Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Paras huomautus varmaan ikinä, oli sillon kun yks vähän kokeneempi jätkä, arviolta noin 30v sano: "Että kun treenaat olkapäitä, niin laske se tanko vaan sun korvies tasalle" Tollasia huomautuksia ottaa vastaan ihan mielellään :)

Jos olkapäitä haluat treenata, niin kannattaa kylläkin jättää liike vajaaksi ylhäältä eikä alhaalta. Suosittelen laskemaan siis pystypunnerrukset ihan rintaan tai vähintäänkin leukaan asti (tai jos teit käsipainoilla niin sitten niin alas kun menee).

No mulla tais mennä koko topicin aihe vähäc ohi. Mut yheltä naispuoliselta tuli huomatus siitä, että mun haukka ois kasvanu siitä mitä se on viimeks sitä nähny. Itselleni tulee yleensä kaikista kohteliaisuuksista "kiusallinen" olo :D

No mulla tais mennä koko topicin aihe vähäc ohi. Mut yheltä naispuoliselta tuli huomatus siitä, että mun haukka ois kasvanu siitä mitä se on viimeks sitä nähny. Itselleni tulee yleensä kaikista kohteliaisuuksista "kiusallinen" olo :D

Sama täällä, etenkin jos kohteliaisuus tulee puolitutulta vanhemmalta naishenkilöltä (itse 20v. m). Meinaan jos 45-60v. ukko kehuu 16-20v. naisen kroppaa outo katse silmissä niin se on jo (melkein) seksuaalista häirintää --> kyttäjuttu :D

Meni mullakin vähän ohi:confused:
edit. Tai kai se että se oli niin paska neuvo?

Kyseessä ilmeisesti NTP eikä pystypunnerrus. Saman neuvon olen myös kuullut. Säästää kuulemma olkapäitä (vaikka toisaalta olen kuullut myös päinvastaisen neuvon, että tanko lasketaisi reilusti alas epäkkäille). Onhan se mukavaa kun joku osaava tulee (kysymättä) kertomaan jostain tekniikkamokista niin tulee nekin ratkaistua ennen lääkärivisiittiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Salikomediaa...

Tänään sain huvittavimman huomautuksen ikinä. Tein ylätaljasta niskan taakse vetoja. Aloitin lämppäreillä ja vetelin ihan sama miten. Siinä sitten joku maybe hieman vajaa möhömaha tuli huomauttamaan että olisin varovainen olkapäiden kanssa, nousevat hieman. Sen jälkeen sama jätkä veti ylätaljaa ihan päin persettä. Siitä se sitten lähti mumisten että kaikki täälläkin tekee väärin liikkeet, ja meni muita taas neuvomaan. Jalkaprässissä myös veti siten että hyvä ettei polvet hajonnut, kun suoristi polvet niin pirusti yli että pahaa teki katsoa.

Itseäni huvitti tämän "asiantuntijan" komentti, enkä muuta osannut sanoa takaisin kuin että ei maailma parannu jos teen hieman väärin, enkä tätä salitouhua mitenkään tosissaan ota. Ja hyvin on lihasta ja voimaa kertynyt "väärällä" tekniikalla!:puntti:

Jos olkapäitä haluat treenata, niin kannattaa kylläkin jättää liike vajaaksi ylhäältä eikä alhaalta. Suosittelen laskemaan siis pystypunnerrukset ihan rintaan tai vähintäänkin leukaan asti (tai jos teit käsipainoilla niin sitten niin alas kun menee).

riippuu varmaan ihan mitä hakee. liikelaajuutta/venytystä lopussa jos laskee alas ja aukaisee myös rintarankaa, vai sitten staattista pitoa lopussa(kun jää korvientasoon) josta punneretaan räjähtävästi taas ylös.

Eilen ku menin salille niin siinä salin ulko-oven vieressä olevilla penkeillä oli pari kaveria viettämässä aikaa, niin sitte ku kävelin siitä ohi niin yks niistä kavereista tokas vaan että "Jaah, onko Haba-Hartikainen salille menosa" Entiiä sitte oliko kehu tai vittuilua, mutta kehuna sen otin :)

Eilen ku menin salille niin siinä salin ulko-oven vieressä olevilla penkeillä oli pari kaveria viettämässä aikaa, niin sitte ku kävelin siitä ohi niin yks niistä kavereista tokas vaan että "Jaah, onko Haba-Hartikainen salille menosa" Entiiä sitte oliko kehu tai vittuilua, mutta kehuna sen otin :)

Vittuilua. :DD

Otin eilen Apulannan Sipeltä forkkuun nimmarit ja se sano että "iso lihas!". Aivan loistavaa, festarien kokokohta :D

Se olikin sitten ainoa mikä juhannuksesta jäi käteen :jahas:

Joku randomi keski-ikäinen naishenkilö heitti luokkaristeilyllä hississä kommentin "ethän sä mahdu tänne sun leveiden hartioittesi kanssa" :D Vasen käsi oli huomaamatta jotenkin ovien välissä ja ne eivät menneet kiinni. Voi kunpa itekin näkisin itteni jotenkin salillakäyneenä...

Ainiin juhannuksena kuulin myös 3 eri ihmiseltä kommentin "ootko sä käyny salilla?" En tiedä ottaisinko tuon kohteliaisuutena vaiko vittuiluna :jahas:

Ja vielä jussina eräs vanha ylä-asteelta tuttu muija koitti hauista ja sano "missä se kaikki löysä tästä on mitä oli sillon ennen?" Jotain posiitiivista sitten edes :)

Suositut

Back
Ylös Bottom