Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
homo eroottinen lataus oli tossa yks pv, kaveri jonka kanssa käyn välillä salilla tuli käymään kun tulin himaa reeneistä. Noh suihkusta tulin ja en jaksanut sen enempää pukea joten vedin vaa bokserit jalkaan.

Makoilin lattialla ja jauhoin jotain paskaa emännälle niin kaveri vaan totes viileästi sohvalta että "vittu sun selkä on kasvanu ja noi sun etureidet on helvetin isot" .

Mun mielestä selkä on pieni ja jalat myös mutta tää kaveri onki kunnon RHP joten ehkä pienikin muutos jaloissa näyttää sille isolta.

"Vittu sul on hirvees kunnos noi jalat, sä treenaat ihan vääriä lihaksia!" Ja tänään joku keskikokoisen taistelupanssarivaunun kokoinen jampaa totes salilla "On muuten kaunein etukyykkytekniikka mitä oon nähny". Kyllä lämmitti, meni jalkapäivä kuin siivillä :D

"Kannattais harrastaa jotain oikeeta liikuntaa eikä vaan käydä siellä salilla." sanoi isä. Mitäs oikeaa liikuntaa mä nyt sitten rupeasin harrastamaan.

"Kannattais harrastaa jotain oikeeta liikuntaa eikä vaan käydä siellä salilla." sanoi isä. Mitäs oikeaa liikuntaa mä nyt sitten rupeasin harrastamaan.

Oma faija kanssa samanlainen. Ihmettelee aina miksi en käy lenkillä ja aina kehottaa tekemään jotain aerobista. Ymmärtäähän sen, kun oma ukko on aina ollut hyvässä kunnossa niin lihasten kuin aerobisen osastonkin puolella, että arvostaa ylipäätään hyvää yleiskuntoa. Itsekin olen samaa mieltä, että kyllä ne portaat salille pitää jaksaa nousta hengästymättä.

Kommentteja viimeajoilta:

Puolfaija: "mitä sä oikein käytät?"
Kaveri: "Sun ääniki on madaltunu, sitä ne steroidit teettää"
Toinen kaveri: "Hirveitä tuloksia!"

Pientä taustaa pakko kertoa ennenkuin kertoo itse jutun, eli olen vuoden aikana laihtunut ~32 kiloa.

Tytär käy kerhossa pari kertaa viikossa, ja siellä on Micke-niminen vetäjä. Tytär oli sitten halunnut selittää hänelle jotain (vaimoni oli paikalla, hän tämän minulle kertoi)
Tytär: "Iskä... eiku Micke - blaa blaa blaa"
Vaimo: "Anteeks, se oli vaan innoissaan kun halusi kertoa, ja olettehan te melko saman näköisiä"
Micke: "Joo, ei se mitään"
Tytär: "Joo, te ootte ihan saman näköisiä, paitsi että mun iskällä ei kyllä ole noin isoa mahaa"

Vaimo oli kuulemma ollut pikkasen nolona siinä. Micke oli kuitannut asian olankohautuksella ja todennut, että "Tottahan se on, nykyään." On siis nähnyt meikäläisen ennen ja jälkeen muodomuutoksen.

arvet

Lääkärintarkastuksessa ollessani tänään ilman paitaa lääkäri huomasi raskausarvet selässäni.
"Tuota... Mitäs nuo on? Oletko ollut aiemmin lihavampi?"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tännää kaverien suusta
"Niccessorilla se hauis vaan kasvaa"!
"Paljonko penkki?" johon mä "jotain 130kg luokkaa, kaveri "ei jumalauta sä oot hullu!"
:)

Eilen koululiikassa käsipalloa. No puollustus oli aika vapaa muotoista että taklailla sai aika vapaasti. Itsellehän laji sopi ja pari kertaa pääsin alussa melkein heittämään kunnes joku lätkän pelaaja rysähti selkään. Viis kertaa sain keräillä itteni lattialta, niiden puhtaiden taklausten jäljiltä. Sitten tuli huomattua kaksi toimivaa taktiikkaa päästä heittämään. Toinen oli muiden väistely tai semmoinen puikkelehtiminen sieltä, ja toinen astetta tylympi päälle hyppääminen ja yli heittäminen :) .
Tällä yli heittämisellä alkoi sitten maalejakin tulla ja vastustaja tokasi sitten pelin jälkeen "Aika kimmoisa kaveri oot" . Kyllä tuli puolen vuoden kyykistelyn ja hyppytreenien jälkeen hyvä mieli! (:

kannattaa katsoa dokumentti "bigger,stronger,faster" ni asia hieman valottuu... jopa orkesterissa huilua soittava nainen douppaa :D
ja tästä ei sit saatana kinastella tässä ketjussa koska tää ei oo douppikeskustelu!

En tiedä kuuluuko tänne, mut laitan kuitenki.

Työkaverille kerroin muutama viikko sitten olevani ketoosilla eli en syö hiilareita. Hän kumminki tiesi kertoa että voin kyllä syödä hiilareita niin paljon kun haluan, mutta pitää vaan juoda paljon proteiinia, nii se kuulemma kumoaa hiilihydraatit.

Että näin, eli kaikki ketoiliat hiilareita vaan koneeseen niin paljon ku haluaa ja hera sheikki päälle niin hyvin menee :D :D :D

Työkaverille kerroin muutama viikko sitten olevani ketoosilla eli en syö hiilareita. Hän kumminki tiesi kertoa että voin kyllä syödä hiilareita niin paljon kun haluan, mutta pitää vaan juoda paljon proteiinia, nii se kuulemma kumoaa hiilihydraatit.

Että näin, eli kaikki ketoiliat hiilareita vaan koneeseen niin paljon ku haluaa ja hera sheikki päälle niin hyvin menee :D :D :D

Ei helvetti toihan kuulostaa helpolta. Ei muuta kuin joka jätkä ketoosille sitten :D

Eipä ole kuittaluja kuultu. Paskan vertaa. Johtuneen varmaan siitä kun osa luokkalaisista hieman karttaa/pelkää, ja näyttää olevan helvetisti kateutta ilmassa (mm puolet luokasta rupes käymään puntilla, ja puhumaan potailusta kun omapaino ponnahti lukuvuoden alusta +15kg) Sitten taas toisella puolta kylää entisen yläkoulun lukiossa puhutaan helvetisti seläntakana :hyvä: . Sehän meni niin että paskaa puhuvat ne, joita vituttaa olla huonompi? :rolleyes: Ja mitä noita muutamien "huomautuksia" luin, niin taitaa vaan immeiset vaan piilovittuilla, etenkin jos henkilö on ns, hardgainer :D

Eh, penkkimakseista kukaan ole puhunutkaan :david:. Ja puhun nyt potailusta enkä voimanostosta, jossa painonnousu on pikemminkin läskiä. Tästä tuleekin mieleen yks iso kaveri +90kg. Penkkas 80kiloa ja naureskeli mun 60kilon sotilaspenkki sarjoille. Pidin n, 3viikon kapean penkin kokeilun, ja nostin 80kiloa kapealla sotilaspenana. Se siitä "egoilusta" :jahas:

No mitäs helvettiä nyt voimanoston otat täs puheeksi? Oliko toi joku epätoivoinen puolustus siihen ettei penkistä mene kuin +80kg kevyesti :david: Ja kun tossa mainitsit kuinka muiden saamista kommenteista paistaa piilovittuilu niin sinuna en kovin täpinöissään olisi noista "paskan"jauhajista:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom