Jaksoi hyvin vetää treenin loppuun ( happi meinasi loppua salilta), kun vanhempi saliharrastaja kehui kyykkyjäni. Että hienosti tulee syvältä. Pieniä, mutta isoja asioita :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooh..Tossa yks päivä astelin salin ovesta sisään niin siellä oli kaks kynäniskaa treenaamassa, kääntyvät kattomaan ja huusivat jotenkuten näin:
Kynäniska1: TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE..
Kyniskakkonen: SIELTÄ TULEE boDAAAAARI!
Siinä sit mietin että aijaa kýnikset varmaan katelleet vasta ny suomen pelit.
Vähänkö sain muute treeniboostia lissää, tein haukkareitaki 170 kilon käsipainoilla..
Nooh..Tossa yks päivä astelin salin ovesta sisään niin siellä oli kaks kynäniskaa treenaamassa, kääntyvät kattomaan ja huusivat jotenkuten näin:
Kynäniska1: TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE..
Kyniskakkonen: SIELTÄ TULEE boDAAAAARI!
Siinä sit mietin että aijaa kýnikset varmaan katelleet vasta ny suomen pelit.
Vähänkö sain muute treeniboostia lissää, tein haukkareitaki 170 kilon käsipainoilla..
On muuten erikoista, koska mulle kävi täysin samalla tavalla vuoden alussa. Hetken taukoa ja sillon kommenttia että puntilla on käyty.Tuossa muutamia kuukausia sitten, kun oli useamman kuukauden tauko treenistä takana, työkaveri sano et ois käsiin tullu lisää pattia ja hartiatkin levenny. Pakko oli asiasta mainita et oon syöny päin P:tä ja jumpat olla lähinnä sohvalta jääkaapille kävelyä viimeset 3 kuukautta :D

On muuten erikoista, koska mulle kävi täysin samalla tavalla vuoden alussa. Hetken taukoa ja sillon kommenttia että puntilla on käyty.![]()