Parhaat huomautukset

Eräs tuttava (nainen) sanoi ihanasti jokunen viikko takaperin:

"Oon aina luullu et oot läski, mutta sulla onkin lihasta..."

Noh...Kai se oli ihan positiivinen kommentti

Tämä naisten tuki. Jaksaa kannustaa.:D

Eräs silloinen työkaveri tytsy heitti kanssa aika hyvän. Oli jo monta kertaa halunnut mitata hauikseni, enkä ollut suostunut. No kerran sitten suostuin ja lopputulos oli seuraavaa. Hauikset saatiin mitattua ja spontaani kommentti oli tämä : "Ei helvetti melkein 50cm hauis, tän mittanauhan on pakko olla rikki !!!" :lol2::lol2:

"Sä taidat käydä salilla?" Tultiin sanomaan, kyllä nosti mieltä :)

Duunissa eräs asiakas aloitti, että "saanko kysyä jotain henkilökohtaista", johon minä, että joo totta kai. "Mietittiin tossa, että onko sulla oikeesti noin levee selkä vai teetkö sä koko ajan jotenkin näin (ja tähän väliin asiakas siis levitti omaa selkäänsä)". Mää repesin niin tolkuttomasti nauraan, vaikka samalla olin niin imarreltu. ..leveä selkä on kuumeisesti työnalla ja tällä erää toi tyyppi tais nähdä suoraan tulevaisuuteen;), hih.

Istuin tänään koulussa välitunnilla pienen porukan kanssa joka kanssa harrastaa bodausta. Yhtäkkiä yks kysyi multa että "paljon kyykky ja maastaveto?" Vastasin siihen että "salilla kyykky ***kg, kisoissa ***kg ja veto ***kg" Johon yks näistä vastas että "ei juma..." :eek: Sitten kaikki meni aivan hiljaiseksi :D

En yhtään ihmettele, mies on perkeleen vahva!:D

Billmaier, laitas ne tulokset kans. ei niitä kai tarvii häpee? :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Viime kesänä töissä ajelin kuorma-autoa ja kerran sitten vein yhelle firmalle pari aika painavaa muttei mitään hirveen isoa pakettia. Kannoin ne paketit sisälle konehalliin ja ku sain ne laskettu siihen maahan ni mies toteaa, että noilla hauiksilla on taidettu tehä muutakin ku kannettu vaa laatikoita. Kai mä sit näytin sen verran hyväkuntoselta hihattomassa paidassa. :rolleyes:

"Toi billmaier on ihmeen nopea vaikka se onkin noin iso"
Koulukaverin suusta välitunnilla sen jälkeen kun olin jahdannut sitä pitkin käytävää :lol2:

koulussa juttelin siinä hallissa tyttöjen kanssa kaikennäköstä niin eräs vetäs johonki välii: "Jerppa on ku sopuli, pieni ja pyöree, tosin jerppa ei oo kyllä pieni eikä niin kauheen pyöreekää" :D

siinä oli sitte naurussa pitelemistä :D no mut onha se mukavaa kun saa palautetta et jotai on saatu aikaseks :)

Fysioterapeutti mun ojentajasta:

"Mikä ihmeen möykky tässä olkavarressa on, ei kai tuossa kohtaan pitäisi tuollaista olla? Onkohan tää jotain vakavaa?"

Isäpuoli:
"Sil on terveet kädet. Ei patin pattia."

Baarissa mulla oli hihaton paita päällä ja tuli joku ihan ikäloppu äijä kysyyn että harrastanko jotain voimisteluu. Eka kerta ku joku ihan ulkopuolinen tulee kyselee mun lihaksista, kyllä sellanen mieltä lämmittää.

Baarissa mulla oli hihaton paita päällä ja tuli joku ihan ikäloppu äijä kysyyn että harrastanko jotain voimisteluu. Eka kerta ku joku ihan ulkopuolinen tulee kyselee mun lihaksista, kyllä sellanen mieltä lämmittää.

Aika vahavasti epäilen, että se vittuili sulle.

Ainakin itse olisin näin tehnyt. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom