Parhaat huomautukset

Jaksoi hyvin vetää treenin loppuun ( happi meinasi loppua salilta), kun vanhempi saliharrastaja kehui kyykkyjäni. Että hienosti tulee syvältä. Pieniä, mutta isoja asioita :D

Mökillä hain vihdan saunaan (oli siis 10m ulkosaunasta, pöydällä pihalla) niin veli kehuskeli "saatana mä kattoin jo et mikä karhu sielä käveli takajaloillaan mut trnajahan se oli" vittu että repesin nauruun. :D Siis mökillä on suht terävää kiveä koko piha täynnä niin kävelytyyli näytti viä vähäsen erikoiselta ja varovaiselta.

Nooh..Tossa yks päivä astelin salin ovesta sisään niin siellä oli kaks kynäniskaa treenaamassa, kääntyvät kattomaan ja huusivat jotenkuten näin:
Kynäniska1: TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE..
Kyniskakkonen: SIELTÄ TULEE boDAAAAARI!

Siinä sit mietin että aijaa kýnikset varmaan katelleet vasta ny suomen pelit.
Vähänkö sain muute treeniboostia lissää, tein haukkareitaki 170 kilon käsipainoilla..

Vitun vaikea uskoa, että jotkut random kynikset alkais huuteleen tollasia tuntemattomalle tyypille (jos siis oikeastikinnäyttää bodarilta), mutta mutta... EI ainakaan täällä meilläpäin! :D

Nooh..Tossa yks päivä astelin salin ovesta sisään niin siellä oli kaks kynäniskaa treenaamassa, kääntyvät kattomaan ja huusivat jotenkuten näin:
Kynäniska1: TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE..
Kyniskakkonen: SIELTÄ TULEE boDAAAAARI!

Siinä sit mietin että aijaa kýnikset varmaan katelleet vasta ny suomen pelit.
Vähänkö sain muute treeniboostia lissää, tein haukkareitaki 170 kilon käsipainoilla..

ehkä se oli piilovittuilua, sarkastista. Pitää sua oikeesti pienenä, mutta kävelet paikalle gaspin kuteis ison egon kans, niin huutelevat tommosia ;)

Itse sain noin puoli tuntia sitten viestin että entinen hoito näki mut eilen kauppakeskuksessa ja kehui että on tissit ja hauberit kasvanut viime kerrasta :pano:

Ihan kiva päivänavaus, vielä kun tuolla hieman aurinkokin pilkahtelee.

Tuossa muutamia kuukausia sitten, kun oli useamman kuukauden tauko treenistä takana, työkaveri sano et ois käsiin tullu lisää pattia ja hartiatkin levenny. Pakko oli asiasta mainita et oon syöny päin P:tä ja jumpat olla lähinnä sohvalta jääkaapille kävelyä viimeset 3 kuukautta :D

Tuossa muutamia kuukausia sitten, kun oli useamman kuukauden tauko treenistä takana, työkaveri sano et ois käsiin tullu lisää pattia ja hartiatkin levenny. Pakko oli asiasta mainita et oon syöny päin P:tä ja jumpat olla lähinnä sohvalta jääkaapille kävelyä viimeset 3 kuukautta :D
On muuten erikoista, koska mulle kävi täysin samalla tavalla vuoden alussa. Hetken taukoa ja sillon kommenttia että puntilla on käyty. :confused:

On muuten erikoista, koska mulle kävi täysin samalla tavalla vuoden alussa. Hetken taukoa ja sillon kommenttia että puntilla on käyty. :confused:

Hirvee turvotus päällä ku ei oo treenannu ja syöny ihan mitä sattuu. Mut niinhän se on, kaikki pulleat ei treenaavat näyttää aina isommilta ku ite ja sit vaan aattelee et on ihan paska ku toiki on noin iso :D

Dietillä se karu totuus aina iskee ku ei sieltä ihran alta tuukkaan niin isoja lihaksia esiin kun kuvitteli :jahas:

Eräs mummeli totesi naispuoliselle työparilleni: "Kyllä te pärjäätte, kun sinulla on mukana tuollainen hyvinvarusteltu lihas-mies".. Tarjouduin tämän jälkeen esittelemään varustustani työparilleni, mutta ei halunnut nähdä..:rolleyes:

Olin hierojalla (nainen) ja siinä kerroin että vielä pitäisi pari kiloa diettiä vetää niin hänen kommentti oli mukava: miksi, sinun kroppasihan on täydellinen.

Omasta mielestä peilikuva muistuttaa tuulen huuhtomaa hujoppia (sitä se älytön -4000kcal viikossa aerobisen hinkkaaminen teettää) joka on syönyt pienen puolikkaan potkupallon mutta hyvä että makuja on monia. :)

3,5v tytär kysyy äidiltä: "Miksi isin maha kasvaa?"

Onhan tässä bulkki päällä mutta olin siinä uskossa että ihraa ei ihan hirveästi ole kertynyt... Lapsen suusta se totuus taas tuli.

Teinpä tänään treenin lopuksi taljassa supersarjoja ojentajille ja haubereille.. Huomasin että taka-alalla joku kaveri katseli pumppaustani ja kun olin valmis ja kädet ihan palloina tuli tämä sanomaan "Älä nyt räjähdä!" :)

Vois lisätä tänne omia mitä on tullut kuultua.
Laihdutin tässä 20kiloa ja nyt yritän kehittää jonkulaisia lihaksia vielä. :puntti:

Kaveri "Mä oon miettinyt, et suosta on kadonnut puolet pois."
Kaveri "Voisit olla nykyää vaikka malli."

Random baarissa "Harrastatko sä nyrkkeilyä, kun sulla o tommoset käsivarret?"

Ihan mieltä lämmittäviä kommentteja. :)

Tätä ei mun mielestä ownaa kuin "sulla on iso kyrpä". Könysin salin rappusia ylös niin muijat huuteli perään "Hyvä perse!"
Taidan laittaa tästä iloisesta tapahtumasta myös off topiciin, sinkkujen purnauksiin ja 10 muuhunkin threadiin:D

Back
Ylös Bottom