Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
RRKalle sanoi:
Eilen Fortessa: "Mun mielestä sä oot sairaan komee nykyään"

Fortessa: "Kato Sanni noita hartioita"
Fortessa (ainakin Turussa, en tiedä onko muualla) kuulee aika reilusti tota samaa settiä.

Puolisen vuotta sitten joku emakko koputti olkapäälle kun olin tilaamassa juotavaa: "Anteeksi, että mä häiritsen, mutta sulla on täydellinen kroppa."

Viime viikonloppuna tuli käytyä taas pitkästä aikaa (puolisen vuotta aikaa) ja parhaiten jäi muistiin yksi eukko joka jäi kirjaimellisesti "roikkumaan" mun oikean käden ojentaja/hauis-akselille ja sanoi jotain tyyliin "ohhoh!", kun kurotin pilliä baaritiskiltä. Oli kova ravisteleminen kun oma eukko oli pöydässä n.5 metrin päässä.

Fortte on fortte...

RRKalle sanoi:
Tyttö pubissa koputtaa olalle.
" Mä halusin vaan sanoa että sulla on tosi mahtavat olkapäät ja noi siipilihakset" :heart:
Aluks ihmettelin, että kuinka hyvännäkönen saa olla, että joku tulee bussissa tollasta huomauttelee. :D

Tää tapahtu jo joku aika sitten, mutta olin tästä niin täpinöissäni, että täytyy kertoa tää.
Olin joluna kanarialla ja yhtenä päivänä salille mennessä sielä olikin yks vähän isompi kaveri. Honore Cironte , ei missään tajuttomassa kunnossa noissa kuvissa mutta kuitenkin Mr Masters Olympia yli 6kybäsissä. Vedin vikaa sarjaa leukakoneessa ja vikoissa toistoissa toi tuli siihen viereen ja oli siinä valmiina auttamaan vikan toiston :eek: . Sarjan loputtua se vaan tokas "bueno!/?".
No, ok toi ei ihan ollu huomautus, mutta kelpas mulle. En ois paikan päällä osannu sanoo 6kybäseks, maksimissaan 4kybäseks.

Lähiaikoina multa on kysytty jo muutamaan otteeseen, että millon alotan dietin. Ehkä sitä sit kohta pitäis alottaa...

Mulle on tullut tällaista:

"Eli meeksä nyt niihin huhtikuun kisoihin"

"Vittu susta on tullut naapuri"

"Mitä sä oikeen syöt"

"Sun keskivyötäron lihaserottuvuus on käsittämätöntä, ihan sairasta"

Tää on paras; "Siis taas sä meet solkkuun, ei ne lihakset siellä kasva, IDIOOTTI, hahaha" :D

Työpaikan ravintoohjaaja (joku hiton kunnonkohotus/ motivointi juttu) sanoi ruokapäiväkirjan pohjalta tehdyssä kirjallisessa palautteessa minua painoindeksin mukaan ylipainoiseksi (82 kg ja 169cm) sekä kehoitti lenkille. Tosin se ei kyllä ollut koskaan nähnytkään mua... :)

Ruokapäiväkirjassa ei silti ollut juuri huomattamista!

Minä: "Katos perkele kun on kasvanu jotku myhkyrät jalkoihin"
Äiti: "Näytäs"
Minä: (jännitän)
Äiti: "Oho ei nuo sinun jalat mitkään piipunvarret enään ole"
Minä: :D

Että tämmöstä. Onhan se joskus mukava kuunnella kehuja.

Laitetaan nyt kun alkaa mennä jo yks huomatus yli. Sanotaan että viimeisen vuoden aikana ne mitä muistan, niin sanottu ~10 kertaa baarissa, että "hyvät tissit tai kivat rintalihakset". Viime viikonloppuna, että vahva selkä ja oot turhan voimakas :D

Miesten huomautukset onkin sitten, no ehkä sulla jotain patti tos kohtaa on, ja sormella osottaa johonkin mikä viittaa siihen ettei oo hetkeen saanu naista. wtf

ex-tyttöystävän kommentti täs joskus: sulle on tullut jenkat. wtf, paino tippunu 5,5kg 2kk aikana. :|

faijan vaimo huomautti että sähä oot riskistyny, eikä ees mahaa niinku isälläs :D
ainoo kehu mitä oon saanu joten kyl kelpaa :D

Proteos sanoi:
Fortessa (ainakin Turussa, en tiedä onko muualla) kuulee aika reilusti tota samaa settiä.
RRKalle sanoi:
Eilen Fortessa: "Mun mielestä sä oot sairaan komee nykyään"
Fortessa: "Kato Sanni noita hartioita"
:offtopic:
Pitäisköhän alkaa käymään Fortessa, niin pääsisi kyyläämään lihaksikkaita ukkoja:D

Rowena sanoi:
:offtopic:
Pitäisköhän alkaa käymään Fortessa, niin pääsisi kyyläämään lihaksikkaita ukkoja:D

Ei, loogisesti pääteltynä saadaan lopputulos että Fortessa ei paljon lihaskimppuja käy, kun heitä noin ihmetellään;)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
suortti sanoi:
Aluks ihmettelin, että kuinka hyvännäkönen saa olla, että joku tulee bussissa tollasta huomauttelee. :D

Tää tapahtu jo joku aika sitten, mutta olin tästä niin täpinöissäni, että täytyy kertoa tää.
Olin joluna kanarialla ja yhtenä päivänä salille mennessä sielä olikin yks vähän isompi kaveri. Honore Cironte , ei missään tajuttomassa kunnossa noissa kuvissa mutta kuitenkin Mr Masters Olympia yli 6kybäsissä. Vedin vikaa sarjaa leukakoneessa ja vikoissa toistoissa toi tuli siihen viereen ja oli siinä valmiina auttamaan vikan toiston :eek: . Sarjan loputtua se vaan tokas "bueno!/?".
No, ok toi ei ihan ollu huomautus, mutta kelpas mulle. En ois paikan päällä osannu sanoo 6kybäseks, maksimissaan 4kybäseks.

Lähiaikoina multa on kysytty jo muutamaan otteeseen, että millon alotan dietin. Ehkä sitä sit kohta pitäis alottaa...

saman hepun kanssa olen miekii jutellu ja kehu todellapaljon , omistaa kuntosalin americanoksen lieppeillä teneriffalla , äijän kuvia paljon seinillä :D helkatin mukava heppu oli :thumbs:

RRKalle sanoi:
Ei, loogisesti pääteltynä saadaan lopputulos että Fortessa ei paljon lihaskimppuja käy, kun heitä noin ihmetellään;)
Damn!!:lol2: Juuri kun aloin suunnitella ensi viikonlopuksi kunnon punttiukonbongausreissua... Missäköhän, oi missä kaikki Turun bodarit käyvät?? (Oikea vastaus varmaan on, että he eivät käy baareissa vaan ovat joko salilla tai himassa syömässä kanaa ja riisiä:D )

Rowena sanoi:
(Oikea vastaus varmaan on, että he eivät käy baareissa vaan ovat joko salilla tai himassa syömässä kanaa ja riisiä:D )

Oikein. :D Joskus ne kerääntyy yhteen nippuun keskustelemaan henkeviä ja pelottamaan pois vastakkaisen sukupuolen edustajia.. Tähän mennessä se on tehty kahteen otteeseen. Osat 1 ja 2.

Mutta Turussa, salilta just tulin, pitääpä lähteä keksimään hyötykäyttöä jääkaapissa olevalle kanalle ja riisille. ;)

TJJ sanoi:
Oikein. :D Joskus ne kerääntyy yhteen nippuun keskustelemaan henkeviä ja pelottamaan pois vastakkaisen sukupuolen edustajia.. Tähän mennessä se on tehty kahteen otteeseen.
Turku-OT jatkuu... Juu tuon part2:n huomasinkin tuolla yleisessä keskustelussa, mutta en kehdannut tunkea mukaan kun olin niin uusi pakkislainen:nolo: Plus mun "tipaton helmikuu"-projekti vaikutti myös asiaan, en halunnut tulla tiukkapipoilemaan sinne. Sitten kun joku kolmososa järjestetään, yritän kyllä vääntäytyä mukaan ehdottomasti. Ja sitten kunnolla kannat kattoon!:kippis1:

valio sanoi:
saman hepun kanssa olen miekii jutellu ja kehu todellapaljon , omistaa kuntosalin americanoksen lieppeillä teneriffalla , äijän kuvia paljon seinillä :D helkatin mukava heppu oli :thumbs:
Samalla salilla sitten ollaan käyty. En montaa sanaa sen kaa vaihtanu, mutta sain käsityksen ettei englanti ihan suju tai sitten se piti mua vaan tyhmänä :D .

Rowena sanoi:
Damn!!:lol2: Juuri kun aloin suunnitella ensi viikonlopuksi kunnon punttiukonbongausreissua... Missäköhän, oi missä kaikki Turun bodarit käyvät?? (Oikea vastaus varmaan on, että he eivät käy baareissa vaan ovat joko salilla tai himassa syömässä kanaa ja riisiä:D )

Eipä sitä mitään erikoista "bodarimestaa" ole. Siinä olisi hyvä markkinarako kyllä, "biceps bar". Kyllä mä kävisin mielelläni. Kanaa ja riisiä suolapähkinöiden sijaan ja whey-martini-drinkkejä. Ankea mesta tosin olisi, sinkkunaisia ei olisi kuin yksi. Ja sitten kun Rowena löytäisi poikakaverin, niin ei sitäkään vähää.;)

Kipparin Tuopissa käy muuten muutamia isompia sällejä, mene sinne bongaamaan.

RRKalle sanoi:
Kipparin Tuopissa käy muuten muutamia isompia sällejä, mene sinne bongaamaan.
OK, kiitos vinkistä, sinne sitten silmälihaksia nyrjäyttelemään:D Poikakaveri tosin löytyy jo, tuota bongausta ajattelin ihan silmänruokamielessä. Ja Biceps-baarin kantis olisin kyllä oikein mielelläni...

Tänään tuli ensimmäinen kommentti, jota en laskenut piruiluksi :D

Käyn aina uimahallilla puntilla, ja uimassa salin jälkeen. Puntin jälkeen mulla ja salikaverilla on tapana käydä vaa`alla ennen uimaan menoa. Kun olin punninnut itseni, sanoin sitten kaverilleni lukeman: 86,5kg, ja sen jälkeen joku noin 40v ukko sanoi "MITÄH? sanoitko että painat 86,5kg?" totesin vaan että joo, ja mietein että hauku vaan läskiksi. Sitten se sama ukko: "tota mä en kyllä purematta niele, menes vielä siihen vaa`alle. Ei saakeli, mikä sussa oikeen painaa? noi lihakset vai? " :D Hiukan aikaa kelailin että mitäs hemmettiä toi nyt sitten tarkoitti :jahas: Ei kait se kaikki 5kg mitä on 2,5kk tullu, ole fläsäksi mennyt, vaikka niin luulinkin. Luulenpa että siitä tulleesta painosta on 2kg nesteitä krean käytöstä, 2kg fläsää ja ehkä 1kg lihaa. Kaitpa sitä saa jotain aikaiseksi ruokavalion täydellisellä muutoksella ja 3krt viikossa koko kropan läpikäymällä. :rolleyes:

nyt on joitain huomautuksia alkanu tulee :) äiti sano kun olin lyhyet kalsarit jalassa että on sille tullu kauhian paksut jalat. pikkusisko sano siihen että on sillä yläkroppa ja persekki kasvanu. ja sit toinen kerta tänä viikonloppuna kaveri sano että "sulle on tuota haukkaa siunaantunu" johon toinen kaveri jatkoi.. "ja pakaroita" :hyper: kumma juttu että jo puolen vuoden treeni on alkanut näkyyn. mutta lämmitti kyllä mieltä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom