Jos ei nelikymppinen terve mies pysty kyykkäämään 80 kglla ass to grass,niin on syytäkin vaihtaa lajia.
Samaa mietin, mutta ei nyt lajia sentään vaihtaa tarvitse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei nelikymppinen terve mies pysty kyykkäämään 80 kglla ass to grass,niin on syytäkin vaihtaa lajia.
Mitä helvettiä? Onko tässä joku kahden henkilän yhteistunnus? :D Noista sun videoista päätellen ainoa vaihtoehto on, että jätkä vittuili sulle. Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.Vihdoinkin jotain kommenttia. Olin tanssimassa, otin paitaa pois vessassa ku oli niin kuuma, joku jätkä tuli sanoon et killer kondiksessa. Selitin siihen et joo, lähtis vaan noi läskit vielä.. kysyi et oonko vetäny essoja? En mä tarvi, ravinnelisät toimii paremmin :D
Miten niin muka vittuili? Karsta on ihan hullussa kunnossa !Mitä helvettiä? Onko tässä joku kahden henkilän yhteistunnus? :D Noista sun videoista päätellen ainoa vaihtoehto on, että jätkä vittuili sulle. Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.
Tsemppaa fläsät pois niin sitten voisikin jo ottaa tosissaan.
Sen kundin kommenttia ei voi ottaa vakavasti, koska se oli tod.näk. sarkasmia sinua kohtaan.Pakko vähän takertua aiheeseen. En ymmärrä miksei tyyppiä voi ottaa vakavasti ilman 10% rasvoja? Mä oon päättäny pitää ne yli 20% eikä mua voi flamettaa enää dieetille. Mun aineenvaihdunta toimii paremmin korkeammilla rasvoilla. Lisäks se on vähän niinkun treenais painoliivin kanssa, mulla onkin sellanen mut en pidä siitä kun se ei istu oikein hyvin ja sitä ei voi käyttää ollenkaan mm. seinäpunnerruksissa.
Mulla on nyt menossa fat pride kampanja Ymmärrän kyllä jos joku on kisalavalle astumassa, että siinä on tosi kyseessä mut harrastelijalle en suosittele tarpeetonta dieettiä.
Eli jos ei ole kovin vahva, ei kannata edes yrittää hankkia sitä voimaa.
Sen kundin kommenttia ei voi ottaa vakavasti, koska se oli tod.näk. sarkasmia sinua kohtaan.
Siis kaikkilla kilpauimareillahan on rasvat siinä +20 % paikkeilla... Oikeesti karsta mitä helvettiä sä selität? :D:D