Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Suuniteltiin tänään koulussa taloa ja mietittiin minkä levyinen ovi saunaan laitettaisiin. Joku totesi siihen että 60-70cm riittää hyvin. Tähän eräs toinen vastasi etä "ei me niin kapeeta ovea voida laitta, sittenhän billmaier ei mahtuisi siitä läpi, tarvitaan vähintään metrin leveä".

"Oot niin iso ettet voi tulla sohvalle, kun muittenkin tarvis mahtua." Tämä kaverin suusta pisti vähän naurattamaan, kun painoa mulla ei paskaakaan ja lihaksia vielä vähemmän.

Työpaikan puntilta pukukopeille kävellessä tuli firman henkilöstöravintolan tytöt vastaan ja vihelsi perään.

Olin työkavereiden kanssa pitkästä aikaa iltaa viettämässä jokunen viikko sitten. Töissä käyn opiskelujen vuoksi melko harvoin ja päällä on aina vähintään huppari. Nyt illanvietossa päällä oli lyhythihanen kauluspaita ja parilta kaverilta tuli kommenttia:
-"Vittu hirveet noi rantapantterin haulikot!"
-"Mä oon aina pitäny sua ihan naruna, mutta voi vittu, ihan jäätävät haulikot!"

Tyttöystävän kanssa kun muisteltiin alkuaikoja jolloin olin 2 vuotta istunut koneella ja se kyllä näkyi kropasta. Nyt kumminkin paljon paremmassa kunnossa, alkaa jopa lihasta olemaan ja näkymään kun rasvat alhaalla mutta muija sanoo että ei huomaa oikeestaan mitään eroa ja että onhan se kiva kun yritän kasvattaa lihaksia:jahas: No antaa ainakin treenimotivaatiota:D:whip:

Pudotin oman kehonpainon 145kilosta 95 kiloon ja raakapenkin 255kilosta 200kiloon siinä samalla! Treenasin vuoden kovempaa kuin koskaan ennen! 5-7 aerobista/vko 5salia/vko. Tätini näki minut tuon vuoden jälkeen, sanoi ensimmäiseksi: herranjumala, etkö ole jaksanut käydä enää salilla :0
Silloin hajotti! Toinen myös! Painoin sen 140kg ja hävisin wpc:n EM-kisoissa hopeaa, paikallislehdessä oli juttu! Seuraavana päivänä naapurin ukko tuli juttelemaan nurmikon ajon yhteydessä, ettei ole tiennytkään minun käyvän salilla, kunnes näki lehtijutun :0 jälleen hajalla...

Pudotin oman kehonpainon 145kilosta 95 kiloon ja raakapenkin 255kilosta 200kiloon siinä samalla! Treenasin vuoden kovempaa kuin koskaan ennen! 5-7 aerobista/vko 5salia/vko. Tätini näki minut tuon vuoden jälkeen, sanoi ensimmäiseksi: herranjumala, etkö ole jaksanut käydä enää salilla :0
Silloin hajotti! Toinen myös! Painoin sen 140kg ja hävisin wpc:n EM-kisoissa hopeaa, paikallislehdessä oli juttu! Seuraavana päivänä naapurin ukko tuli juttelemaan nurmikon ajon yhteydessä, ettei ole tiennytkään minun käyvän salilla, kunnes näki lehtijutun :0 jälleen hajalla...

Koko ketjun paras postaus :D

Aika jäätäviä :D

Exän edessä otin paidan pois, sano "huomaa että oot taas alkanu käymää salilla; )"
Pidin siis pari kuukautta tossa taukoo koko touhusta... teki kyl toi kommentti hyvää. :D

Kaverille(mies) alotin kertomaan jäätävää kuittausta duunista työkavereilta saatua, ja alotin "työkaverit aina kuittailee mun pituudesta,"
Kaveri keskeytti "mut eihä se haittaa ku oot tommone vähä skrodempi"

Jumalauta ku tuli hyvä fiilis :) ja siis kyseessä ala jossa fyysisellä koolla on jossain määrin merkitystä..

Ja duunissa teinityttö "kyl mä tiiän et noi sun hihat on topatut"
Vastaa en väittäny mut ite tiiän että ei ne ole niin pakko oli ottaa toi kehuna. :D

Viikonlopun perhejuhlissa mummu nappasi ojentajasta kiinni ja kysyi: Kuinkas monta sataa kiloo sä näillä nostat? Menin vähän lukkoon ja sanoin vaan että jaa a :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ilmottaudun uudeks tälle palstalle.
koulussa jänniteltiin haboja kilvalla (kuulostaa ihan helvetin typerältä, no joo ehkä oliki :D) ja rupes tulee sitä 'ei helvetti miten tää onnäi iso' ja peura autonvaloissa :eek: ilme päälle.
olihan se ihan mukava kuulla ja varsinki ku treeniä ERITTÄIN vähän takana :)

"oot levinny ihan vitusti!"
"kiitos, onhan tuolla salilla tullu taas pitkästä aikaa käytyä."
"siis oot ihan saatanan lihava nykyään!"

:piis:

Eräs tyttö: Sä näytät aika keharilta

Hän luuli kuulemma, että kehari tarkoittaa kehonrakentajaa :dance:.
Minä olen kyllä vielä tällänen vinkuheinä, joka nyt ei kehonrakentajalta näytä millään...

Entinen valmentaja sanoi, että "näyttää tarttuvan tuo massa suhun ihan hyvin"
Muutama viikko sitten näin myös entisen fysiikkavalmentajan salilla ja sekin sanoi, että "Ei helvetti, että oot kuivassa kunnossa. Paljonko on rasvat nykyään?"
Veli alkoi myös vittuilemaan toiselle veljelleni ja tuo tuo vittuilun kohteena ollut veli sitten sanoi, että "vittuile Gerrardille välillä, eläkä aina mulle", johon toinen, että "ei taida nykyään enää uskaltaa, kun silläkin alkaa olemaan tuota kokoa sen verran"

Mukavaltahan nuo tuntuu, vaikka hommia tässä olisi vielä aika helvetisti tehtävänä.

useasti tulee huippukysymyksiä, kuten esim. treenaatko sä? tai käytkö salilla jne :D eikö se saatana muka näy? :) juu ei ku synnyin tän näkösenä. hahhah mitä ihmettä ihmiset oikee ajattelee. toinen huippureaktio on ku kaupassa norkoovat teinilikat osottelee ja hihittää seläntakana, kuuluu vaa et hyi! kato tota... jos lämpötila on yli 10 astetta ni oon kiusallaniki tanktopissa joka paikassa :D omasta mielestä oon täysi naru, mutta noi kommentit aina muistuttaa tosiasioista

Viime viikonloppuna mökillä sattu aika hauska tilanne: Siellä nykyäänkin mun paras kaveri jonka kanssa junnuina käytiin yhdessä salilla, jolloin hänkin oli ihan isossa kunnossa junioriksi niin sanoi mulle huoneen toiselta puolelta "voisiks sä olla kokoajan jännittämättä niitä sun hannuja" minä: "ihan tässä vaan lonkeroa juon :) " "munkin pitäis varmaan alkaa taas käymään salilla kun sullakin on noissa hanskoissa kokoa"

Ja selvennykseksi en ole mikään kauhean iso, että teininä esim. olin paljon paremmassa kunnossa, mutta on sitä lihaa nyt sen verran että hanskat on 44 cm tosin rasvaakin on jonkun verran, että joku 41 cm jäis varmaan dietin jälkeen.

Matkahuollossa olin hakemassa n. 50kg pakettia, matkahuollon emäntä toteaa:"Tuossa olis tuo kärry... Toisaalta nuo sun käsivarret näyttää siltä et saat vietyä itsekkin"
Lämmitti mieltä ja ei.. en vienyt kärryllä. :P

Äiti ja avovaimo nyt huomauttelee jotain jatkuvasti, mut niitä en laske "faneiksi". :)

Suositut

Back
Ylös Bottom