Parhaat huomautukset

laitetaan oikeeki, näin yhen kaverin about puolen vuoden jälkeen.
puhuttii siin sit jotai niitä näitä ja se kerto että ei oikee naisii oo tippunu viimeaikoihi.
sanoin sitte et kai ny ku oot tollane kynis, käy salilla ni naisetki pitää.
kaveri heitti:"kaikki bodarit jotka mä oon tavannu on vitun kusipäitä. ei niitä jaksa"
otin hupparin pois, ja päälle jäi hihaton.
"paitsi sä"

se oli helmi kommentti. en kyl miltää bodarilt näytä mut oon kai sit vähän kasvanu

Ei hyvää päivää :david:

"Toi sun überproteiinipitoinen ruokavalios aiheuttaa yksiössä aika eksoottisen ilmaston" :jahas:
"Kiva kun sullon olkapäissä ja käsissä tollaset pallot joita voi käyttää tyynynä kun katotaan leffaa" :haart:
- muija

"Koobrasta on tullu rintahauispelle!"
- kaveri läpällä kun vaihoin ohjelmaa ja oli päivän teemana yläkropan etupuoli :lol2:

"Jumalauta! Sulle pitää suunnilleen rekalla roudata ruokaa ettei tarttee joka päivä käydä kaupassa."
"Tuu auttamaan kantamisessa niin saat vähä selkätreeniä! Enkä vaadi ees mitään kuukausikorttia että saat tulla nosteleen noita kamoja, enkös ookkin reilu?"
- isäukko

"Käytätsä jotain hormooneja?"
- poliisi kesällä juttutuokion lopuksi, olin silloin hihattomassa paidassa liikenteessä.
Ihanku minä siltä näyttäisin että oisin vetäny mitään heraa tujumpaa. :D:D:D:D

Oltii kahen vanhan kaverin kans saunas, toine alko vittuilemaan jotai, heitin perus pullistukset, sitte toine kaveri sano "en lähtis vittuilee kyl enää, kato noit hartioita"

Sit mä heräsin

*edit*
laitetaan oikeeki, näin yhen kaverin about puolen vuoden jälkeen.
puhuttii siin sit jotai niitä näitä ja se kerto että ei oikee naisii oo tippunu viimeaikoihi.
sanoin sitte et kai ny ku oot tollane kynis, käy salilla ni naisetki pitää.
kaveri heitti:"kaikki bodarit jotka mä oon tavannu on vitun kusipäitä. ei niitä jaksa"
otin hupparin pois, ja päälle jäi hihaton.
"paitsi sä"

se oli helmi kommentti. en kyl miltää bodarilt näytä mut oon kai sit vähän kasvanu

Huhuh sun egos haisee täällä asti. Laitampa ikkunan auki :arvi:

"Käytätsä jotain hormooneja?"
- poliisi kesällä juttutuokion lopuksi, olin silloin hihattomassa paidassa liikenteessä.
Ihanku minä siltä näyttäisin että oisin vetäny mitään heraa tujumpaa. :D:D:D:D

Samaa kysyi työpaikkalääkäri multa viime viikolla verenpainetta mitatessa kun kävin terveystarkastuksessa. Oli kyllä aika mieletön kohteliaisuus tällaiselle natupellelle. :D

MacGyver: Se episodi tapahtui vähä vajaa 2 vuotta sitten kesän alussa. Kait se oli sillä poliisillakin sellanen käsitys että salilla ei voi käydä ilman että on roidrageissa riehuva gorilla jonka äo on 10% penkkimaksimista. Olin sillon 18v 174cm ja about 80kg kuoseissa eli ihan normijampan näkönen. Se vaan kyseli kaikkee mahollista ja tuli harrastukset puheeks niin sen jälkeen heti tuli se "jaahas käytätkös hormooneja?". Tosin olin sillon bulkannu 60=>80kg. Siitä ehkä johtui se kysymys kun olin sen poliisin kanssa tekemisissä kolmesti ja se oli edellisen kerran asioidessa nähnyt minut 60kg kunnossa.

Vaihdoinpa tossa paitaa niin sisko mylvähtää. "Kato hei Stedikselle on kasvanut kaljamaha! ennen sil oli sixpack!"

Alottelin pientä bulkkia tossa vähän aikaa sitte vaateet toki menee vielä ihan hyvin, mut kaipa se maha on hiukan tässä kasvanut. Sixpackin olemassaolostakaan ennen kaljamahaa en ota kantaa.

Tuli tänään sukulaisia käymään. Sitten tietenkin kättelin kaikki läpi, sitten yks perkeleen iso setä sano, että "viime vuonna olit vielä ihan hento poika, nyt on vähän lihasta".:dance2:
Vastasin siihen, että kyllähän punttisalilla on käyty. Palasin kuitenki aika äkkiä maan pinnalle, kun kyseinen henkilö arvasi mun painoksi 50-60 kg. Sanoin sitte, että painan 85.:jahas: , jonka jälkeen pitkä hiljaisuus:D

Raahauduin aamulla ei-niin-hyvillä-fiiliksillä töihin, menin päästämään yövuoroa pois sorvin äärestä ja pari tyttöä jäi siihen hetkeksi hengaamaan. Toinen vilkuili käsiäni ja tokaisi: "Näytä haba." Naureskelin hämmentyneenä mutta näytin kuitenkin:D (tietenkin kun kerran pyydettiin:D), tytön silmät pyöristyivät :wtf: ja: "Siis mitä H...ETTIÄ!! Sähän voisit mennä johonkin kehonrakennuskilpailuun!" Minä::hyper:
..Turha kai mainita että työpäivä sujui kevyesti ja hyvillä mielin..:dance:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hard as a rock

Tuli tänään sukulaisia käymään. Sitten tietenkin kättelin kaikki läpi, sitten yks perkeleen iso setä sano, että "viime vuonna olit vielä ihan hento poika, nyt on vähän lihasta".
Vastasin siihen, että kyllähän punttisalilla on käyty. Palasin kuitenki aika äkkiä maan pinnalle, kun kyseinen henkilö arvasi mun painoksi 50-60 kg. Sanoin sitte, että painan 85. , jonka jälkeen pitkä hiljaisuus

mikä siin on kun jotkut ei osaa arvioida yhtää toiste painoja, sukulais nainen kysyi paljon painan ku et oo yhtää lihavan näkönen ja arvioi et joku 60kg.. ja painoin 75kg ja 178cm pitkä. isäntä kyllä sano et sitäkin on aina luulltu keveämmäksi kuin onkaan. mut ehkä se lihas on niin tiivistä:)

Joopa, saunaillassa yksi kaveri sitten rupes väittämään kivenkovaa, ettei tollaseksi tule kaurapuurolla..noin 1,5vuotta treeniä takana, natuna tietty, paino noussut 69kg->91kg, kai se jossain näkyy :rolleyes:

Lokakuussa tapahtunutta.

Nelivuotias tytär saunassa: "Isä, miks sun maha on niin pullea? Tuleeko mulle toinen pikkusisko?"

Vaimo repesi täysin. Seuraavana päivänä aloitin laihduttamisen. Päivän lukema n. -18 kg.

Lokakuussa tapahtunutta.

Nelivuotias tytär saunassa: "Isä, miks sun maha on niin pullea? Tuleeko mulle toinen pikkusisko?"

Vaimo repesi täysin. Seuraavana päivänä aloitin laihduttamisen. Päivän lukema n. -18 kg.

Hoho tää on kyllä ihanku siitä Oululaisen Reilu -leipämainoksesta! :hyper:

haha tosta tuli mieleen ku yks mun luokkalainen poika aina kyseli multa mun sillosen poikaystävän penkkituloksia ja sit kerran se vaan lähetti sellasen tekstarin et vaikka mun poikkis nostaakin enempi penkistä ku se, niin se silti sais sen maihin millon vaan :D

oli hieman sellanen wtf-olo :D:D

Armeijan aikana silloista tyttöystävääni yritti iskeä sellainen aika hintelä kaveri. Se oli yrittänyt jo monta viikkoa ja tyttö alkoi jo kyllästymään siihen. No eräs viikonloppu kun olin kines ja alkuillasta soitin muijalle niin se kertoi,että tämä sankari oli sanonut suunilleen näin: "Mä nostan 6 kertaa 50 kiloo penkistä ja laitan sen sun äijän tonttiin kun se tulee lomille." ja "Mä olen varmasti sitä isompikin". Kaveri oli sellainen ehkä 65 kiloinen ja joka viikonloppu meni kaljoitellessa. Se tajusi sitten muutaman viikon kuluttua,että ei oikeen onnistu hänen iskut ja lopetti. Ja minäkään en jaksanut mennä painimaan sen kanssa,kun pelotti niin paljon :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom