Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tänään uimahallin saunassa eräs keski-ikäinen mies pyysi näyttämään lapojeni liikkeen, sillä hänellä itse lapojen liike oli alentunut vamman seurauksena. Kovasti ihmetteli laajoja liikeratojani ja kysyi mitä noi mötikät selässäni ovat viitaten supistuviin lihaksiini. Teki hyvää tämmöiselle kynäniskalle.

Ja tähän sattumukseen ei liity (toivon mukaan) mitään homoeroottista latausta :pano:

busted!

Ite oon aina ollu naru ja tuun varmaan aina olemaan niimpä olin todella sekaisin kun tuli positiivista palautetta peräti lääkäriltä:rock::jahas:

Joidenkin ihmisten muisti jaksaa hämmästyttää. "Sinähän olet laihtunut ihan mahdottomasti kun viimeksi keväällä vai oliko se kaksi vuotta sitten nähtiin!" Tämän sanoi ihminen, jonka näkökulmasta olen tuttavan vävy, ja jonka olen tietääkseni nähnyt vain kerran aiemmin. Mutta kiva jos huomataan.

Yleisin huomautus on "hahhah hoo hoo waah waah heh!" ja sen sanoo vaimo. Viimeksi tämä tuli kun katselin etureisiä ja selitin että katso, tässä on monta lihasta, olen ajatellut aiemmin että niitä on vaan yksi edessä ja toinen takana. Sitä edellinen tuli kun venytin sormia varpaisiin, joka onnistui kun vähän fuskasin ja nostin peukkuvarpaat ylös. Olivat kai sitten huvittavat varpaat.

Lääkäri heitti taas vakiot kun otin paidan pois. Niin sähän käyt salilla ja teki käsillään penkkipunnerrusta imitoivaa liikettä.
Aina sama, jotenkin huvittavaa kun se tekee aina sen pumppauksen. Ja lihaskunto on kuulemma hyvä, no on saatana syytä ollakkin.

"ootko laihtunu" kysy yks tuttu. painoa tullu 7 - 8 kg lisää, siitä kun viimeks nähty että olisko sitten vaan hartiat tai perse levinny :D no ainaki jotai tapahtunu

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaveri sanoi: Miten paljon aiot vielä käydä salilla, oot jo ihan sika lihaksikas..

Joo, otin kyllä ton ihan vittuiluna koska en todellakaan ole lihaksikas. Hauistakin kehui vaikka se on levossa vähäiset 35,5cm ja jännitettynä 38cm. Eli ihan ruikuli ja en ymmärrä missä se näki lihasta

Kaveri sanoi: Miten paljon aiot vielä käydä salilla, oot jo ihan sika lihaksikas..

Joo, otin kyllä ton ihan vittuiluna koska en todellakaan ole lihaksikas. Hauistakin kehui vaikka se on levossa vähäiset 35,5cm ja jännitettynä 38cm. Eli ihan ruikuli ja en ymmärrä missä se näki lihasta

salilla käymättömän normijampan näkökulmasta tuo on kyllä ihan suht mukava haukkari.. tuskmipa ihan vittuiluna tarvii ottaa -.-

toisaalta normijampallaki voi olla hyvinki 38cm hauis...
nojoo huomautuksia: "ootko lihonnu?" , "helvetimoine pötsi sulle kasvanu" Että tämmöstä..

Vanha tuttu, jonka viimeksi näin puoli vuotta sitten, sattui samaan kahvilaan minun kanssa. Aikamme siinä juttelimme kunnes tämä oikein viehättävä neito rohkeni kysyä, "Oletko alkanu muuten kulkemaan salilla? Oot jotenki isompi nytten". Noh tottahan tuo on. Niin eikä tällä kyseisellä henkilköllä ollut minkäälaista tietoa saliharrastuksestani. Tuntui hyvältä kerranki saada tuollainen kommentti, kun nuo tahtovat muuten olla aika harvassa. Mistähän sitten johtuis :jahas:

Tänään sattui myös sellainen tilanne, että salin oven avattuani huomasin vanhemman naisihmisen tulevan juuri salilta pois. Totta kai avasin oven ja pidin sitä auki jotta mummeli saa rauhassa astua ulos. Ja voi sitä kohteliaisuuksien määrää jota sain kuulla! Tämä lämmitti oikeastaan enemmän kuin tuo ylempi tapaus. Tosi hyvälle mielelle tulin tuosta, sillä ihmiset yleensä ainoastaan vain tylysti mulkaisee ja pitää varmaan outona jos sattuu olemaan kohtelias tai huomaavainen. Pieniä asioita, mutta nämä pelastavat helposti huononki päivän.

tänään kävi kossi(11v) hakeen siedätys piikin vaihteeksi olkapäähän ja oli hoitaja kovasti ihmetellyn pojun hauiksia kun ovat kasvaneet :) pientä kuntopiiriä pitänyt pojalle silloin tällöin eli mun ansiota ja helvetin ylpee :rock:

Vanha tuttu, jonka viimeksi näin puoli vuotta sitten, sattui samaan kahvilaan minun kanssa. Aikamme siinä juttelimme kunnes tämä oikein viehättävä neito rohkeni kysyä, "Oletko alkanu muuten kulkemaan salilla? Oot jotenki isompi nytten". Noh tottahan tuo on. Niin eikä tällä kyseisellä henkilköllä ollut minkäälaista tietoa saliharrastuksestani. Tuntui hyvältä kerranki saada tuollainen kommentti, kun nuo tahtovat muuten olla aika harvassa. Mistähän sitten johtuis :jahas:

Tänään sattui myös sellainen tilanne, että salin oven avattuani huomasin vanhemman naisihmisen tulevan juuri salilta pois. Totta kai avasin oven ja pidin sitä auki jotta mummeli saa rauhassa astua ulos. Ja voi sitä kohteliaisuuksien määrää jota sain kuulla! Tämä lämmitti oikeastaan enemmän kuin tuo ylempi tapaus. Tosi hyvälle mielelle tulin tuosta, sillä ihmiset yleensä ainoastaan vain tylysti mulkaisee ja pitää varmaan outona jos sattuu olemaan kohtelias tai huomaavainen. Pieniä asioita, mutta nämä pelastavat helposti huononki päivän.

Eniten kyllä lämmittää mieltä juuri nämä spontaani kehut, jotka tulevat sellaisilta henkilöiltä, ketkä eivät tiedä sitä, että käy salilla.

Olin tänään temppuilemassa leuanvetotangolla puistossa, kun kaksi pikkujätkää käveli ohi.

Pikkukundi1: "Kato, toi mies on aika vahva."
Pikkukundi2: "Ei se oo mies, se on poika."

Ikää on kuitenkin se vajaa 24 vuotta.

Suositut

Back
Ylös Bottom