Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Basher sanoi:
Mäkää en oikee tajunnu tota juttuu . :D Enkä oikee tota ylläolevaa juttuu, kirjotusvirhe?

Mitä epäselvää tässä on? Kyllä noin sanotaan. Vrt. Eipä tässä/se/tuota ole oikein nälkä. Varmaan riippuu murrealueesta. Hauskemman tästä varmaan teki se, että juttu on vain näennäisesti oikeassa paikassa; vastaa kyllä thredin otsikkoon muttei sisältöön. Ei kai tää nyt mikään Kummelijuttu muuten ollut kuin kaverin asussa, emmää aineskaan tommosta muista.

No ei mullekkaan toi What:n juttu auennu. :confused: Mitähän tossa oikein haettiin olevinaan? Mitä hauskaa tossa oli ja miks se kuuluu tänne parhaita huomauksia ketjuunkaan?

Olin tänään ystäväni parturoitavana ja otin paidan pois ni se sano että voi herranjumala sähän olet kasvanut ihan älyttömästi. Sanoin että joo vähän oon lihonu ni se sano että kyllä toi lihakselta näyttää. :hyper: Hassua sinänsä että tää näki mut viimeks ilman paitaa uudenvuoden aattona ja siitähän on vasta pari kuukautta. Kivasti lämmitti mieltä!

Ei, en tepastele yleensä ilman paitaa. :david:

Tanko sanoi:
Niin, joka jamppa ny parturissa paidan riisuu.
No kyllä himassa jos haluaa välttyä karvasilta paidoilta. :david:

Tanko sanoi:
Niin, joka jamppa ny parturissa paidan riisuu.

Niin, olin tosiaan kaverini kotona parturoitavana. Anyway kaverilla ei ole sellaisia hienoja liinoja jne mitä parturit käyttää ja se pelkkä huntu ei hirveesti auta. Parturiin en menisi ilman paitaa. :david:

Muijan pikkuveli kysy penkkiä, No sanoin et jotain vähän päälle sata. Kaveri oli vähän aikaa hiljaa ja sano sitte että pakko sun on saada 200kg kun olet tollanen kaappi :D

Mitä helvettiä tuo What:n viesti tarkotti? Olen katsonyt Kummeleita, mutta tuosta läpästä en tajunnut mitään. Voisiko se joka tajusi ystävällisesti selittää selkeästi. :jahas:

~Voimariini ~ sanoi:
Mitä helvettiä tuo What:n viesti tarkotti? Olen katsonyt Kummeleita, mutta tuosta läpästä en tajunnut mitään. Voisiko se joka tajusi ystävällisesti selittää selkeästi. :jahas:

Epäilen, että nimimerkki What on tahallaan tai vahingossa käsittänyt topicin väärin. Suomennos:

Hlö 1 sanoo: Ei ole nälkä
Hlö 2 HUOMAUTTAA: Ei olekaan, kun juuri söin

Kummelivarustus taisi olla kerrottuna tässä lähinnä huumoriarvon lisääjänä, en muista tollasta S&S-läppää ainakaan.

...tämänkö takia olen opiskellut tekstianalyysia viisi vuotta?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Eilen olin tekemässä ojentajia ja olkapäitä jotkut kaverit siinä puhuvat: toinen sano toiselle siinä kauempana (satuin kuulemaan) toi kaveri on ihan timmissä kunnossa paitsi vähän on mahaa. Pientä repeilyä. :D

Ultimecia sanoi:
Hlö 1 sanoo: Ei ole nälkä
Hlö 2 HUOMAUTTAA: Ei olekaan, kun juuri söin

Kummelivarustus taisi olla kerrottuna tässä lähinnä huumoriarvon lisääjänä, en muista tollasta S&S-läppää ainakaan.

Noin itsekin asiaa ajattelin mutta en siltikään tajua miks koko pöytä oli tolle revenny. :D

S ja S oli kummeli storiesissa aikonaan ja ovat kyllä muissakin vähän esiintyny. Parhaiten siitä kuitenkin yleensä porukka ne muistaa. Vai tarkotitko että et muista että S ja S ois käyttäny tommosta ruokailuvitsiä jossain? :rolleyes:

Olin eilen järkkäri hommissa ja ihmettelin mitä pari nuorta mimmiä vieressä hihittelee. No toinen sano yhtäkkiä "yy kaa koo nyt" ja molemmat tuli puristaan mua perseestä. Mä sitten kysyin et "oliko hyvä?" Mimmit siihen naureskellen "joo, tosi hyvä" ja jatkoivat matkaansa :)

Mentula ja muut isot pojat huomas mun "roinat" Wolffilla. Putos repusta tyhjä levy Roaccutania. Siinä sitten kolmen pienen ja löysän natikan voimalla naureskelivat valtavalle roinaajalle.

"Jumalauta, nappeja!"
"On tää kamalaa kun nykynuoret ei enää pärjää ilman roinaa. Kyllä me vaan pelkällä proteiinilla ollaan tähänkin asti pärjätty." :D

~Voimariini ~ sanoi:
Mies istuu pöytään ja syö kolme kiloa ruokaa viidessä minuutissa,vieressä istuva kaveri toteaa kylmästi-Siulla ei sit ollu nälkä?
Tässä koko vitsi.

YEEEESSSSSSSSSSS!!!! Vihdoin ja viimein sain kuulla kommenttia mun dieetistä, kun täti kysyi, että "ootsie laihtunut vai lihonut?", johon sitten vastasin, että"laihtunut". Täti sitten siihen, että "niin mie olikin kattovinani." Ou jea.

Perinteinen "käytätsää hormooneita" tuli, en kyllä voi uskoa, että kysyjä oli tosissaan :lol2:

Aziiz sanoi:
Olin eilen järkkäri hommissa ja ihmettelin mitä pari nuorta mimmiä vieressä hihittelee. No toinen sano yhtäkkiä "yy kaa koo nyt" ja molemmat tuli puristaan mua perseestä. Mä sitten kysyin et "oliko hyvä?" Mimmit siihen naureskellen "joo, tosi hyvä" ja jatkoivat matkaansa :)

Noi on ihan parhaita kun muijat tulee hipelöimään. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom