Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tässä jokunen vuosi sitten kävin verikokeessa ja sairaanhoitaja ei millään meinannu saada neulaa suonen sisään ja tokaisi sitten, että käyn varmaan salilla? Kyseessä oli melko vanha nainen, niin ei varmaan mikään aloittelija ollut. No oli varmaan huono neula tai jotain, mutta vasemmasta kädestä sitä koetta yritettiin 3 ottaa ja ei onnistunu. Oikeasta onnistui sitten 2 yrittämällä :rock:

Nikakiller sanoi:
Tässä jokunen vuosi sitten kävin verikokeessa ja sairaanhoitaja ei millään meinannu saada neulaa suonen sisään ja tokaisi sitten, että käyn varmaan salilla? Kyseessä oli melko vanha nainen, niin ei varmaan mikään aloittelija ollut. No oli varmaan huono neula tai jotain, mutta vasemmasta kädestä sitä koetta yritettiin 3 ottaa ja ei onnistunu. Oikeasta onnistui sitten 2 yrittämällä :rock:

Siis täh???
Mulla oli just päinvastoin, kun kävin verikokeissa, niin oli helppo ottaa verikoe, koska suonet on paremmin näkyvillä....

Siis, kyllähän ne on näkyvillä, mutta minulla oli kuulema "kimmoisat", että ei meinannut neula mennä suonen seinämästä läpi :) jotain tollasta se akka höpötti :D

Nikakiller sanoi:
Siis, kyllähän ne on näkyvillä, mutta minulla oli kuulema "kimmoisat", että ei meinannut neula mennä suonen seinämästä läpi :) jotain tollasta se akka höpötti :D

No helevetti! jätkä on Clark Kent!!!!:rock:
Nuissa verikokeen ottajissa on hirveästi eroja, vituttaa semmoset "toklaajat", jotka tökkii koko ukon reijjille, enneku saavat sen näytteen otettua.

Nikakiller sanoi:
Törmäsin samaan muutama vuosi sitten. Tosin kyseessä oli nuorehko hoitsu :)
Selitti jotain, että punttaavilla on yleensä paksummat suonen seinämät ja suoni "väistää" neulaa vaikka onkin hyvin näkyvillä. Ota siitä sitten selvää.
Taitaa olla vaan kolesteroli arvot niin korkeella, että suonet ovat tukossa :eek:

Nainen: Ei hitto, että sä JHM oot kasvanu..
JHM: Aijaa... :rolleyes:
Nainen: Joo... oot kyllä tosi pitkä.
JHM: Niin... onhan näissä kengissä vähän paksut pohjat :jahas:

JHM sanoi:

Ainakin pidät jalat maassa :lol2:

JHM sanoi:

:lol2:

Äidiltä kuultua eilisiltana:
On se niin kumma, että vaikka sie miten olet kattovinasi syömisiäsi, niin ei se vaaka näytä yhtään vähempää...

Selitä siinä sitten lihaskudoksen painavuudesta...
Taidan lakata merkkaamasta viikkopainoani seinäkalenteriin.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Nyt tuli huippujuttu mieleen. Tämä tapahtui viikko sitten torstaina, penkkaripäivänä.

Aamupäivä oltiin riehuttu ja mentiin viimeistä kertaa koulussa syömään. Minun kaveri oli pukeutunut Kummelin Speedy&Sakun Speedyksi. Ihan törkeän näkönen peruukki päässä ja mustaa hammaslakka vain välkkyi syödessä.

Siinä sitten keskusteltiin kunnes joku tokaisi "eihän tuo oikein ole nälkä". Siihen Speedy hokasi " äsken oli nälkä... nyt ei oo kun söin :lol2: "

Vähänkö koko pöytä repesi

What sanoi:
Nyt tuli huippujuttu mieleen. Tämä tapahtui viikko sitten torstaina, penkkaripäivänä.

Aamupäivä oltiin riehuttu ja mentiin viimeistä kertaa koulussa syömään. Minun kaveri oli pukeutunut Kummelin Speedy&Sakun Speedyksi. Ihan törkeän näkönen peruukki päässä ja mustaa hammaslakka vain välkkyi syödessä.

Siinä sitten keskusteltiin kunnes joku tokaisi "eihän tuo oikein ole nälkä". Siihen Speedy hokasi " äsken oli nälkä... nyt ei oo kun söin :lol2: "

Vähänkö koko pöytä repesi
Epäilemättä, miesmuistiin en ole noin mellevää juttua kuullut :rolleyes:
Siis wtf???? Kerros toi huippujuttu vielä kerran, ei oikein tajunnut :lol2:

Leech sanoi:
Epäilemättä, miesmuistiin en ole noin mellevää juttua kuullut :rolleyes:
Siis wtf???? Kerros toi huippujuttu vielä kerran, ei oikein tajunnut :lol2:

Joo, mulki jäi aikas epäselväks toi? En siis vieläkään tajunnut. No joo mut mä oonkin Blondi.:rolleyes:

Eiköhän toi oo jotain Kummeli läppää. Mäkin oon koulussa välillä ihan pihalla, kun muut nauraa joillekkin ihan älyttömille kummeli onelinereille. En tajunnu tätäkään :D .

joku ihan tuntematon tuli umpikännissä kysymään et monta sataa nousee penkistä:D:D vastasin et jos nyt sen yhen saa! kaveri oli kyl ihan tukossa..:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom