Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eipä ole kuittaluja kuultu. Paskan vertaa. Johtuneen varmaan siitä kun osa luokkalaisista hieman karttaa/pelkää, ja näyttää olevan helvetisti kateutta ilmassa (mm puolet luokasta rupes käymään puntilla, ja puhumaan potailusta kun omapaino ponnahti lukuvuoden alusta +15kg) Sitten taas toisella puolta kylää entisen yläkoulun lukiossa puhutaan helvetisti seläntakana :hyvä: . Sehän meni niin että paskaa puhuvat ne, joita vituttaa olla huonompi?Ja mitä noita muutamien "huomautuksia" luin, niin taitaa vaan immeiset vaan piilovittuilla, etenkin jos henkilö on ns, hardgainer :D
Eh, penkkimakseista kukaan ole puhunutkaan. Ja puhun nyt potailusta enkä voimanostosta, jossa painonnousu on pikemminkin läskiä. Tästä tuleekin mieleen yks iso kaveri +90kg. Penkkas 80kiloa ja naureskeli mun 60kilon sotilaspenkki sarjoille. Pidin n, 3viikon kapean penkin kokeilun, ja nostin 80kiloa kapealla sotilaspenana. Se siitä "egoilusta" :jahas:
Mun mielest pitää kyl penkkaa päälle 90 kg et ansaitsee kateellisii katseita.
Ja tämä 90 kg sen takia kun itse penkkaat sen verran? ;) Omasta mielestäni 150 alkaa olemaan melko kunnioitettava lukema.

Tää on kyllä niin totta :D . Leveästä hartiatasosta/selästä ja paksuista kintuista sen yleensä huomaa kuka käy salilla. Tosin enemmän on niitä 120kg penkkaajia nähty, jotka kävelee banaanit kainalossa yläkroppa keikkuenJa osasta 150 kg penkkaajista ei näy kyllä mitenkään ulospäin että käyvät salilla. Vähän saattaa olla turvonnut kroppa, mutta vaatteet päällä tiedä onko läskiä vai ei![]()

Tää on kyllä niin totta :D . Leveästä hartiatasosta/selästä ja paksuista kintuista sen yleensä huomaa kuka käy salilla. Tosin enemmän on niitä 120kg penkkaajia nähty, jotka kävelee banaanit kainalossa yläkroppa keikkuen![]()

^miks yleistät? 62kg->81kg. Rasvat noussu 5-10%
Ja ihmiset näin yleensäkin karttaa/pelkää puntilla kävijöitä.
ps.![]()

Ja osasta 150 kg penkkaajista ei näy kyllä mitenkään ulospäin että käyvät salilla. Vähän saattaa olla turvonnut kroppa, mutta vaatteet päällä tiedä onko läskiä vai ei![]()
Täällä päin jokaisella punttaajalla on melonit kainaloissa...
Kyllä mun mielestä pitää penkata vähintään 150kg ennen kuin tuloksella kehtaa ruveta huutelemaan. Eikä silloinkaan, jos elopainoa on penkkaajalla 120kg.Mun mielest pitää kyl penkkaa päälle 90 kg et ansaitsee kateellisii katseita.