Parhaat huomautukset

No joo, olen kyllä itse ainakin huomannut, että niitä, jotka selkeesti vaan remputtelee salilla muuten huvikseen ei sillä tavalla mennä neuvomaan, kun taas selkeesti jotain järkevää tekeviä neuvotaan. Tiedän moniakin jotka vuosikaudet on pyllistyskyykkyä tehneet, mutta kukaan ei oo käyny kommentoimassa, itelle kyllä kommenttia sitten tulee :D

Wanha pappa salilla jonkun aikaa tuijoteltuaan tokaisi: "Sinä se vaan noita painoja lisäilet!"'

Hauskimmat nootit tulee kuitenkin yöelämästä:

Istuin t-paita päällä pyödässä ja turisin kavereideni kanssa, kunnes joku tuntematon gentlemanni huudahti:

"Taidat jätkä salilla käydä!? Paljo penkki!??"

Samaisella reissulla meinasi myös tappelua tulla tiskillä, kun joku pipopää alkoi tönimään kahta naispuolista kaveriani. Menin sitten väliin ja käytiin seuraava keskustelu:

"Mitä vittua jätkä teet vittu! Hyvä siinä pullistella ootko käyny salilla vähä!? Taitaa olla kaikki liha tuossa hauiksessa eikä alapäässä mitään! VITTUUUUU! "

Osoitinpa sitten kaverin mahaa ja sanoin että olet sinä tainnu keskittyä tuohon mahalihakseen enemmänkin :D . Tämän jälkeen käänsinkin selän ja olin kuulevinan vielä jonkinlaista louskutusta parin minuutin ajan :david:

Mä alottelin lämmittelyn juoksumatolla. Siinä on 2 mattoa vierekkäin, ja joku äijä juoksenteli siinä toisella. Pistin koneet käyntiin ja kävelin siinä sen puol minuttia kunnes hokasin että käyn vessassa tässä välissä. Pistin koneet kiinni ja lähdin vessaan, ni kaveri sanoo mulle että "sähän pitkän lenkin teit". Pikkasen repeilin :D

Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu. :david:
Niin, sekavaa eikö :piis:
Kannustavaa....
Samaa mieltä.
Ei nyt sitä tarkoita että aina näin, mutta tapauksia olen nähnyt. Katsotaan lähinnä alaspäin, ja siihen jäi ensimmäinen yritykseni ruveta salilla käymään 3-4 vuotta sitten. Onneksi nykyään rullaa.
No joo, olen kyllä itse ainakin huomannut, että niitä, jotka selkeesti vaan remputtelee salilla muuten huvikseen ei sillä tavalla mennä neuvomaan, kun taas selkeesti jotain järkevää tekeviä neuvotaan.
Näin se joskus mielestäni on, ja harmillista se oli joskus nuorempana kun yritti innostua. Ehkä valitsin väärät salit missä kokeilla :) Yksi taisi meinaan olla aika UG hikisali, ei kovin lämmin vastaanotto.

Laitetaanpas tänne jotain. Naispuolista kommenttia:

-Vstaotteella on niin isot lihakset. :lol2:

-Näytät ihan Herkulekselta.

Miespuolista:

-Ainakin 3-5 kertaa päivässä minulta kysytään paljon penkki.

-Sitten joku manne tuli sanomaan että mennään salille niin katotaan kummalta nousee enemmän.

-Joku 50 kilonen halus tosissaan tapella miun kanssa. :hyper:

-Sitten joku manne tuli sanomaan että mennään salille niin katotaan kummalta nousee enemmän.

haha tosta tuli mieleen ku yks mun luokkalainen poika aina kyseli multa mun sillosen poikaystävän penkkituloksia ja sit kerran se vaan lähetti sellasen tekstarin et vaikka mun poikkis nostaakin enempi penkistä ku se, niin se silti sais sen maihin millon vaan :D

oli hieman sellanen wtf-olo :D:D

haha tosta tuli mieleen ku yks mun luokkalainen poika aina kyseli multa mun sillosen poikaystävän penkkituloksia ja sit kerran se vaan lähetti sellasen tekstarin et vaikka mun poikkis nostaakin enempi penkistä ku se, niin se silti sais sen maihin millon vaan :D

oli hieman sellanen wtf-olo :D:D
:hyvä:

Aika normaalia, se että ylipäätään toteaa moista mutta että vielä tekstarilla :lol2:

Ei nyt mitään parhaita, koska sellasia en ole montakaan kuullut.

- Kaveri sanoo että näytän ihan alle 55kiloisten kiinalaisuimarilta, kiitos!

- Tänään joku vanhempi mies sanoi salilla, että näytän Schlierenzauerilta, kai tuonkin voi kohteliaisuutena ottaa kun dieetillä ollaan, tai sitten vaan tarkoitti rumaa naamaa:jahas:

Salilla eräs jumppa-asiakas totesi, että hänen mielestään mä sopisin hyvin johonkin fitnesskisoihin! :D Kyllä nauratti! Ei tästä kropasta ihan hetkessä tehtäis fitnesskuntoista...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaverit sano koulussa et oot ottanu massaa ylä kroppaan.:hyper: No voihan se olla kerta penkki tuloskin on noussu aikas hyvin plus viime viikolla napsahti Coc2# kiinni molemmilla käsillä. Antaahan tommone lisä motivaatiota ja koulun jälkeen vedänki reilu parin tunnin treenin. Ja sit kunnolla ruokaa naamariin.:kuola:

Kaverit sano koulussa et oot ottanu massaa ylä kroppaan.:hyper: No voihan se olla kerta penkki tuloskin on noussu aikas hyvin plus viime viikolla napsahti Coc2# kiinni molemmilla käsillä. Antaahan tommone lisä motivaatiota ja koulun jälkeen vedänki reilu parin tunnin treenin. Ja sit kunnolla ruokaa naamariin.:kuola:
Vedä samalla kova jalkatreeni, että jalatkin saavat kehuja. :D

Mitenkä teiän tuttava / kaveripiiri on ottanut mahdollisen "kasvamisenne" puheeksi kommentoinut / kehunut? Perussuomalainen lajista tietämätönhän ei vahingossakaan sano mitää positiivista mallia "Onpas sulla patti kasvanut, on ilmeisesti ruokavalio kohdallaan ...". Itse olin tuossa muutama päivä sitten saunaillassa ja siellä oli porukkaa joka ei välttämättä ole mitään hyviä kavereita vaan ihan tuttuja. Yksi sitten tuojotteli hetken lauteilla melkoisessa kännissä ja tokaisi "Hei onks sulla pää pienentyny". Naurattaa kylla vieläkin. Muissa lajeissa voidaan kyllä sanoa, että "onpas sulla tuo kakkossyöttö kehittynyt" tai "loistava ranneveto sulla" jne. Varsinkin saunailloissa törmää vähänväliä heittoihin "hei ! mitä sä noilla lihaksilla teet" tms. ja aina tietysti pitää olla kännissä.

Onko muut törmänny vastaavaan vai onko meikäläisen lähipiiri vaan tämmönen ...
no tuli sitten vähä pukuhuoneessa luokkalaisilta kommentia :"oho on käyny puntilla" tai jotain
Jotenkin se kuulosti hieman vittuilevalta:jahas: Kaikkee lapsellista ja typerää lähinnä roinapuheita unohtamatta.

Lyhennä ne treenit tunnin pitusiks ni kehityt viel paremmin. Alkaa menee jo liian rankasti kataboliseks se reeni jo sen tunnin jälkeen. Välttämättä jos parin tunnin treenejä haluat vetää niin vedä edes palkkari siinä tuntien välissä.

Lämmittely 20min ja 1h kova treeni aika jees.

kaveri totes ku puristin coc#1 tosi kevyesti 5 kertaa kiinni ja kokeili ite eikä saanu et pitää olla kyl superäijä et saa ton kiinni :D

Lyhennä ne treenit tunnin pitusiks ni kehityt viel paremmin. Alkaa menee jo liian rankasti kataboliseks se reeni jo sen tunnin jälkeen. Välttämättä jos parin tunnin treenejä haluat vetää niin vedä edes palkkari siinä tuntien välissä.

Lämmittely 20min ja 1h kova treeni aika jees.

itel reenit kestäää 1,20+20 min venyttelyt ja lämmittelyt ni komppaan tota et kandee juoda sit palkkarii välis,,,, ite alan tunnin jälkee litkii :)

Ai et "pidempään käyneet" neuvois vaan "jonkin verran salilla käyneen näköisiä", eikä esim. "aloittelijoiden näköisiä" vaivautuis neuvoon ollenkaan? Aika sekava juttu. :david:[/QUOTE]
joo oli kyl ihan fiksu kommentti...

Oltii kahen vanhan kaverin kans saunas, toine alko vittuilemaan jotai, heitin perus pullistukset, sitte toine kaveri sano "en lähtis vittuilee kyl enää, kato noit hartioita"

Sit mä heräsin

*edit*
laitetaan oikeeki, näin yhen kaverin about puolen vuoden jälkeen.
puhuttii siin sit jotai niitä näitä ja se kerto että ei oikee naisii oo tippunu viimeaikoihi.
sanoin sitte et kai ny ku oot tollane kynis, käy salilla ni naisetki pitää.
kaveri heitti:"kaikki bodarit jotka mä oon tavannu on vitun kusipäitä. ei niitä jaksa"
otin hupparin pois, ja päälle jäi hihaton.
"paitsi sä"

se oli helmi kommentti. en kyl miltää bodarilt näytä mut oon kai sit vähän kasvanu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom