Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
väänsin tänään 20 toiston kyykkysarjan jonka tekemiseen meni reilu 2 minuuttia, happea jouduin ekan kerran haukomaan pidemmän ajan 7 tai 8 toiston aikana. noin 12 toiston kohdalla vieressä ihmetellyt vanhempi mies lähti menemään. hän palasi noin 15 toiston kohdalla ämpärin kanssa. sarjan loputtua se tokaisi että "toin tollasen jos vaikka oksennat".

Venyttelin.

Vaimon kaveri: Hengitä. Hengitä rau-hal-li-ses-ti.
Vaimo: Tulee ihan mieleen synnytyssairaala.

Nyt tämä tulee luultavasti mieleen koko loppukuun joka venyttelykerralla.

Töissä yksi päivä,työkaveri puhui jostain portsarista joka veti hormoneja: Ei sillä ollut tommoisia luonnollisen näköisiä lihaksia kuin " Cybershamanilla "....
Kiitos kai tästäkin vähästä ;)

Selailin koneelta kuvia ja tyttöystävä sitten osoitti kuvaa viime kesältä, jossa olin ilman paitaa.

T: "Näytä tota."
Klikkaan kuvan suuremmaksi.
T: "Oot kyllä muuttunut, noin niinkun lihaksistoltas"
M: "Aa, okei."
T: "Etenkin tästä" *osoittaa rinta -hartiaseutua*
Hiipivä tyytyväisyys, kunnes
T: "Mut oothan sää vieläkin ihan komee.."
...

Sais taas tänään hyvän syyn kolistella lisää rautoja.

Olin syömässä poikieni kanssa. Ja sanoin, että juokaa nyt maitonne, niin teistäkin tulee isoja miehiä, kuten isästäkin.
Noh, vanhempi poika (3½v.) siihen, että isi on pikkupoika, ei iso mies :D

Työnantaja tokaisi, että on hyvä kun joukossa on yks bodari joka sitten nostelee nuo 200kg rangat tuolta metästä, kun hän ei ite jaksa :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen kesän kaupan kassalla töissä. Sain kuulla toisen käden tietona, että minua ja toista kesätöissä olevaa jätkää oli kehuttu noheviksi. Tämä ei kuitenkaan ollut pääasia. Olemme hyvin samannäköisiä: kasvonpiirteet ovat aika samanlaiset, molemmilla on lyhyt tukka ja olemme suunnilleen yhtä pitkiä. Kehuja oli sitten sanonut, että on aika hankala erottaa meitä toisistamme, mutta lisännyt sitten, että no, onhan heissä kuitenkin kokoeroa. Toinen tapaus sattui kuntosalilla seuraavana päivänä. Olin juuri hankkinut kausikortin salille ja pitäjä sitten tiedusteli minulta, missä olen kesätöissä. Sanoin työpaikkani, ja keskustelua vierestä seurannut täti antoi "kymppiplussan" käytöksestäni töissä ja sanoi, että on vielä silmäkarkkia päälle. :wtf:

Kummasti nostaa treenimotivaatiota tällaiset, etenkin tuo kokoerokommentti. :)

Baarissa: " Oot kyl sen näköinen jätkä, et en ekana lähtisi vittuilemaan." .. Vanha duunifrendi, jota nähnyt viimeksi 2008, "Jätkä on tikissä" :D

Olin käymässä kaverini luona ja paikalle saapui eräs neitokainen jonka olin viimeksi nähnyt vuosi sitten ja keskustelu meni suurinpiirtein näin:
N: Ootko sä fr_ee alkanut käymään salilla
M: Kuinka niin?
N: No etsä vittu ennen oo tollanen ollut.

Lämmitti mieltä erityisesti sen takia, että itsestä tuntuu että treenaan jotenkin väärin kun kehitystä ei tunnu tulevan, mutta ilmeisesti jotain on ainakin tapahtunut :david:

Vanhempi rouva tänään duunissa: "Oot selkeesti pienentynyt, mutta miehistynyt tässä kuluneen vuoden aikana" :confused:

Olin siis muutaman kilon läskimmässä kunnossa tuollon 5kk sitten kun viimeksi nähtiin. Eri asia jos vaikka kympin olisin kiristellyt niin ymmärtäisin tuon.

[e] Hmm, voi muuten liittyä siihen, että taidan olla ekaa kertaa täällä rennossa kauluspaidassa väljän hupparin / t-paidan sijaan...

Salilla tuttu jota ei ollut nähnyt varmaan sitten viime vuoden: "Oot ottanu massaa aivan helvetisti, onko ihan tarkoituksella?"

....no, it was an accident, came out of nowhere.

Eilen salilla:
Kyykkyjä tein 80:llä kilolla , ass to grass tyyliin , noin 40 vuotias mies kattoi vieressä ja sanoi kaverillensa: "Perkele nuori mies kyykkää paremmin kuin minä...nyt loppuu mun salilla käynti! Siis ihan oikeesti , tähän se loppu!"

Kauheen levee hymy pääs mul :D

Motivoi kyllä kivasti! :dance: :whip:

Kun vielä olin lukiossa .... *huoh*.... niin välillä puolituntemattomat tulivat viereen ja vetivät 'rinnan rottingille' (:D) ... liekkö sitten koittivat viesittää tuolla eleellä jotain... en kyllä itse pahemmin pitänyt niin hullua ryhtiä päällä..

"Kävellään yhtä matkaa ku sä oot tommonen hippiäinen, niin oon sulle turvana ettet joudu hankaluuksiin"

"Treenaat vissiin aika paljon, tosta hauiksesta huomaa."
Lämmittipä vanhan sydäntä, jaksaa tätä rasvankäristelyäkin ehkä ton voimin sen pari viikkoa vielä :D

Eilen salilla:
Kyykkyjä tein 80:llä kilolla , ass to grass tyyliin , noin 40 vuotias mies kattoi vieressä ja sanoi kaverillensa: "Perkele nuori mies kyykkää paremmin kuin minä...nyt loppuu mun salilla käynti! Siis ihan oikeesti , tähän se loppu!"

Kauheen levee hymy pääs mul :D

Motivoi kyllä kivasti! :dance: :whip:

Jos ei nelikymppinen terve mies pysty kyykkäämään 80 kglla ass to grass,niin on syytäkin vaihtaa lajia.

Suositut

Back
Ylös Bottom