Kyllä mun mielestä pitää penkata vähintään 150kg ennen kuin tuloksella kehtaa ruveta huutelemaan. Eikä silloinkaan, jos elopainoa on penkkaajalla 120kg.
+1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mun mielestä pitää penkata vähintään 150kg ennen kuin tuloksella kehtaa ruveta huutelemaan. Eikä silloinkaan, jos elopainoa on penkkaajalla 120kg.
Täytyykö sitä nyt koskaan ruveta huutelemaan vaikka penkkaa mitä. Itsensä parantamisesta on kyse ja tavoitteet ovat hyvin henk.kohtaisia.
No vielä vaikeampaahan se on pitkän miehen näyttää lihaksikkaalta vaatteet päällä, ja oikeastaan tekijöitä tähän on yhden sijasta jopa kaksi.Jos on lyhyt--
Ne on appelsiineja, eikä mitään banaaneja :D
Viikko sitten sama.Hammaslääkärissä ottivat viisaudenhampaan irti ja hoito-ohjeeksi sain "tänään ei sitte saa mennä salille", enkä ollut puhunut mitään harrastuksestani. Tuli hyvä mieli
:
Tänään uimahallin saunassa eräs keski-ikäinen mies pyysi näyttämään lapojeni liikkeen, sillä hänellä itse lapojen liike oli alentunut vamman seurauksena. Kovasti ihmetteli laajoja liikeratojani ja kysyi mitä noi mötikät selässäni ovat viitaten supistuviin lihaksiini. Teki hyvää tämmöiselle kynäniskalle.
Ja tähän sattumukseen ei liity (toivon mukaan) mitään homoeroottista latausta
Toivossa on hyvä elää. Tuskin se ainakaan sun lapoja tuijotti :D
Kämppis vähän aikaa sitten: "Sullahan menee toi salitreeni ihan hukkaan, kun syöt noin paljon."