Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Silloin kun oli lihavampi ja oli manboobsit juttelin ukkini kanssa laihduttamisesta. Ukki sanoi että ei sun tarvii enää kuin pari kiloa tiputtaa. Sanoin että kyllä pitää tosi paljon enemmän, että lähtee nää tissit pois. Ukki siihen: Ei noi saa lähteä pois. Tollaset kasvaa kun nostaa painoja.

Mitä helvettiä:hyper:

On se hauskaa kuulla kun pappa sanoo itseään pillikädeksi kun itselle ei mee hartioista papan pilkkihaalarit. :lol2:

Kyllä mun mielestä pitää penkata vähintään 150kg ennen kuin tuloksella kehtaa ruveta huutelemaan. Eikä silloinkaan, jos elopainoa on penkkaajalla 120kg.

Täytyykö sitä nyt koskaan ruveta huutelemaan vaikka penkkaa mitä. Itsensä parantamisesta on kyse ja tavoitteet ovat hyvin henk.kohtaisia.

multa kysyttii kerran tosi alkuvaiheil jotai että
se: paljo nostat penkistä
mä: varmaa 70 (en ny muista tarkkaa)
se: eli onko ne kaikki painot
mä: ei oo ei varmaa kukaa jaksa kaikkii nostaa
se: joo mä arvasin:hyper:

ei ny iha sanatarkallee noin mut melkee pointti oli sama

Pukkarissa: Paljo sä oikee käyt salilla? Meinaa siistit lihakset sulla!:wtf: Olin onneni kukkuloilla sen jälkee ja menin sanattomaks. Mun pienet lihakset on siistit!!!COOL:hyper:
Salikaveri: Kerroin sille että alotin dieetin, niin hän kohteliaasti kertoo, että -ethän sä oo ku vähän pullukka :rolleyes: jes...haha:D nooh kohta en oo:puntti:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hammaslääkärissä ottivat viisaudenhampaan irti ja hoito-ohjeeksi sain "tänään ei sitte saa mennä salille", enkä ollut puhunut mitään harrastuksestani. Tuli hyvä mieli :)
Aiemmin kun otettiin röntgenkuvat niin se pömpeli ei tahtonut millään liikkua kun hartiat otti vastaan, kauhea säätäminen ja mua hymyilytti:puntti:

Hammaslääkärissä ottivat viisaudenhampaan irti ja hoito-ohjeeksi sain "tänään ei sitte saa mennä salille", enkä ollut puhunut mitään harrastuksestani. Tuli hyvä mieli :)
:
Viikko sitten sama.

Tuli käytyä eilen työhaastattelussa, jutusteltii siinä sitte ja lähin kotia. Johtaja meni juttelee sukulaiselle et suositteleeko mua sinne jne. Sukulainen sano '' et tottakai kannattaa ottaa jos haluut ahkeran ja ''voimakkaan'' kaverin tänne duunii'' johtaja oli sit vastannu et '' joo ihan asialliselta kaverilta vaikutti, joo katoinki ku se tuli tosta mun ovesta sisää et perkele. :D Kannatti laittaa nahkarotsi päälle, tuo nähtävästi kokoa lisää :D Ainii, sain paikan :P!

Tänään uimahallin saunassa eräs keski-ikäinen mies pyysi näyttämään lapojeni liikkeen, sillä hänellä itse lapojen liike oli alentunut vamman seurauksena. Kovasti ihmetteli laajoja liikeratojani ja kysyi mitä noi mötikät selässäni ovat viitaten supistuviin lihaksiini. Teki hyvää tämmöiselle kynäniskalle.

Ja tähän sattumukseen ei liity (toivon mukaan) mitään homoeroottista latausta :pano:

Tänään uimahallin saunassa eräs keski-ikäinen mies pyysi näyttämään lapojeni liikkeen, sillä hänellä itse lapojen liike oli alentunut vamman seurauksena. Kovasti ihmetteli laajoja liikeratojani ja kysyi mitä noi mötikät selässäni ovat viitaten supistuviin lihaksiini. Teki hyvää tämmöiselle kynäniskalle.

Ja tähän sattumukseen ei liity (toivon mukaan) mitään homoeroottista latausta :pano:

Toivossa on hyvä elää. Tuskin se ainakaan sun lapoja tuijotti :D

Toivossa on hyvä elää. Tuskin se ainakaan sun lapoja tuijotti :D

ngbbs4bd537f2c381d.jpg

"Näytätkö minulle lapojesi liikkeen?"

Vittu että hajosin tuomaksen postille :D

Jooh.. Perus ihmisille ei oikeen mee jakeluun, kun sanoo että "laihutan nyt, että voin sitte nostaa painoo taas vähän."
Eräskin kovin urheilullinen kaveri, kuka puntannu 6 vuotta sanoo aina "mikset voi vaan pysyy tossa?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom