Parhaat huomautukset

Kuka ylipäänsä pitää hihatonta t-paitaa baarissa?

Baarissa mulla oli hihaton paita päällä ja tuli joku ihan ikäloppu äijä kysyyn että harrastanko jotain voimisteluu. Eka kerta ku joku ihan ulkopuolinen tulee kyselee mun lihaksista, kyllä sellanen mieltä lämmittää.
Tapahtuikohan tämä mahdollisesti Hotelli Vantaassa tossa marras- joulukuun vaihteessa?

Kuka ylipäänsä pitää hihatonta t-paitaa baarissa?

joo kyllä herättäis myötähäpeää jos moista joutuis kattelemaan.

Mutta omakohtainen tapaus: Vuosien tauon jälkeen käynyt noin 4 kuukautta salilla ja vääntänyt hullun lailla.Kehitystäkin omasta mielestä tullut kohtalaisesti.Tutkailin netistä kalorilaskuria ja kommentoin: " Eihän mun syöminen riitä alkuunkaan,täytyy syödä paljon enemmän jos meinaa saada lihasta."
Vaimo:" Ai onks sun tarkotus saada lihaksia vai?"
Perk... eixsetajuuetmäoonsvartsenekkeri !!!!!

Se ikäloppu ukko saattoi, huom. saattoi, olla myös hetero, jos kirjoittajan profiiliin on luottaminen.

Ei perkele, nythän mun jutulta katos pohja ihan täysi. Ompas nolo tilanne, taidan lähteä tästä nyt posket punasena johonkin muualle pätemään..

*tytöillä saa olla hihattomia*

Tsori.

kyllä hihaton käy miehellekin tietyissä tapauksissa.
..jos näyttää yhtä naiselliselta kuin minä, niin silloin ok?

Mulla ei edelleenkään ole mitään hauskaa kommentoitavaa. Paitsi kerran tuossa männä aikoina baarissa tuli joku vanha salikonkari (vanhempi mies) ensin kyselemään että käynkö salilla, minä notta "joo, vähän". Myöhemmin sitten sattui ulos samaan aikaan röökille, ja varoittamatta kokeili hauistani. Näytti siltä kuin olisi purskahtamassa nauruun. Oli kyllä noloa, sellainen vaivaantunut hiljaisuus kun muutkin paikallaolijat hiljenivät seuraamaan omituista tilannetta. Yritin luontevasti jatkaa jollain keskustelulla maidon hinnasta, mutta ei auttanut. Häpeä seurasi pitkään.

..jos näyttää yhtä naiselliselta kuin minä, niin silloin ok?

Mulla ei edelleenkään ole mitään hauskaa kommentoitavaa. Paitsi kerran tuossa männä aikoina baarissa tuli joku vanha salikonkari (vanhempi mies) ensin kyselemään että käynkö salilla, minä notta "joo, vähän". Myöhemmin sitten sattui ulos samaan aikaan röökille, ja varoittamatta kokeili hauistani. Näytti siltä kuin olisi purskahtamassa nauruun. Oli kyllä noloa, sellainen vaivaantunut hiljaisuus kun muutkin paikallaolijat hiljenivät seuraamaan omituista tilannetta. Yritin luontevasti jatkaa jollain keskustelulla maidon hinnasta, mutta ei auttanut. Häpeä seurasi pitkään.

itseasiassa tuo oli vallan huvittavaa :hyvä:

kyllä hihaton käy miehellekin tietyissä tapauksissa.
Tottakai käy. Ja voihan niitä pitää, oli sitten lihaa tai ei. Tarkoitin lähinnä vain, että kun hiippaillaan vaikkapa baariin hihaton paita päällä, niin lienekköhän välttämättä sopivin asuste. No, lähes kaikki jo varmaan tuosta ymmärtää mitä ajoin takaa. Ei tästä sen enempää.

Itse aiheeseen miulla ei tietenkään sitten ollut mitään kerrottavaa. Jatkakaa.

Kaveri tos alotteli laihista ei mikään lihava mun silmään. No mun muija sono sen muijalle et eihän toi edes ole lihava et onhan tol munkin ukol pientä mahaa eikä viel diettiä tarvi. No kaverin muija siihen että sil nyt onkin niin isot lihakset ni saa olla mahaakin :D Eli kannattaa olla edes vähän lihasta niin saa olla rauhas läski :hyvä:

"Ei sulla varmaan ees seiso ku popsit niitä nappeja" :jahas:

...

" Lopeta jo niiden mömmöjen ottaminen. Paisut kuin taikina!" - äiti. (mömmöt=palautusjuomat)

Koulusta oli 2kk harjoittelujakso, jonka aikana päätin vetää kesää varten pienen dieetin. Olin ensimmäisen päivän aamuna kahvilla lukemassa lehteä ja odotin tunnin alkua, kun koulukaveri (40+ mies) istahti samaan pöytään ja hetken hiljaa oltuaan tokas " Etkö oo saanu syödä?"

on kaverilt, mutsil ja systerilt tullu kommenttii " et kyl huomaa et teet fyysistä hommaa ja käyt siellä salilla " :D tuli hymy hyvin, ja sit oli hyvä systeri heitti
-systeri : sä oot kasvana aika paljon leveyttä viime näkemästä, about (3kk) sit
- mä : no en tiiä sit...jotain mutinaa
-systeri, ja onhan toi mahaki vähä kasvanu, ootko massakaudella ja vedät ruokaa naamaa ku hullu puuroa
- mä : repesin täysin ja sanoin " joo " :D

Salilla yksi nainen sanoin minulle pukkarissa, että sinä treenaat varmaan niihin fitness kisoihin :D. Mä olin ihan, että häh?
Muutama viikko sitten viihteellä eräs toinen nainen koputtaa olkapäähän ja kysyy, olenko niitä fitness kilpailijoita? Hymyä riitti (ja riittää vieläkin) loppupäiväksi. Ja mä olen kyllä omasta mielestä enemmän kuin kaukana fitness kilpailijasta, mutta ilmeisesti sitten kuitenkin jotain on tullut tehtyä oikeinkin :hyvä:.

Eräs tummaihoinen kaveri salilta sanoi tässä jokin aika sitten että "sä taidat pelata jääkiekkoa" sanoin että en pelaa ja kysyin että mistäs niin päättelet. Ni kaveri sano että oot ihan sen näkönen että pelaat ja sulla on samanlainen vartalo. Ja lisäs vielä että en haluais ainakaan että tulisit taklaamaan mua:D

Salilla reippaasti isompi körmy tuli neuvomaan mua uudessa liikkeessä. Ajattelin että ilmeisesti olen jonkin verran salilla käyneen näköinen kun joku pidempään käynyt vaivautuu. En tiedä onko näin, mutta ehkä.

Salilla reippaasti isompi körmy tuli neuvomaan mua uudessa liikkeessä. Ajattelin että ilmeisesti olen jonkin verran salilla käyneen näköinen kun joku pidempään käynyt vaivautuu. En tiedä onko näin, mutta ehkä.

Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu. :david:

Back
Ylös Bottom