Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vertasin oman siskoni kanssa kumpi on ruskettuneempi, niin nostin paitaa sen verran että vatsalihakset näkyivät. Tämän nähtyä hän sanoi minulle " millasseet vatsalihakset sulla oikeen on" ja siihen heti perään "käytäksä jotain aineita" .. toivottavasti tarkotti hyvällä tavalla

Vihdoinkin jotain kommenttia. Olin tanssimassa, otin paitaa pois vessassa ku oli niin kuuma, joku jätkä tuli sanoon et killer kondiksessa. Selitin siihen et joo, lähtis vaan noi läskit vielä.. kysyi et oonko vetäny essoja? En mä tarvi, ravinnelisät toimii paremmin :D

Vihdoinkin jotain kommenttia. Olin tanssimassa, otin paitaa pois vessassa ku oli niin kuuma, joku jätkä tuli sanoon et killer kondiksessa. Selitin siihen et joo, lähtis vaan noi läskit vielä.. kysyi et oonko vetäny essoja? En mä tarvi, ravinnelisät toimii paremmin :D
Mitä helvettiä? Onko tässä joku kahden henkilän yhteistunnus? :D Noista sun videoista päätellen ainoa vaihtoehto on, että jätkä vittuili sulle. Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.

Mitä helvettiä? Onko tässä joku kahden henkilän yhteistunnus? :D Noista sun videoista päätellen ainoa vaihtoehto on, että jätkä vittuili sulle. Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.
Miten niin muka vittuili? Karsta on ihan hullussa kunnossa !

Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.

Pakko vähän takertua aiheeseen. En ymmärrä miksei tyyppiä voi ottaa vakavasti ilman 10% rasvoja? Mä oon päättäny pitää ne yli 20% eikä mua voi flamettaa enää dieetille. Mun aineenvaihdunta toimii paremmin korkeammilla rasvoilla. Lisäks se on vähän niinkun treenais painoliivin kanssa, mulla onkin sellanen mut en pidä siitä kun se ei istu oikein hyvin ja sitä ei voi käyttää ollenkaan mm. seinäpunnerruksissa.
Mulla on nyt menossa fat pride kampanja :) Ymmärrän kyllä jos joku on kisalavalle astumassa, että siinä on tosi kyseessä mut harrastelijalle en suosittele tarpeetonta dieettiä.

Kaveri: "Sä se vaan jatkat laihtumista."
Eräs neitonen: "Miks sä diettaat kun sulla on jo noin hoikka vyötärökin."
Äitee: "Oot paljon urheilullisempi nykyään."
Mummo: "Hui kun oot pitkä, kasvatko vieläkin pituutta?" (miehän oon siis ollut viimeset 8 vuotta tän pitunen...)
Vaateliikkeen myyjä: "Tuolle kropalle ei tee kyllä oikeutta nää pussittavat paidat, suosittelen noita kapealla leikkauksella olevia."

Hieno viikonloppu, dietti näkyy siis edes jossain :D Kiristely jatkukoon :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pakko vähän takertua aiheeseen. En ymmärrä miksei tyyppiä voi ottaa vakavasti ilman 10% rasvoja? Mä oon päättäny pitää ne yli 20% eikä mua voi flamettaa enää dieetille. Mun aineenvaihdunta toimii paremmin korkeammilla rasvoilla. Lisäks se on vähän niinkun treenais painoliivin kanssa, mulla onkin sellanen mut en pidä siitä kun se ei istu oikein hyvin ja sitä ei voi käyttää ollenkaan mm. seinäpunnerruksissa.
Mulla on nyt menossa fat pride kampanja :) Ymmärrän kyllä jos joku on kisalavalle astumassa, että siinä on tosi kyseessä mut harrastelijalle en suosittele tarpeetonta dieettiä.
Sen kundin kommenttia ei voi ottaa vakavasti, koska se oli tod.näk. sarkasmia sinua kohtaan.

Sen kundin kommenttia ei voi ottaa vakavasti, koska se oli tod.näk. sarkasmia sinua kohtaan.

Emt, kelasin et se ehkä kommentoi mun dance floor performancea. Piti vielä lisätä et uiminen on kans hankalaa pienillä rasvoilla, kokeiltiin tos yhen bodarikaverin kans niin se ei pystyny kellumaan ollenkaan eikä ollu tajunnu kokeilla ees selkäuintia sen takia. Ponttooneilla polskiminen on aika rentouttavaa, siinä hapottaa äkkiä jos pitää räpiköidä pinnalla pysyäkseen.

Siis kaikkilla kilpauimareillahan on rasvat siinä +20 % paikkeilla... Oikeesti karsta mitä helvettiä sä selität? :D:D

Kilpauimareilla ei oo niin isot lihakset ku tolla kaverilla. Näin intissä kans jonkun alle 10% rasvat jätkän joka ei ollu ees mikään kauheen iso, tais olla 70-75kg, se veti cooperissa varmaan yli 3,5km ja lihistestissä täydet ja sit ku mentiin altaaseen niin se uppos ku kivi. Tietysti uimataito auttaa pinnalla pysymiseen mut ihan simppeli testi on vetää keuhkot täyteen ja kokeilla pystyykö kellumaan selällään vedessä. Mä pystyn, en oo aina pystynyt, sillon ku olin 65kg niin upposin myös.

Ps. saa yrittää kyykyttää mut parasta varautua siihen et mä kyllä osaan perustella mielipiteeni :D

Tää nyt ei itseasiassa ole mitään parhautta, päinvastoin. Mutsilta tänään" piikitätsä ittees?" Näytin hihat ja sanoin että en tod. Mutsi siihen" piikitätkö pakaraan?".
Vitun ylihuolehtiva hullu, ei ole vieläkään tajunnut että se napanuora katkesi viimeistään silloin kun se ala-asteella paisko mua turpaan.

Nooh..Tossa yks päivä astelin salin ovesta sisään niin siellä oli kaks kynäniskaa treenaamassa, kääntyvät kattomaan ja huusivat jotenkuten näin:
Kynäniska1: TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE..
Kyniskakkonen: SIELTÄ TULEE boDAAAAARI!

Siinä sit mietin että aijaa kýnikset varmaan katelleet vasta ny suomen pelit.
Vähänkö sain muute treeniboostia lissää, tein haukkareitaki 170 kilon käsipainoilla..

Paikallisella salilla sai tässä yhtenä päivänä käydä ilmaiseksi ja käväisin jotain heilumassa PITKÄSTÄ aikaa. Nainen vastaanotossa: "oletko käynyt meillä ennen?"..pieni tauko ja vilkaisu tarkemmin.."et varmaan ole?" :itku: Kiitos, viesti meni perille. Mulla oli muutenkin niin vahva olo, kun vuosiin en ole kunnon reenejä tehny ja paino pudonnu noin 10 kg rasvaprosentin pahemmin muuttumatta..Noh, tästä on suunta vain ylöspäin..luotan edelleen siihen myyttiseen lihasmuistiin, joka pullauttaa kilotolkulla painoa takaisin kun pari kertaa pyörähtää salilla..:D

Suositut

Back
Ylös Bottom