Parhaat huomautukset

"Sä näytät ihan Timo Jutilalta nykyään"
Tuli ekaa kertaa bulkattua kunnolla pari kuukautta... Ja nyt dietille vaikka olikin ehkä isoin kohteliaisuus mitä mies voi saada:rock::puntti:

Minä: "Miks oot noin hiljaa?"
Kaveri: "No ei sulle uskalla sanoo mitää"

Kaveri heitti siis läpällä. Hyvät nauruthan tuosta sai :D

"Sä näytät ihan Timo Jutilalta nykyään"

juti.jpg

Tähän tyyliin?

Eipä ole kuittaluja kuultu. Paskan vertaa. Johtuneen varmaan siitä kun osa luokkalaisista hieman karttaa/pelkää, ja näyttää olevan helvetisti kateutta ilmassa (mm puolet luokasta rupes käymään puntilla, ja puhumaan potailusta kun omapaino ponnahti lukuvuoden alusta +15kg) Sitten taas toisella puolta kylää entisen yläkoulun lukiossa puhutaan helvetisti seläntakana :hyvä: . Sehän meni niin että paskaa puhuvat ne, joita vituttaa olla huonompi? :rolleyes: Ja mitä noita muutamien "huomautuksia" luin, niin taitaa vaan immeiset vaan piilovittuilla, etenkin jos henkilö on ns, hardgainer :D

mopo keulii :D

Eh, penkkimakseista kukaan ole puhunutkaan :david:. Ja puhun nyt potailusta enkä voimanostosta, jossa painonnousu on pikemminkin läskiä. Tästä tuleekin mieleen yks iso kaveri +90kg. Penkkas 80kiloa ja naureskeli mun 60kilon sotilaspenkki sarjoille. Pidin n, 3viikon kapean penkin kokeilun, ja nostin 80kiloa kapealla sotilaspenana. Se siitä "egoilusta" :jahas:

Joo ja sitä voit miettiä kuinka paljon tuosta 15-kilosta on lihasta, jos penkki on tosiaan sen 80kg, olipa vaikka kapealta ja päälläseisten. Jos vähänkään on yläkerrassa lihasta niin penkki on jotain muuta kun 80kg, vaikka treeni olisi kuntopiiriä.

Paskin selitys mitä olen kuullut heikkouden tiimoilta.

Ja tämä 90 kg sen takia kun itse penkkaat sen verran? ;) Omasta mielestäni 150 alkaa olemaan melko kunnioitettava lukema.

Ja osasta 150 kg penkkaajista ei näy kyllä mitenkään ulospäin että käyvät salilla. Vähän saattaa olla turvonnut kroppa, mutta vaatteet päällä tiedä onko läskiä vai ei :)

Ja osasta 150 kg penkkaajista ei näy kyllä mitenkään ulospäin että käyvät salilla. Vähän saattaa olla turvonnut kroppa, mutta vaatteet päällä tiedä onko läskiä vai ei :)
Tää on kyllä niin totta :D . Leveästä hartiatasosta/selästä ja paksuista kintuista sen yleensä huomaa kuka käy salilla. Tosin enemmän on niitä 120kg penkkaajia nähty, jotka kävelee banaanit kainalossa yläkroppa keikkuen :)

Tää on kyllä niin totta :D . Leveästä hartiatasosta/selästä ja paksuista kintuista sen yleensä huomaa kuka käy salilla. Tosin enemmän on niitä 120kg penkkaajia nähty, jotka kävelee banaanit kainalossa yläkroppa keikkuen :)

Mut hei sä oot sentää saanu +15kg painoo lukuvuoden alusta, ni susta näkee ainaki että käyt salilla. Ja ihmiset näin yleensäkin karttaa/pelkää puntilla kävijöitä.

ps. :rolleyes:

Jos on lyhyt ja siro vartaloinen niin kuin itse niin ei vaatteet päällä huomaa että käy salilla vaikka tuolla 150 tehtiin 6 aikoinaan vähän pulluukana. Tietenki jos laittaa jonku tiukan t-paidan niin huomaa mutta pitkähiasila niin ei mitään.
Täällä päin jokaisella punttaajalla on melonit kainaloissa...

Tuolla minäkin koitan näyttää sen että edes huomaisi että tuo salilla käy :D

Omalla salilla käy antimelonikainalomies, jolla ois kyllä täydet "oikeudet" olla melonit kainaloissa. Kädetki on kuin kaks ratapölkkyä.

Back
Ylös Bottom