Parhaat huomautukset

Mulle ei oikee tietenkää viel oo tullu kommentteja, mut jostain syystä jo se että ku huomaa et muita kehutaan nii tulee mulle jo motivatiota.
Sama homma täällä, hyvin vähän olen kuullut kommentteja itseäni kohtaan, mutta katseita on tullut sitäkin enemmän. (katsovat varmaan, että mikähän tuokin luulee olevansa) :D

Yhden hyvän kommentin sain kuulla uutena vuotena. Näin vanhan kaverin, jota en ole nähnyt 2vuoteen. Kehui sitten sikaniskaksi. Mitä hän tällä tarkoitti, voi jokainen päätellä itse. ;)

Kehui sitten sikaniskaksi. Mitä hän tällä tarkoitti, voi jokainen päätellä itse. ;)

Vaikka tarjoatkin pääteltäväksi äärimmäisen haastavan arvoituksen, pyrin ratkaisemaan sen ihan muiden olemista helpottaakseni. Viehän moinen ajatustyö varmasti tuntikausia itse kunkin päivästä.

Lähdetään liikkeelle siitä about viiden miljoonan suomalaisen tuntemasta faktasta, että sikaniskoiksi kutsutaan paksuniskaisia henkilöitä. Koska kuitenkin tarjoat ystäväsi sanalle antamaa merkitystä jokaisen itse pääteltäväksi, merkitykseen täytyy piiloutua konnotaatio jonka vain ystäväsi ja sinä tunnette. Täten sanan alkuperäismerkitys ja siihen liittyvät sivumerkitykset normaalia suurempikokoisesta henkilöstä selvästi katoavat.

Päädymme siis johtopäätökseen, että ystäväsi tarkoitti niskasi olevan väriltään vaaleahkonpunainen, ja että sinulla on töpselikärsä ja kierteinen saparo.

Ei siis varsinaisesti huomautus, mutta vähän vaikea laittaa salikomediaa-threadiinkään,joten joten...
Eilen dösässä 3 suht nuorta muijaa keskusteli kuntoilusta ja tuli siin vähän kuunneltua

-"Mä siis kuulin et jos käyt salil sul tulee lihaksii nii et sä näytät läskilt!"
-"No hyi! Mut miten mä sit saan sixpäkin kesäx?"
-"Sun pitää tehä päivittäin joku 100 vatsaa"
-"Ei mut mä kuulin et jos sä teet vatsalihaksii, nii sulle kasvaa sellanen ilmamaha ennen ku sulle tulee sixxpäkki!"
-"HHYYYI! Siis jos mä teen joku 50 vatsaa päiväs..."
-"Sulle kasvaa ilmamaha. et ei kannata tehä niit"

^^:lol2:

"Ilmamaha" :hyvä:

Pari päivää sit faija tuli huoneeseen kun oli pumppi päällä, broidi meni ohimennen siitä ja faija sano sille: Kato noita sun veljen lihaksia,kannattaa kunnioittaa ja pelkää sun isoveljeä''

:D

-"Mä siis kuulin et jos käyt salil sul tulee lihaksii nii et sä näytät läskilt!"
-"No hyi! Mut miten mä sit saan sixpäkin kesäx?"
-"Sun pitää tehä päivittäin joku 100 vatsaa"
-"Ei mut mä kuulin et jos sä teet vatsalihaksii, nii sulle kasvaa sellanen ilmamaha ennen ku sulle tulee sixxpäkki!"
-"HHYYYI! Siis jos mä teen joku 50 vatsaa päiväs..."
-"Sulle kasvaa ilmamaha. et ei kannata tehä niit"

:wtf: :lol2:
Kaikkea sitä kuuleekin...? Mutta siis mikä vitun ilmamaha?

Varsinkin miehiltä tuli nuorempana tosi paljon kielteistä kommenttia - oottekos huomannut..?
Ja etenkin semmosilta, joita näkee ja tunte jotenkin, mutta eivät ole varsinaisesti ystäviä. (esim jotkut tyypit koulussa). Eipä sillä sinänsä väliä, kaikenlainen noteeraus kuitenkin kertoo että jotain tuloksia näkyy =)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitkän linjan pakkislainen sanoi että näytän luonnossa isommalta miltä kuvissa tai videoissa näyttää. Arvostan.

Pitkän linjan pakkislainen sanoi että näytän luonnossa isommalta miltä kuvissa tai videoissa näyttää. Arvostan.
:kippis1:

Eräs tuttava (nainen) sanoi ihanasti jokunen viikko takaperin:

"Oon aina luullu et oot läski, mutta sulla onkin lihasta..."

Noh...Kai se oli ihan positiivinen kommentti

Yksi hyvä tuli koulun kuntotesteissä pari vko sitten:Leuanvetoa,
Liikan Ope: "Jaahas Weider-power vetämään,lähetään me muut nyt sitten kahville"
Vedin muuten parhaan tuloksen.

Kaverini sisko sanoi mulle että "Onpas sun niska kasvanut." :D

Sit kaverit vertailee aina minuun esim näin "No onneks sä oot mukana" tai "nyt kukaan ei tuu vittuilee" :D Vaikka en kunnon karhu olekkaan.

Saa kyllä hyvän olon kun saa positiivisa kommenteja.

jep kyllä siitä aina hyvä olo tulee jos niitä kehuja sattuu saamaan ja nimenomaan positiivisia :hyvä: Kaverit salin jälkee ku suihkuu olin menossa: kattokaa jätkät nyt noita tissejä :D

Oltiin tossa ykspäivä baarissa yhen suht tuntemattoman kaveriporukan kanssa, no siinä ne sitten jonkun aikaa puhui salista ja kaikkee tämmöstä suunnilleen vertaili käden paksuuksia (pienessä huppelissa) sitten yks tyyppi siitä kattos mua ja sanos "hitto kaveri käyny punel" sama kaveri vähän ajan päästä "sä varmaa käytät jotai lisäprotuu". Tulihan siitä hyvä mieli että eed joku huomaa punella käymisen, mutta kyllä ne pojat aika tietämättömiä oli :D

Multa kysyttiin, et oonko koskaan osallistunu mihinkä kisoihin?! Olin ihan, et täh, mihkä kisoihin. No, penkkikisoihin. En ole, hehheh. Enkä edes tehny kysymishetkellä penkkiä, vaan kulmasoutuja ja mähän en penkkaa suurilla painoilla- just voin kerran sen 45 kg saada ylös. Että näillä voimilla kisoihin:thumbs:...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom