Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mökillä hain vihdan saunaan (oli siis 10m ulkosaunasta, pöydällä pihalla) niin veli kehuskeli "saatana mä kattoin jo et mikä karhu sielä käveli takajaloillaan mut trnajahan se oli" vittu että repesin nauruun. :D Siis mökillä on suht terävää kiveä koko piha täynnä niin kävelytyyli näytti viä vähäsen erikoiselta ja varovaiselta.

Sulla on varmaan komee ryijy jos karhuksi erehtyy.

"Oot yllättävän mukava isoks ja rumaks mieheks"

Tais olla vaan kateellinen sulle! Siehän oot ku se jätkimainoksen nalle joka vetkuttaa sitä persettään telkkarimainoksessa :D

kävin tänää ekaa kertaa hieronnassa , alussa hieroja kehu , että selkä on levee ja lihaisa ja kyseli kui kauan oon treenannu ja millaisella ohjelmalla , lopussa sitten sanoi , että ens kerralla sit kannattaa ottaa tunnin hierontasessio , koska oon niin massiivinen ( otin 30 min hieronnan)

saattaa olla , että kehuskeli sen takii , että ottaisin ens kerralla kalliimman hieronnan :rolleyes:

mut kivasti tollasestki tulee motivaatiota :whip:

Kassalta kuultu: "Sulle mahtuu noita tatskoja, kun kasvatat tota habaa!" .. Harvinaisen urpå kommentti.

Juhannuksena pyydettiin näyttämään tuplat edestä ilman paitaa ja tein työtä käskettyä. Eräs naikkonen sitten totesi, että tuntui pillussa asti:nolo:

"Mitäs jätkä nykyään puuhailee? ainakin salilla on tultua käytyä selvästi." "Huomaa kyllä et käyt salilla, tissit ja kaikki löytyy." Nämä siis tutuilta joita en ole nähnyt vähän pidempään aikaan ja muut sit kertovat kuinka olen vain kutistunut kun paino tippunu 16kg. :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Jätkä on kyllä tommonen hormoonihirmu, juot noita pirtelöitäki ja sillein"... En tiedä oliks toi ny jotai sarkasmia vai puhdasta davidismia...

Tämä siis työkaverin suusta jonka harrastuksiin taitaa kuulua wowin peluu ja pirin kiskominen vapaa-ajalla :D

Edit. Selvennyksenä siis et istun tässä työkoneella ja kiskon heraa sheikkeristä turpaan kun olin taas laiska enkä jaksanu tehä kunnon eväitä :rolleyes:

Duunista tuttu henkilö sano: "Jos sä menisit siihen tv-visailuun missä pitää arvata ihmisten ammatteja ni mä arvaisin HETI että sä oot vartija!"
minä: "Millä tapaa mä muka näytän vartijalta?"
hän: "No oothan sä tommonen yrmy voimanainen"

:C

yrmy :D sanavarastoni sai täydennystä uudella sanalla

Juhannuksena pyydettiin näyttämään tuplat edestä ilman paitaa ja tein työtä käskettyä. Eräs naikkonen sitten totesi, että tuntui pillussa asti:nolo:

Kiistatta koko tredin top #1.

Kyllä tuo kassan kommentointi olisi kanssa ihan grande huomautus. Tähän mennessä kesäkassatytöt ovat lähinnä sukineet ujosti hiuksiaan.

Ystävättäreni 8-vuotias tyttö eilen : Äiti ei me tarvita enää trambsaa, kun pyssyllä on toi pomppumaha...:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom