Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu.
Kannustavaa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu.
Niin, sekavaa eikö :piis:Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu.
Samaa mieltä.Kannustavaa....
Näin se joskus mielestäni on, ja harmillista se oli joskus nuorempana kun yritti innostua. Ehkä valitsin väärät salit missä kokeilla Yksi taisi meinaan olla aika UG hikisali, ei kovin lämmin vastaanotto.No joo, olen kyllä itse ainakin huomannut, että niitä, jotka selkeesti vaan remputtelee salilla muuten huvikseen ei sillä tavalla mennä neuvomaan, kun taas selkeesti jotain järkevää tekeviä neuvotaan.
-Sitten joku manne tuli sanomaan että mennään salille niin katotaan kummalta nousee enemmän.
:hyvä:haha tosta tuli mieleen ku yks mun luokkalainen poika aina kyseli multa mun sillosen poikaystävän penkkituloksia ja sit kerran se vaan lähetti sellasen tekstarin et vaikka mun poikkis nostaakin enempi penkistä ku se, niin se silti sais sen maihin millon vaan :D
oli hieman sellanen wtf-olo :D:D
Vedä samalla kova jalkatreeni, että jalatkin saavat kehuja. :DKaverit sano koulussa et oot ottanu massaa ylä kroppaan. No voihan se olla kerta penkki tuloskin on noussu aikas hyvin plus viime viikolla napsahti Coc2# kiinni molemmilla käsillä. Antaahan tommone lisä motivaatiota ja koulun jälkeen vedänki reilu parin tunnin treenin. Ja sit kunnolla ruokaa naamariin.
no tuli sitten vähä pukuhuoneessa luokkalaisilta kommentia :"oho on käyny puntilla" tai jotainMitenkä teiän tuttava / kaveripiiri on ottanut mahdollisen "kasvamisenne" puheeksi kommentoinut / kehunut? Perussuomalainen lajista tietämätönhän ei vahingossakaan sano mitää positiivista mallia "Onpas sulla patti kasvanut, on ilmeisesti ruokavalio kohdallaan ...". Itse olin tuossa muutama päivä sitten saunaillassa ja siellä oli porukkaa joka ei välttämättä ole mitään hyviä kavereita vaan ihan tuttuja. Yksi sitten tuojotteli hetken lauteilla melkoisessa kännissä ja tokaisi "Hei onks sulla pää pienentyny". Naurattaa kylla vieläkin. Muissa lajeissa voidaan kyllä sanoa, että "onpas sulla tuo kakkossyöttö kehittynyt" tai "loistava ranneveto sulla" jne. Varsinkin saunailloissa törmää vähänväliä heittoihin "hei ! mitä sä noilla lihaksilla teet" tms. ja aina tietysti pitää olla kännissä.
Onko muut törmänny vastaavaan vai onko meikäläisen lähipiiri vaan tämmönen ...
Kaverit sano koulussa et oot ottanu massaa ylä kroppaan. No voihan se olla kerta penkki tuloskin on noussu aikas hyvin plus viime viikolla napsahti Coc2# kiinni molemmilla käsillä. Antaahan tommone lisä motivaatiota ja koulun jälkeen vedänki reilu parin tunnin treenin. Ja sit kunnolla ruokaa naamariin.
Lyhennä ne treenit tunnin pitusiks ni kehityt viel paremmin. Alkaa menee jo liian rankasti kataboliseks se reeni jo sen tunnin jälkeen. Välttämättä jos parin tunnin treenejä haluat vetää niin vedä edes palkkari siinä tuntien välissä.
Lämmittely 20min ja 1h kova treeni aika jees.
Kyl.joo oli kyl ihan fiksu kommentti...