaan tyhmänä :D .
Ms.Dramatic sanoi:Täällä palattiin maan pinnalle..:( Yksi oppilaan isä kysyi multa viikolla: Oletko hiihtäjä? Mä: Miten niin? Isä: No, aattelin vaan kun näytät aivan kestävyysurheilijalta.. Mä: Lähdempä tästä syömään.. :itku:
andor sanoi:Kuinka ison palan tohon suunnilleen tarvii että ei yllä mittari kiinni? Varmasti monilla palstalaisilla on tästä kokemusta
![]()
Grohe sanoi:Maan pinnalle tosin palauttaa: mutsin kaveri katteli mua vähän aikaa: sä oot perhana nykyjään niin pitkä poika, mä:aijaa kiitti kiitti. Sitten siinä lähin mielissäni kävelemään pois päin niin se tokas vielä: niin pitkä ja laiha poika :wall:
Elmukelmu sanoi:Pari vuotta sitten kuurilla (ex-tyttöystäväni autuaan tietämätön roinauksesta), paino oli noussut 3 viikossa n.12kg, elopainon ollessa 93kg. Harrastettuamme klassista "lähetyssaarnaaja seksiä" rojahdin tyydyttävän lopputuloksen aikaansaatuani makaamaan täysin rentona ex-tyttöni päälle... Alta kuului hetken aikaa ähinää ja lopulta kirkaisu: "Saatanan läski lopeta se reenaaminen! Sä tapat mut tänne!!" :thumbs:
No yllättäen meni pieleen. Ei niitä ole ku yks maailmassa. :itku:Raptori sanoi:edit: Jees, eipä sittenkään mitään. Meni näemmä veikkaus pieleen...
Grohe sanoi:Maan pinnalle tosin palauttaa: mutsin kaveri katteli mua vähän aikaa: sä oot perhana nykyjään niin pitkä poika, mä:aijaa kiitti kiitti. Sitten siinä lähin mielissäni kävelemään pois päin niin se tokas vielä: niin pitkä ja laiha poika :wall:
Kopteri sanoi:tänään olin keilaamassa, nii sit siin tyttö vieressä sanoi et "sul on kyl tota habaa". sen kaveri sano et "näytä haba". ite tokasin et " ei kehtaa tämmösiä pakkasen raiskaamia pulkannaruja esitellä.
viisastelusta 10 pistettä jaRonn Moss sanoi:Keilasit ilman paitaa?![]()
neutraali sanoi:viisastelusta 10 pistettä jamerkki
hömppä sanoi:Paskanmarjat. Herra x paukautti eilen että mulla samanmuotonen perse kun yhdellä ämmällä eräässä pepunpyöritys pätkässä. Ja mä kun olen aina ollut sitä mieltä, että ammun itteni jos mun perseestä tulee yhtä iso ja kamalan näkönen maastavetoperse.
*lopettaa treenaamisen*