Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tapahtuikohan tämä mahdollisesti Hotelli Vantaassa tossa marras- joulukuun vaihteessa?Baarissa mulla oli hihaton paita päällä ja tuli joku ihan ikäloppu äijä kysyyn että harrastanko jotain voimisteluu. Eka kerta ku joku ihan ulkopuolinen tulee kyselee mun lihaksista, kyllä sellanen mieltä lämmittää.
Kuka ylipäänsä pitää hihatonta t-paitaa baarissa?
No sekin vielä. Summa summarum, hihaton paita baarissa = armotonta vittuilua tai pappahomojen lähentelyjä.
Tarinan opetuksen voi kaikki päätellä itse.
Se ikäloppu ukko saattoi, huom. saattoi, olla myös hetero, jos kirjoittajan profiiliin on luottaminen.tai pappahomojen lähentelyjä.
Se ikäloppu ukko saattoi, huom. saattoi, olla myös hetero, jos kirjoittajan profiiliin on luottaminen.
..jos näyttää yhtä naiselliselta kuin minä, niin silloin ok?kyllä hihaton käy miehellekin tietyissä tapauksissa.
..jos näyttää yhtä naiselliselta kuin minä, niin silloin ok?
Mulla ei edelleenkään ole mitään hauskaa kommentoitavaa. Paitsi kerran tuossa männä aikoina baarissa tuli joku vanha salikonkari (vanhempi mies) ensin kyselemään että käynkö salilla, minä notta "joo, vähän". Myöhemmin sitten sattui ulos samaan aikaan röökille, ja varoittamatta kokeili hauistani. Näytti siltä kuin olisi purskahtamassa nauruun. Oli kyllä noloa, sellainen vaivaantunut hiljaisuus kun muutkin paikallaolijat hiljenivät seuraamaan omituista tilannetta. Yritin luontevasti jatkaa jollain keskustelulla maidon hinnasta, mutta ei auttanut. Häpeä seurasi pitkään.
Tottakai käy. Ja voihan niitä pitää, oli sitten lihaa tai ei. Tarkoitin lähinnä vain, että kun hiippaillaan vaikkapa baariin hihaton paita päällä, niin lienekköhän välttämättä sopivin asuste. No, lähes kaikki jo varmaan tuosta ymmärtää mitä ajoin takaa. Ei tästä sen enempää.kyllä hihaton käy miehellekin tietyissä tapauksissa.
Salilla reippaasti isompi körmy tuli neuvomaan mua uudessa liikkeessä. Ajattelin että ilmeisesti olen jonkin verran salilla käyneen näköinen kun joku pidempään käynyt vaivautuu. En tiedä onko näin, mutta ehkä.