Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Joudut sä käyttämään hormooneja?"
Mökillä hain vihdan saunaan (oli siis 10m ulkosaunasta, pöydällä pihalla) niin veli kehuskeli "saatana mä kattoin jo et mikä karhu sielä käveli takajaloillaan mut trnajahan se oli" vittu että repesin nauruun. :D Siis mökillä on suht terävää kiveä koko piha täynnä niin kävelytyyli näytti viä vähäsen erikoiselta ja varovaiselta.
kai vastasit että: "ei näillä geeneillä tarvitse" ?
"Oot yllättävän mukava isoks ja rumaks mieheks"
Tais olla vaan kateellinen sulle! Siehän oot ku se jätkimainoksen nalle joka vetkuttaa sitä persettään telkkarimainoksessa :D
hahaha ei helvetti :DJuhannuksena pyydettiin näyttämään tuplat edestä ilman paitaa ja tein työtä käskettyä. Eräs naikkonen sitten totesi, että tuntui pillussa asti
Duunista tuttu henkilö sano: "Jos sä menisit siihen tv-visailuun missä pitää arvata ihmisten ammatteja ni mä arvaisin HETI että sä oot vartija!"
minä: "Millä tapaa mä muka näytän vartijalta?"
hän: "No oothan sä tommonen yrmy voimanainen"
:C
Juhannuksena pyydettiin näyttämään tuplat edestä ilman paitaa ja tein työtä käskettyä. Eräs naikkonen sitten totesi, että tuntui pillussa asti
Kyllä tuo kassan kommentointi olisi kanssa ihan grande huomautus. Tähän mennessä kesäkassatytöt ovat lähinnä sukineet ujosti hiuksiaan.